Prachtig kussen, mooie kwaliteit!

Helaas een lampenvoet stuk bij levering, maar meteen een nieuwe opgestuurd door fonq.

Goede, snelle service

Fonq is een prettige webwinkel met overwegend gunstige prijzen voor mooie spullen maar vooral ook een goede, snelle en vriendelijke service in het geval van omruilen en retourneren.

Mooie tafel, scheef schroefgat

Verpakking was helemaal kapot bij de bezorging, tafel gelukkig niet beschadigd. Hele mooie tafel, makkelijk in elkaar te zetten. Helaas zat een van de 6 schroefgaten niet op de juiste lijn, dus konden we 1 schroef niet monteren in het frame. Staat verder alsnog wel stevig.

Geen reactie klantenservice

Product met een productie fout, via whatsapp proberen te contacteren, 2 weken later nog geen reactie gekregen

Hi Kaitlin, Wat jammer om te horen dat het product op deze manier geleverd is bij je. De reactietijd via WhatsApp bedraagt vaak enkele minuten tot maximaal enkele uren, dus hier moet iets fout zijn gegaan. Sorry hiervoor! Je kan defecten en schade melden via je account en dan zelf kiezen voor een oplossing: omruiling, retourzending of een korting als je het product wel houdt. Mocht je er niet uitkomen, dan ontvangen we graag je ordernummer via [email protected] en dan kijken we zo snel mogelijk met je mee naar een oplossing. Met vriendelijke groet, fonQ

Snel en netjes geleverd

Duidelijke foto’s en netjes op tijd afgeleverd.

Zoals steeds: top kwaliteit. Overeenkomstig de foto en beschrijving. Snelle en zeer correcte levering van heel vriendelijke chauffeur.

Geweldige stoelen

Mooie stoelen, goed in elkaar te zetten, goede kwaliteit en snelle service. Ringetjes niet erbij, een dag later al bezorgd. In een woord super

Breed assortiment, support matig

De keuze is reuze, echter als je vragen en hebt die niet via de FAQ opgelost kunnen worden heb je geen ondersteuning. Op twee verschillende dagen tijdens de aangegeven openingstijden via verschillende apparaten chat willen starten met de klantenservice... Geen gehoor. Gebeld naar het telefoonnummer, bandje met de openingstijden. Mail gestuurd, twee dagen later pas reactie... Vreselijk!

Beste heer/mevrouw, Wat jammer om te horen dat het niet is gelukt om ons te pakken te krijgen! We zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch te bereiken van 13.30 uur tot 17.00 uur en via de chat van 9.00 uur tot 17.00 uur. Via de chat heb je het snelst een reactie, vaak binnen enkele minuten. Via de mail kan het op drukkere momenten inderdaad iets langer duren. Onze excuses hiervoor! We hopen je bij een eventuele volgende bestelling/vraag sneller van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, fonQ

Mooie lila bloempot

Mooie aanbieding! Met korting een bloempot van elho gekocht.

Snelle levering, goede omschrijving van t product.

Mooi product, zoals omschreven.

Fijne en efficiënte ervaring

Alles verliep soepel. Snelle bezorging en afhandeling.

Snelle levering en prima bezorgdienst

De bestelling is gewoon snel in huis. De bezorgdienst via budbee is m.i de beste besteldienst waar ik mee te maken heb gehad mbt tijdstip en aankondiging van de bestelling. Zeer tevreden.

Duurt te lang leveringstijd

Lange levertijden, omschreven 4/5 werkdagen. Uiteindelijk bijna een maand op gewacht, had ik beter fysiek in de winkel kunnen kopen. Ook geen gepaste oplossing gevonden. Klantenservice ook lastig te bereiken.

Hi Patrick, Wat jammer om te horen dat je bestelling niet op de afgesproken datum geleverd is. We snappen dat je hier niet blij mee bent en daarvoor onze welgemeende excuses! Bij een vertraging kunnen we altijd meekijken naar een financiële tegemoetkoming. Mocht je deze nog niet gekregen hebben, dan ontvangen we graag je ordernummer via [email protected] en dan kijken we zo snel mogelijk met je mee naar een oplossing. Met vriendelijke groet, fonQ

Prima kwaliteit, supersnelle levering

Prima kwaliteit, supersnelle levering

Bijna 3 maanden wachten op mijn bestelling

Eerst zal de wachttijd 2 weken zijn en later wordt het 2 maanden. Annuleren via de site kan niet. Nee, bij fonQ bestel ik nooit meer.

Hi Petra, Wat jammer om te horen dat de levertijd zover uitgesteld is door de leverancier. We kunnen ons goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent en daarvoor onze welgemeende excuses! Je kan contact met ons opnemen per mail, chat of telefoon om je bestelling te annuleren. Mocht dit nog niet gelukt zijn, dan ontvangen we graag je ordernummer via [email protected] en dan maken we het op die manier in orde voor je. Met vriendelijke groet, fonQ

Geen Klantenservice

Kan er weinig over schrijven want de klantenservice is niet bestaand.

