Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Van bestelling tot levering top. Goede communicatie zeer vriendelijk personeel.

• Aanbevelen Ja

Heel blij met mijn aankoop, geheel volgens verwachting.

• Aanbevelen Ja

Goed advies en snelle service. Goede plakinstructie. Aanrader!

Goede communicatie

• Aanbevelen Ja

Prachtige deur decoratie, eenvoudig aan te brengen.

• Aanbevelen Ja

Bestelde artikel voldoet aan verwachting, snelle levering en goede communicatie.

• Aanbevelen Ja

Goede communicatie. Snelle reactie op gestelde vraag. Mooi behang. Kleur mag iets minder hard

• Aanbevelen Ja

Snel geleverd en prima produkt

goede service en kwaliteit

Prachtig fotobehang. Snel geleverd

• Aanbevelen Ja

Super goede service . Je moet eerst zelf je proefdruk goedkeuren goede communicatie en Bij onze levering was het verkeerd gegaan .Ons pakket was verwisseld met een pakket met iemand anders hier in het dorp . Maar door onze goedkeuren van telefoon nummers uit te wisselen via jullie is alles goed gekomen .

• Aanbevelen Ja

Fijne gebruiksvriendelijke website, veel keus, makkelijk te bestellen, snelle levering en goede kwaliteit. Ik ben erg blij met het rolgordijn.

• Aanbevelen Ja

Ik heb al 2x een email gestuurd naar YouPri over onze teleurstelling van het behang dat wij hebben gekregen. Deze email heb ik gestuurd : Gisteren 19 Jan 2022 is ons behang binnen gekomen. Maar sorry dat ik het zo moet zeggen maar wat een teleurstelling, de kleuren die we dachten dat we zouden krijgen is helemaal weg. We hebben nu wit behang met gouden strepen gekregen, wat helemaal niet de opzet was voor ons. De kleuren die wij verwacht hadden paste zo goed bij onze nieuwe donker dennengroenen gesausde muren. En nieuwe zwarte met gouden lampen enz enz. Alleen het behang voor 2 muren moesten we nog doen. Ik weet ik heb zelf accoord gegeven, maar wat een zware teleurstelling. Hopend op een positieve reactie van u. Dit was de email die ik 2x gestuurd heb maar helaas tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

• Aanbevelen Nee

Makkelijk te bestellen. En snel geleverd. Mooie kwaliteit rol gordijn en precies de goede maat. Super tevreden.

• Aanbevelen Ja

Bestellen gaat snel, informatie is duidelijk. Goede levering.. de werkwijze om het posterbehang te plakken was prima.

• Aanbevelen Ja

Zeer goeie en snelle service. Alles wordt naar wens gebracht. Dank u. Men badkamer is helemaal opgefleurd.

• Aanbevelen Ja

Super netjes geholpen door John. Had wat vragen die John rustig en perfect heeft beantwoord! Het fotobehang hangt inmiddels en zijn er erg blij mee! Mocht iemand op zoek zijn zou ik ze zeker aanbevelen en mocht ik weer iets willen zal ik hier zeker weer bestellen!

• Aanbevelen Ja

Van de week de commando print ontvangen. Jammer genoeg geen beschrijving over hoe het beste te plakken en daarom is het echt teleurgesteld over het resultaat. Vol bubbels en ribbels. Als er een beschrijving bij had gezeten dat je het echt met twee personen moet aanbrengen was er misschien nog wat te redden geweest. Nu heb ik het alleen geplakt omdat er op de site stond dat het makkelijk te plakken is. Nou niet dus, je moet enorm veel kracht zetten om het geplakte deel los te krijgen om te corrigeren waardoor het nu vol bubbels zit. Echt jammer.

• Aanbevelen Nee

Bestelling nog steeds niet binnen. Verder ook geen bericht.

• Aanbevelen Nee

Snelle levering,goed verpakt en perfect produkt.mooie kleuren en de afmeting is prima.

• Aanbevelen Ja

Goede service, behulpzame medewerkers en een mooi product

• Aanbevelen Ja

Mooi product. Een assemblage vergeten toe te voegen maar na 1 telefoontje wordt het met welgemeende excuses meteen nagezonden.

Geweldig behang. Goede kwaliteit. Goeie communicatie met john. John bedankt

• Aanbevelen Ja

Originele rolgordijn met mooie print! Heel blij deze zaak gevonden te hebben waar je ook zelf een foto op een rolgordijn kan laten drukken, wat ik zeker nog ga doen! Dat vergroot natuurlijk de opties! Zeker geen tien in een dozijn, standaard aanbod hier. Kwaliteit is goed en robuust. Alleen de kleur wijkt enigszins af van de website, met meer grijs erin dan ik had kunnen vermoeden. Desondanks heel blij ermee! Gaaf dat je ook zelf de afwerking kan kiezen en de rolgordijn zelfs dubbelzijdig kan afdrukken. Heb ik niet echt eerder gezien. Kortom TOP en origineel!

• Aanbevelen Ja

Hallo, Ik vond de service geweldig, ook dat je eerst een proefdruk krijgt hoe je behang er uit gaat zien. Ook een snelle levering helemaal top en niets mis mee maar wat mij echt super tegen valt is de kleur van mijn behang. Het is absoluut niet de kleur zoals afgebeeld staat op de site. Het is absoluut niet de kleur zoals afgebeeld staat op de site. Hij neigd naar blauw en absoluut niet de echte lichte grijze betonlook die ik van binnen over het hoofd had gezien.