Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

SCORE 2

Vlotte transactie. Geen bemerkingen.

• Aanbevelen Nee

SCORE 10

Ik had het verkeerde artikel besteld. Dit is door medewerker van ink.nl op een voortreffelijke wijze opgelost. Super tevreden

SCORE 10

Prima! Snel geleverd. Goede prijs. Nu afwachten hoe lang de toner mee gaat :) Specs zijn in ieder geval beter dan andere aanbieders.

SCORE 10

Snelle levering zoals het ook hoort natuurlijk

SCORE 10

Snelle levering. Goed product. Prima prijs.

SCORE 8

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Heel tevreden. Ik ben klant af bij 123inkt en bestel voortaan altijd bij inkt.nl Wel (weer) problematische levering door post.nl

SCORE 8

goed geregeld en vlotte afwerking , Top !!

SCORE 10

Snel en adequaat geleverd.

SCORE 10

Makkelijk om toner te bestellen en snelle levering top!

SCORE 10

Snelle levering. Goede prijs.

*****

*****

SCORE 10

Scherp geprijst en snel geleverd. Huismerk toner werkt prima.

SCORE 10

Heel tevreden, toner was super goedkoop, maar de kwaliteit is ook heel goed. Bestelling was ook goed verpakt en snel binnen. Dus een heel tevreden klant.

Snelle service !!!

Geen opmerkingen.

SCORE 2

Ik heb een mail gekregen dat pakketje is aangekomen en bij handtekening staat iets onleesbaar. Ik heb niets in ontvangst genomen en bij de meeste buren nagevraagd en niemand heeft iets gezien. Ik zou heel graag snel het pakket verkrijgen. Hij heeft nu reeds 2 dagen vertraging en ik heb hierdoor al een deadline gemist. Alvast bedankt voor de hulp! Vriendelijke groeten Flo peeters

• Aanbevelen Nee

SCORE 8

.Mijn oordeel gaat over de koop en afhandeling. Keuze maken Bestellen Betalen Moment van bezorgen Geleverde item in verpakking. Tot daar is alles met 5 sterren gewaardeerd. Kwaliteit en levensduur zijn pas over lange tijd duidelijk.

SCORE 10

goed product en goede prijs, vlug geleverd. prima

SCORE 10

Snel, goed product en erg goede prijs

SCORE 10

Gemakkelijke website en zeer snelle bezorging

Vlug en goed👍

SCORE 10

Mijn mening gaat over het bezorgen van de toner. en de bezorging verliep geheel volgens de verwachting. De toner heb ik nog niet in gebruik, dus daar heb ik nog gen oordeel over.

SCORE 10

Zeer snelle service en het huismerk is een goed en goedkoop alternatief