Hi Michelle, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de geboden service. We gaan graag met je meekijken wat er mis is gegaan en natuurlijk hoe we je alsnog naar tevredenheid kunnen helpen. Zou je ons een bericht kunnen sturen via [email protected] met wat er aan de hand is en eventueel een order- of ticketnummer? Alvast bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, fonQ

Prachtige lamp

4 spors in een vierkant frame . Zoooooo mooi. Heb geen seconde spijt . Die ik zeker 10 jaar mee . Thanks Fonq

Betrouwbare webwinkel met mooie collectie

Al meerder keren verschillende dingen besteld bij Fonq. Ervaringen zijn altijd goed. Fonq maakt waar wat het belooft.

Veel keuze en altijd snel geleverd.

Veel meer dan ik verwachtte. Met name de bezorging door een voor mij onbekend bedrijf was perfect.

Duidelijke afspraken Perfecte bezorging. Met zeer duidelijk aangegeven moment van bezorging en dat ook nakomen Na levering ongevraagd goede tips over het gebruik van het product

Zit slecht

Je zit aan alle kanten op houten balken

Hi Jorn, Wat jammer om te horen dat de kwaliteit van het product tegenhoudt. Je hebt bij ons een zichttermijn van 30 dagen waarin producten kosteloos geretourneerd mogen worden. Je kan een retourzending aanmelden via je account en dan informeren we je zo snel mogelijk verder per mail. Mocht je er niet uitkomen, dan kan je natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen per telefoon, mail, chat of WhatsApp en dan kijken we met je mee naar een oplossing. Met vriendelijke groet, fonQ

Aanwinst voor echt kamado werk

De rotisserie werkt perfect. Draait op het perfecte tempo waardoor de gyros, kebab, kip, etc. aan alle kanten perfect gaart. Gegrilde kip, geen probleem. Gyros gaart super en kan daarna rondom gegrild worden. Past goed op een Large Kamado. Enigste puntje om te verbeteren is de schroeven waarmee je de rotisserie vast zet. Die gaan namelijk redelijk stroef. Zelf zou ik deze beter vervangen door een klemsysteem op basis van een veer systeem. Al met al de samenvastting; heb je een budget over en ben je gek op kamado werk, schaf zeker een rotisserie aan. Zijn ook veel leuke variaties beschikbaar om te bereiden.

Levertijd is erg lang

Ik heb drie weken geleden een salontafel en een bijzettafel gekocht. De bijzettafel is nog steeds niet geleverd terwijl op de site stond dat die de dag erna bezorgd zou worden.

Hi Marjan, Allereerst onze excuses voor het feit dat je je bestelling nog niet (volledig) ontvangen hebt. We gaan graag met je meekijken wat hier de reden van is en natuurlijk wanneer je je bestelling wel kan verwachten. Zou je ons je ordernummer kunnen sturen via [email protected]? Alvast bedankt voor je bericht. Met vriendelijke groet, fonQ

Fonq blijft helemaal up-to-date met het zorgen voor een fijne winkelervaring van de klant.

De laatste jaren heeft Fonq zich enorm laten zien als een stabiele, klantgerichte organisatie met mooie, goed weergegeven producten en een degelijke service.

Reactorweg 53

3542 AD Utrecht

Over fonQ

fonQ is dé online woonboulevard van Nederland. Een woonwinkel met ruim assortiment, keuzehulp en inspiratie. Bij fonQ vind je de nieuwste collecties, mooie producten en bekende merken op het gebied van wonen, meubels, en verlichting. Ook woonaccessoires, servies, dekbedovertrekken, badkameraccessoires en alles voor je tuin vind je bij fonQ. Op zoek naar inspiratie en tips voor alle verschillende ruimtes in huis? fonQ geeft je inrichtadvies over de woonkamer, slaapkamer en werkkamer. Je vindt verschillende woonstijlen en woontrends op fonQ.nl. Met de woonstijlentest kom je er eenvoudig achter wat je woonstijl is, industrieel of toch landelijk, scandinavisch of bohemian? Ook bij de praktische kant helpt fonQ je. Gebruik de keuzehulp om bijvoorbeeld de juiste bank of vloerkleed te kiezen. De koopgidsen staan vol met tips: waar let je op bij de aanschaf van een eettafel? Met de fonQ Styling Tool zie je eenvoudig online hoe je nieuwe aankoop bij de rest van het interieur past. Cadeautips nodig? We got your back! Onze cadeaupagina staat vol leuke tips. fonQ Utrecht Het kantoor en magazijn van fonQ zijn te vinden in Utrecht, net als onze Interieurstudio. Hier ben je van harte welkom om een selectie van ons assortiment in het echt te komen bewonderen. fonQ reviews We zijn trots op fonQ! Naast winnaar van de Shopping Awards Wonen en Beste Webwinkel, 2021 is fonQ verkozen tot Beste Webwinkel in Wonen 2022. Een hele fijne waardering van iedereen die op ons gestemd heeft! Reviews zijn dan ook belangrijk voor ons. Zo kunnen wij naast een snelle levering, meubelservice en montageservice onze services en assortiment blijven verbeteren en zoveel mogelijk huizen in Nederland en Vlaanderen wat fonQ geven!