Uitstekend bedrijf

Mooie producten. Goed voor mens en milieu. Super goed geholpen. Kan iedereen aanbevelen om op hun site te kijken, dan wordt je snel enthousiast om spullen te bestellen

Intens blij met doorzichtige bidons

Ooit in aanraking gekomen met de suikerriet bidons en wil nu nooit meer anders. Smaakt niet naar plastic. En doordat ze doorzichtig zijn, zie ik dat ze schoon blijven bij goed gebruik. Op de website zag ik niet direct welke bidons doorzichtig waren. ‘s avonds gemaild, had de volgende ochtend direct antwoord incl linkjes. Superservice!

Mooi verpakt duidelijkheid aanrader

Snel besteld en snel geleverd

Bestelling ging gemakkelijk, ook de betaling en de levering gingen vlot en snel

Goede en mooie producten!

Na zeer goede ervaring met mijn kleine 1,5 kops thermoskan (ik heb hem al een jaar of 6, gebruik hem veel en is nog als nieuw), heb ik besloten om wat uit te breiden. 1 deel was beschadigd, maar heb ik om kunnen ruilen voor een nieuwe dus zeer tevreden! Ik hoop dat deze nieuwe producten ook jaren mee kunnen.

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Mooie producten

De mooie producten werden snel geleverd. Een van de 3 bestelde waterflessen krijg ik zeer moeilijk open en dicht.

Klantenservice is prima maar dop van de fles is slecht

Ik gebruik de waterfles nu bijna een half jaar. De drank blijft heel lang koel en en fles ligt goed in de hand. Een week geleden merkte ik dat de dop niet meer goed sloot en en stukjes van de coating los lieten. Na contact met de klantenservice kreeg ik een kortingscode van 50% voor een nieuwe dop in de juiste kleur. Met verzendkosten was de prijs van de dop bijna 10 euro. Ik had wat meer kwaliteit van de dop verwacht en hoop dat deze wel langer meegaat maar vrees van niet.

Prima kwaliteit thermosfles en fijne klantenservice!

Beste mensen, Na wat omzwervingen heb ik mijn Urban thermosfles ontvangen. De fles met unieke bamboe dop en draag lus blijft uniek! Retulp is van prima kwaliteit. Daarom gaat deze thermosfles die van de Hema met scherpe drink rand vervangen. Uit de Retulp fles kan ik wel gemakkelijk drinken! Dank voor de compensatie inzake de latere ontvangst. Daar ben ik blij mee!

Uitstekende kwaliteit en service

Na vijf jaar dagelijks gebruik van mijn vorige Retulp waterfles, was het tijd voor een nieuwe. De waterflessen van Retulp zijn van topkwaliteit en de klantenservice is uitstekend. Toen ze per ongeluk de verkeerde kleur opstuurden, hebben ze het snel en zonder gedoe opgelost. Ik kan niet meer zonder mijn Retulp fles en zal zeker terugkomen voor meer. Ik beveel ze van harte aan voor iedereen die duurzame producten en goede service waardeert.

Geweldige thermosbeker

Dit is de 2e beker omdat ik helaas de eerste kwijt geraakt ben. Mijn thee blijft lang lekker warm, de beker is niet te groot en past dus goed in mijn tas. Daarnaast spreekt het hele concept van dit bedrijf me enorm aan.

Snelle service goede communicatie

Prachtige producten, super service

Mooie en fijne producten, ik krijg regelmatig complimenten van collega’s. Kapotte dop is direct vervangen met extra reservedoppen en kortingsbon voor nieuwe bestelling. Geweldige service en hoop nog heel lang plezier te hebben van de mooie spulletjes!

Hier word ik blij van!

Knappe Bidons die geen raar smaakje hebben en ook nog eens guilty free zijn want voor 87 procent van suikerriet. Tevens zeer tevreden over de klantenservice. Ze doen een stapje meer, snel, accuraat en vriendelijk.

Mooie producten en goede service

Altijd duurzame producten en ook nog eens goed geholpen via de klantenservice!

Heel erg goed

Ik vroeg om een deksel voor de koffiebeker. Die leveren ze normaal gesproken niet los, maar ze maakten een uitzondering. Ging heel makkelijk via de chat.

Goede oplossing voor beschadigd product

In eerste instantie kreeg ik een fles die bij transport beschadigd is geraakt. Dat was teleurstellend, maar is na wat heen en weer mailen door Retulp netjes opgelost.

Mooi product, koffie blijft goed warm

Het ziet er mooi uit, is handzaam en de koffie/thee blijft goed warm.

Perfect voor onderweg!

Mijn Tumbler gaat altijd met me mee als ik wat langer onderweg ben. Zelfs mijn hond heeft inmiddels zijn eigen Tumbler zodat we altijd lekker koel water hebben om de dorst te lessen!

Mooie fles!

Zeer mooie Thermosfles! Makkelijk in gebruik. En kan zo overal mee naar toe.

Big Mug Food Flask is een must have

De 500ml Big mug is een ideale lunchbeker voor je salade of restje van gister mee naar het werk te nemen

Meedenkende medewerkers leveren mooi bedrukte flessen.

Voor school hebben we als cadeau een bedrukte drinkfles aan de gediplomeerden gegeven. Mooie fles, mooie bedrukking!

Snel en makkelijk geregeld en kwalitatief mooie producten

Ik heb voor mijn voetbalclub een aantal flessen besteld met eigen logo. Ik werd goed en snel geholpen en na een week had ik de flessen met het gegraveerde logo + namen van mijn teamgenoten al in huis. Mooie kwaliteit flessen en het logo + namen staan er super strak op. Ik zal dit zeker aanbevelen.

Vlijtseweg 130 Gebouw 'Het Element

7317 AK Apeldoorn

Over Retulp

Om de plastic soep bij de bron aan te pakken en het aantal plastic flesjes terug te dringen inspireren wij om aantrekkelijke herbruikbare alternatieven te gebruiken. Daarnaast werken wij samen met verschillende goede doelen, zoals het Wereld Natuur Fonds, Club Kakatua en Made Blue. De producten van Retulp zijn dan ook niet alleen goed voor jezelf, maar ook voor een ander en de planeet! VOOR JEZELF – een handige herbruikbare fles of lunchzak Retulp is een Nederlandse Social Enterprise die mensen met mooie handige drink- & lunchware wil verleiden om geen wegwerp bekertjes, flesjes en zakjes meer te gebruiken. Door Retulp bekers en lunchtassen te gebruiken zorg je ervoor dat de enorme berg aan plastic afval niet nog groter wordt. Lets just cancel single use plastic. Okay? VOOR EEN ANDER – drinkwater donatie Bij aankoop van een Retulp fles zorg je er voor dat er iemand elders met je meedrinkt. De afgelopen 7 jaar heeft Retulp er voor gezorgd dat er ruim 100 miljoen liter schoon drinkwater is gedoneerd aan mensen in Afrika en Indonesië. De donaties worden onder controle van Aqua for All geïnvesteerd in waterprojecten die worden uitgevoerd door: Amref Flying Doctors, Het Rode Kruis, Simavi en World Vision. VOOR DE PLANEET – no excuse for single use Behalve voor jezelf, een ander zijn onze flessen natuurlijk voor goed voor de planeet. De enige manier om de al maar toenemende berg wegwerp flesjes, bekertjes en blikjes echt tegen te gaan is om je eigen hervulbare fles te gebruiken. Voorkomen is veel en veel beter dan recyclen. Retulp is Business Supporter van het Wereld Natuur Fonds. Met onze support zet WWF zich in voor een plasticvrije zee.