Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

SCORE 8

Houden zo ! goed product, thuis bezorgt.En voordelig op de koop toe ;

SCORE 10

Goede service ik had de inkt de volgende dag al in huis

SCORE 10

goede prijs en snelle levering!

SCORE 10

Uitermate tevreden met de levering en het gebruik van het door mij bij INKT.NL bestelde product.

Alles volgens afspraak geregeld zelfs de omruiling van 1 defect artikel

SCORE 8

Mijn ervaring is positief omdat het resultaat 4 goede toners zijn met veel printvoordeel! Alleen aanmelden duurde tot volgende werkdag!

SCORE 10

Delivery was good and fast

SCORE 2

Ik heb niets gekocht en kan dus ook weinig melden over de winkelervaring

• Aanbevelen Nee

vlotte levering

SCORE 10

Bestelde items worden snel geleverd. Kwaliteit van de huismerk cartridges is top. Goede kwaliteit voor een gunstige prijs.

Snelle levering prima kwaliteit

SCORE 10

Voor een keer is de reclame terecht: het huismerk is even goed als het product met merknaam! En vooral: super goedkoop! Blijf bij jullie bestellen dus.

SCORE 10

Een fijne webshop, je word netjes op de hoogte gehouden over de status van je bestelling, ik had een toner besteld, deze bleek een defect te hebben. Keurig geholpen door telefonische helpdesk en een dag later een goede nieuwe toner in huis. 👍 top service

SCORE 8

Top kwaliteit, top prijs, top service!

Snelle levering goede produkten

Snel, duidelijk, goed

SCORE 8

Snel en correct geleverd tegen een prima prijs.

volgens verwachting geleverd

SCORE 6

Ik print niet vaak meer en daarom drogen mijn cartridges op voordat ze volledig gebruikt zijn. Het zou mooi zijn als in losse kleinere cartridges meer keuze zou zijn. Overigens heb ik de prints waarvoor ik inkt nodig had prima kunnen afdrukken met de cartridges van jullie eigen merk.

SCORE 10

Goede service en vriendelijke medewerker bij telefonisch gesprek. Zeker aan te raden!!

SCORE 10

Artikel in goede orde ontvangen.

SCORE 8

Goede prijs en op tijd ontvangen

SCORE 8

Nou, de levering was goed en de prijs ook

SCORE 10

Snel ,goed.Ook tel kontakt prima en ze doen wat ze zeggen.Zeer voordelig.