Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

SCORE 6

ik ben tevreden over de mogelijkheid tot aankopen, maar nu ik mijn inkt in mijn printer gestoken heb, wil hij deze niet aannemen... weggegooid geld dus

SCORE 2

de printer geeft aan dat de inkt op is, terwijl er duidelijk nog heel wat in zit! Dit is niet de eerste keer!

• Aanbevelen Nee

SCORE 10

Toner van mijn printer was op, dit wasde goedkoopste die ik kon vinden. Zondag besteld, maandag in huis. Instrukties op de doos kloppen niet helemaal maar ik kan weer printen :-)

SCORE 2

Sinds de cartridge is geïnstalleerd problemen met mijn printer. Slechte kwaliteit. Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u problemen heeft met de afdrukkwaliteit. Onze klantenservice zal vandaag contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groeten, Het INKT.NL team

• Aanbevelen Nee

SCORE 10

het zijn niet de echte hp maar het werkt voor mij goed genoeg en goedkoper.

SCORE 10

Snelle levering en geen problemen onderweg, top

SCORE 10

Snelle levering en kwaliteit voor een lage prijs. Ben er blij mee.

SCORE 10

overzichtelijk zodat product snel gevonden is. Snelle levering.

SCORE 6

Doordat ik via de website op de doos Toner Cartridge las, dacht ik dat ik Toner besteld had? Het bleek een lege drum-unit te zijn (zonder toner). Ik zou INKT willen vragen dit duidelijker te vermelden ?! Inkt kon deze niet terugnemen, maar heeft me wel echte Toner toegestuurd zonder verzendkosten. Dat vond ik wel een leuke geste, alleen zit ik nu met een drum unit ...

SCORE 8

snelle levering en prima in orde

SCORE 10

Zeer vlotte en snelle corecte levering aan goede prijs

Werd snel geleverd

SCORE 8

Bestelling verliep zéér vlot. Anderzijds was de levering dramatisch. Na een zogezegde aanbieding van post.nl kon ik het zelf gaan afhalen bij een postpunt. Alléén maar door deze moeilijkheden zal ik spijtig genoeg geen bestelling meer plaatsen. Mvg,

SCORE 10

snelle levering en goede prijs

Ik ben geheel tevreden!

SCORE 10

zeer goed ervaring voor de eerste bestelling,

Zoals het hoort.

Snelle levering.

****

SCORE 10

Snelle levering makkelijk betalen ik ben zeer tevreden.

SCORE 10

Misschien kun je bij de HP eigen merk cartridges erbij zetten dat ze niet altijd werken bij elke HP printer

SCORE 10

snelle service, goed product, aanvaardbare prijs

SCORE 8

Goede prijs en snelle levering van producten. Inkt doet z'n werk goed in de printer. Mis wel in de service het retour nemen van oude cartridges. Kunnen deze niet herbruikt?

SCORE 10

Perfecte bezorging,product nog niet gebruikt

Goed snelle levering