Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

SCORE 10

Duidelijke site en snelle levering

SCORE 10

Eerste grill plaat die ik kreeg bleek een breukje te hebben. Deze retour gezongen en de nieuwe was al onderweg naar mij. Echt een hele goede service!

SCORE 10

Alles perfect gegaan. Ook de retour.

SCORE 10

Ik ben al jaren trouw aan fonQ. Super leuke spullen, goed geprijsd, goede service (stel dat iets kapot gaat kan je heel makkelijk via je account dat aanmelden en er wordt snel en goed gereageerd), nette levering en leuke kortingen. Kortomik ben fan van fonQ :-)

SCORE 10

Duidelijke website, goed verpakt en snel geleverd. Mooi product!

SCORE 10

Prima levering en contact.

goede snelle levering!

SCORE 10

Goede service! Snel geleverd.

SCORE 10

Vlotte levering, product precies zoals omschreven. Ik ben zeer tevreden.

SCORE 10

Tot nu toe TOP ervaringen bij FONQ.\nzeer snelle reactie\nzeer snelle levering \nDus TOP !

SCORE 10

Mooie en duidelijke internet site. Bestellen gaat heel eenvoudig. \nArtikelen snel geleverd.\nContact met klantenservice verliep makkelijk, snel en correct.

SCORE 10

Ontzettend tevreden! Zelf foutieve bestelling geplaatst, retour afhandelen en omruilen ging supersnel. Mijn complimenten!

Leveren snel en netjes.

SCORE 10

Fonq is altijd goed, snel in levering en goed qua prijs. Mooie producten ook.

SCORE 8

Snelle en goede levering. Ook fijn de mailtjes die je daarna ontvangt met tips hoe schoon te maken etc!

SCORE 10

Overzichtelijke site. \nLamp is snel en goed verpakt geleverd.

SCORE 10

Zeer ruim assortiment, nette website en snelle levering!

SCORE 10

Produkt werd snel geleverd.

SCORE 10

Een eenvoudige en soepele ervaring met Fonq. Er wordt communiceerd wat en wanneer je iets kunt verwachten. Accurate productomschrijving. Ik kan de Fonq webshop van harte aanbevelen.

SCORE 10

Super leuke webshop en altijd goede klantondersteuning.

SCORE 10

Goede product omschrijving. Snelle en goede levering. \nGoede prijs/kwaliteit verhouding

SCORE 10

Chatcontact gehad met Fonq over werking van product. Werd direct op juiste manier geholpen en probleem opgelost! Prima service

SCORE 10

Prettige website, veel keuze, snelle levering!

SCORE 8

Mijn bestelling was helaas beschadigd. Fonq handelde dit super af. Ik mocht mijn bestelling weggooien of houden en kreeg het gehele bedrag terug gestort. Zeer nette afhandeling Fonq!