Wat een talent om zo treffend gevoel om te zetten in woorden!

Wat een talent om zo treffend gevoel om te zetten in woorden! Zo vaak is het echt "raak", ook in verdrietige tijden.

Prachtige gedichten, treffend en een steun voor velen.

Fijne ervaring! De levering was vlot en het gedicht was prachtig gedrukt. Mooie materialen!

Super talent

Een zeldzaam talent met woorden

Workshop

De workshop bij Tanja, is goed. Het maakt dat je een nieuw perspectief krijgt op schrijven en helpt ook je professionaliteit te vergroten. De kwetsbaarheid en kracht van Tanja nodigt je uit om meer van jezelf te laten zien.

Empathische gedichten.

Empatische gedichten, die verdiepend werken en liefdevol zijn. Ze worden op een simpele en daardoor mooie wijze gepresenteerd.

Prachtig gedicht op poster

Prachtig gedicht op poster. Keurig opgestuurd en goed verpakt.

Prachtige gedichten, ik ben fan

Voor een kado heb ik een prachtig gedicht op dibond besteld en het zag er geweldig uit.

Tanja vindt de woorden die jij zoekt.

Het gedicht wat Tanja voor mij schreef is van onschatbare waarde, zo treffend, vol hoop en liefde.

Uiterst klantvriendelijke benadering.

Om een goede bestelling te kunnen uitvoeren is alles van belang. Van ontwerp / achtergrond tot en met uitlevering. Zij en het bedrijf slagen hierin voor 100 procent.

Wie had dat nou gedacht, dat ik jouw kaarten zo snel al kon gebruiken. Mijn moeder is deze week begraven. Heb jouw kaarten aan zus, vader en kleinkids uirgedeeld. En natúúrlijk 'Hemel' kaart zelf gehouden :) Zo mooi, en zo troostrijk! Ga waarschijnlijk binnenkort nog eens nieuwe serie bestellen. Bedankt voor je mooie werk, liefs Antsje

Al het werk van Tanja is onbeschrijflijk mooi geschreven, niet te evenaren mooi!!

Tanja heeft voor mij life changing werk verricht. Voor mijn vader, die alles had in zijn leven en 80 jaar werd, heb ik een gedicht op maat laten schrijven over onze relatie als vader-dochter. De man door wie je als dochter zo graag gezien gevoeld en gehoord zou worden. We hebben elkaar in het leven een tijd moeten missen. Maar onze liefde voor elkaar is waardoor we elkaar, mooier dan ooit terugvonden. Dit verwerkte Tanja in een prachtig persoonlijk werk, wat de band in liefde voor elkaar voor altijd bezegeld heeft, in onze verdere gesprekken en band en tot en met zelfs bij zijn uitvaartdienst waar ik het voorgedragen heb en het zijn wens ook nog bleek te zijn. Tanja luisterde 3 uur naar mijn verhaal. Schreef een concept gedicht wat ze me toestuurde. En dit geloof je niet: het was in 1x helemaal raak. I love her!

Naast de prachtige gedichten, waarvoor dank, had ik niet goed gekeken zodat mijn bestelling anders was dan ik bedoelde. Dat werd zonder enig probleem en kosten heel fijn opgelost.

Prachtig!

De werken van Tanja zijn prachtig! De teksten, de afbeeldingen en de afwerking; alles is van hoge kwaliteit, ik ben er heel erg blij mee! Ook de service is uitstekend. Aanrader!

Goede afhandeling

Top.

Fijn om weer met mensen te werken, in dit geval Tanja, die snel reageren en werken! Toezeggen en ook doen.

Zeer professioneel

De kaartenset uit de nieuwe collectie van Tanja Helderman zijn in 1 woord subliem, opmerkelijk goed verpakt en op tijd verzonden. De kaarten zijn echt een aanrader!!

Top, precies wat ik verwachtte!

In één woord, Super!

Gedichten die het hart raken...

Kaarten set 3 besteld erg mooi...

Geweldige site voor mooie doeken

Hartelijk dank voor de mooie doeken met jouw mooie teksten die onze woonkamer sieren.

Het persoonlijke gedicht dat Tanja heeft gemaakt voor ons, heeft ons echt geraakt!

Tanja heeft een bijzondere gave, maak daar gebruik van! Het gedicht wat zij voor ons maakte, heeft zoveel steun en troost geboden. Dat gun ik iedereen!!

goede en persoonlijke service

de bestelling voldeed helemaal aan mijn verwachting en ik kon overleggen over de leverdatum.

Keurig verzorgd.

Helemaal goed

Snelle bezorging, netjes verzorgd en verpakt. Prima advies om het lijstje op te hangen.

Mooier dan verwacht.

Troostkaarten gekocht. In het echt zoveel mooier dan op de site. Heel netjes verpakt en prachtige teksten. Vorig jaar een gedicht op canvas. Daar heb ik iemand heel blij mee gemaakt.

Vlambloem 52 3068 JE Rotterdam

06 140 455 13

Over Tanjahelderman.nl

Ik schrijf en verkoop gedichten. In woorden kan ik mijn ziel en zaligheid kwijt. Het is mijn grote droom en dierbare missie om gedichten meer zichtbaar te maken en de wereld te versieren en verrijken met treffende, troostende, hoop- en liefdevolle gedichten. De kracht van een gedicht is immens en de toepasbaarheid oneindig. Ik vind de woorden die jij zoekt.