Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

SCORE 10

Ik vond het wel vreemd alsnog een acceptgiro bij het product te vinden terwijl ik al vooruit betaald had.

kwaliteit en snelle levering

SCORE 8

Huismerk is van goede kwaliteit. Zie geen verschil tussen originele inkt.

Perfect Rapide

SCORE 10

Zeer snelle en betrouwbare service. Heb al verschillende keren besteld Een opmerking: ik kom moeilijk mijn password herstellen en moest een nieuwe profiel aanmaken met groeten, ***

Goede prijs, snelle bezorging

SCORE 10

Scherpe prijzen voor een goede kwaliteit cardridge. En snelle levering! Erg tevreden

SCORE 2

ik heb onlangs een kleurencartridge gekocht van huismerk welke niet goed is(1 kleur nt ok) heb mail gestuurd (op vr3-9)maar nog niets van feedback dus slechte service!!!!

• Aanbevelen Nee

SCORE 10

gewoon 100 % tevreden over het product en zoals de bestelling is afgehandeld en gecommuniceerd.

SCORE 2

Omdat het gevoelsmatig niet klopt heb ik het opgezocht in de boekhouding: normaal doe ik ruim een jaar met een toner cartridge, deze van inkt.nl is binnen 6 maanden op. De beloofde 2.300 pagina’s haal je alleen als je lege bladzijdes afdrukt.

• Aanbevelen Nee

SCORE 10

Goeie prijzen. Veel aanbod.

SCORE 8

Late levering door Post NL. Deze steken snel briefje in indien je niet thuis bent en vervolgens opzoeken via website waar je het pakje volgende dag mag ophalen. Groetjes

Prima 👍

SCORE 10

Onze laserprinter was weer heel blij met zijn nieuwe cartridge en werkte weer geweldig. En wij zijn ook gelukkig met het resultaat en met de snelle levering 😀👍🏻

SCORE 10

Supersnelle levering. Kan nog niet beoordelen of aantal copieën kloppen met opgegeven op uw site

Snelle afhandeling

SCORE 10

snel bezorgd en de toner werkt prima

SCORE 10

Goede prijs, levering op tijd en artikel past alhoewel de beschrijving een ander type deed vermoeden

SCORE 6

Toner past niet, klep van printer gaat niet dicht. Folie welke verwijderd moet worden niet aanwezig. Goedkoop blijkt duurkoop.

Enorm snelle service

SCORE 8

toner bestel ik (en waarschijnlijk velen met mij) op voorraad om de huidige toner direct te kunnen vervangen als deze op is. Dat betekent ook dat ik nog geen idee heb van de kwaliteit van wat u mij geleverd heeft. Los van de groeiende irritatie dat iedereen maar wil weten hoe tevreden ik ben is dat in dit geval dus extra zinloos. Advies: hou hier mee op en stuur in plaats daarvan na ongeveer een half jaar na aanschaf een mail met de vraag hoe het product bevalt en of een nieuwe levering nuttig is.

Snelle en goede levering

SCORE 10

Prima,vlot bezorgd en niks fout

SCORE 10

Het uitzoeken ging eenvoudig en de snelle afhandeling van uw kant was prima. Heb de door mij bestelede toner nog niet in gebruik, maar ga er van uit dat ook dit geen probleem zal zijn.