Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Score 9

Wij hadden geen ervaring met dit bedrijf en na contact waren wij verrast van de service en het meedenken van een oplossing. Dat dit nog bestond. Wij zijn super positief.

Score 10

Vriendelijk personeel, goede site en heel belangrijk ze komen hun afspraken na. Wat ik persoonlijk heel prettig vind is dat ze 7 dagen per week tot 22:00 bereikbaar zijn via de Live Chat

Score 9

Goede service bij hulp met het bestellen

Score 8

Behulpzaam, vriendelijk en snel in contact. Wachttijd was wat langer.

Score 10

Ik schrijf nooit recensies maar dit keer doe ik het van harte! Zo goed geholpen via de chatrooms door Lisanne. Zonder haar zou ik niet uit komen hoe je een montage erbij kon boeken. Ook netjes herinnerd om het korting code niet te vergeten. Super service! Bedankt Lisanne??

100% positief! Heel goed geholpen met kiezen voor een boxspring

Score 8

Kast besteld, verzending duurde erg lang, en uiteindelijk was hij incompleet. We konden doorgeven wat we misten, maar kregen binnen een week een nieuwe kast toegestuurd. In eerste instantie vond ik het allemaal vaag en lang duren maar uiteindelijk erg tevreden!"

Score 5

Niet gevonden wat ik zocht, klantenservice is goed, antwoord snel per mail. Telefonisch niet bereikbaar.

Score 10

Super! Salontafel besteld best spannend via internet. Chat was praktisch. Binnen paar dagen geleverd. We konden precies zien of de bezorger onderweg was. Tafel voldeed boven onze verwachting. Maar fijn idee dat de tafel kosteloos retour zou kunnen.

Score 10

Wij waren op zoek naar een fauteuil en vonden een leuk model bij Woneninterieur, we twijfelden alleen erg over de kleur. Daarom gemaild en een dag later een zeer persoonlijk advies gekregen n.a.v. de foto's van onze woonkamer. Super fijn en voor ons doorslaggevend. De fauteuil werd zeer snel geleverd.

#NAAM?

Score 10

Mijn ervaring met Woneninterieur is fantastisch. Prachtige stoelen van een super kwaliteit

Score 5

Goed.

Score 6

Fijne klantenservice

Score 10

Na heel lang zoeken vonden we eindelijk de juiste stoelen. Onze vragen werden snel beantwoord via de mail. Fijn dat we de stoelen ook even konden bekijken bij jullie. Wel jammer dat we niets hoorden over de vertraging van de levering. Was wel handig geweest als dit d.m.v. een mailtje was doorgegeven."

Score 10

Mooie spullen geleverd gekregen voor een scherpe prijs. De snelle levering vond plaats conform afspraak. Toen ik iets niet voor elkaar kreeg bij het in elkaar zetten werd ik wederom zeer vriendelijk geholpen en werd het probleem snel opgelost. Woneninterieur een aanrader voor mooie meubels.

Score 6

Ik kreeg een kast die niet in elkaar paste. 11 weken later zat klarna nog steeds met de betaling in de app. Ook na meerdere keren contact met klarna en de winkel. Na een slechte review geschreven te hebben kreeg ik gelijk een e-mail of deze veranderd kon worden want het zou niet hun schuld zijn. Heel fijn dat ze het nu met spoed nog wilden regelen! :)

Score 10

Zeer tevreden! Prachtige stoelen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed klantencontact achteraf.

Score 10

Ik ben enorm tevreden over dit bedrijf. Ten eerste was de levering snel, zaterdagavond besteld en dinsdagmiddag de nieuwe salontafels in huis. Ten tweede zien de tafels er uitstekend uit!

Score 1

Geen enkele informatie over de levering van de kast die ik heb besteld. Pas na vragen hierover werd ik beperkt geinformeerd. Helaas bleek na enkele weken dat het 'niet goed is verlopen', waarbij de schuld bij een derde werd gelegd. Ook excuses bleven uit. wilden ze toch leveren en gaven ze aan dat annulering niet mogelijk is. Na aandringen kon de order (van de kast) toch geannuleerd worden. Helaas werd het door mij betaalde bedrag pas geretourneerd na diverse emails en het publiceren van mijn ervaring met deze onderneming. Woneninterieur heeft mij tot tweemaal toe verzocht mijn rekeningnummer te verstrekken

• Aanbevelen Nee

Score 10

Uitstekend service en zelfs in de avond geholpen met me tafel

Score 10

Goed geholpen met mijn vragen. Tevreden met mijn nieuwe tuinset

Score 10

Prachtig kleed gevonden via de website van Woneninterieur. Door de goede foto's wist ik dat dit het kleed was waar ik naar op zoek was. Goede kwaliteit. Erg snel geleverd.