Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Score 10

Mijn prachtige salontafels zijn op het aangegeven tijdstip bezorgd. Perfect en zeer netjes verpakt en zijn nog mooier dan op foto. Ik bestel zeker vaker bij deze online shop

Score 10

Mooie spullen geleverd gekregen voor een scherpe prijs. De snelle levering vond plaats conform afspraak. Toen ik iets niet voor elkaar kreeg bij het in elkaar zetten werd ik wederom zeer vriendelijk geholpen en werd het probleem snel opgelost.

Score 10

Heel snel en prettig geholpen bij het retourneren van een product!

Score 10

Zeer goed geholpen via de chat en uiteindelijk besteld. Voldoet aan alle verwachtingen en alles netjes op tijd geleverd. Behulpzaam aan de telefoon en netjes op de hoogte gehouden via de email.

Score 8

Update van bestelling via mail niet altijd accuraat, maar via de chat snel en goed geholpen. 1 stoel los stiksel, zonder probleem een nieuwe gekregen

Score 10

Prima geregeld. Salontafel super snel in huis! Uiteraard doen wij altijd alles om vertraging te voorkomen.

Score 10

Snelle reactie op vragen, vriendelijk

Score 10

Fijne service en snelle afhandeling

Score 10

Was niet tevreden over mijn tuinset maar kon deze zonder problemen omruilen voor een ander model. Bedankt voor de service!

Score 10

Klantenservice is top ook in de avond altijd bereikbaar.

Score 10

Een zeer fijne service en benadering naar hun klanten.

Score 10

Tv meubel besteld maar was niet naar mijn smaak. Retour verstuurd en de terugbetaling dezelfde dag nog ontvangen.

Score 2

The worst service I have experienced. After more than 3 weeks of telling me the lounge-set I ordered is still not available but will "definitely be shipped next week", I decided to cancel the order and just try somewhere else. However, I am still waiting for a refund 2 MONTHS after cancelling an order I never even received! Not to mention they never pick up the phone when I call their customer support and their emails keep saying everything has been processed and I will receive my money back within 14 days. but I will let you to make your own judgement."

• Aanbevelen Nee

Score 9

Hele fijne en goede service.

Score 10

Altijd bereikbaar ook in de avond erg prettig

Score 10

Uitstekende service. Tuinset was niet compleet maar binnen 3 dagen het ontbrekende deel ontvangen.

Bestelling zoals afspraak geleverd

Score 10

Uitstekende service dicht bij de klant. Altijd bereikbaar ook laat in de avond.

Score 10

Prima bedrijf en snelle levering van de salontafel

Score 10

Na problemen met eerste bestelling is het netjes opgelost door woneninterieur.

Score 10

Bestelling kwam wat later maar ben uitstekend op de hoogte gehouden. Werkelijk een uitmuntende service!

Score 10

Fijne service en producten van uitstekende kwaliteit

Super goede service

Score 7

Tuinset besteld. Hier wel 1 maand op moeten wachten. Maar hij is er.

Score 10

Komt afspraken na, goed product geleverd met een goede prijs kwaliteit verhouding.