Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

SCORE 10

Super snelle bezorging en hele goede communicatie \nDaar houd ik van!

SCORE 8

Snelle en goede levering. Het gekochte product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

SCORE 10

Snelle service en goed product! Aanrader dus.

SCORE 10

Kopen bij Fonq is een feest. De keuze uit mooie en goede producten is groot. Navigeren in de webshop is geen probleem. Afrekenen is ook eenvoudig met diverse betaalmogelijkheden. Het inwisselen van een cadeaubon is eveneens mogelijk. De bestelling wordt vlot uitgevoerd, via e-mail bevestigd en op de factuur staat door wie en wanneer wordt geleverd. Ik ben dus erg tevreden en raad dit bedrijf zeker aan.

SCORE 10

De aangekochte pannenset bleek bij het uitpakken een deksel te bevatten met gesplinterd glas. Na contact met de klantenservice ontving ik binnen 1 dag een nieuwe pannenset en kon ik de vorige set terugsturen. Prima oplossing, al had ik zelf ook gewoon een losse deksel willen/kunnen ontvangen om heen en weer sturen te voorkomen. Alsnog wel fijne en snelle service!

SCORE 8

Bestelling was heel snel afgehandeld!\nDe volgende dag was al in huis.\nHet is mijn tweede aankoop op deze site en ik vind die heel goed . Hebben ook mooie dingen en ook van goede kwaliteit. Prijzen misschien beetje te hoog .

Snelle levering. Goede service

SCORE 10

Makkelijk bestellen bij fonq met snelle levering.

SCORE 10

Een super bedrijf , wat super snel en correct klachten afhandelt . De producten werden snel geleverd . En toen er wat mis was werd dit ook super snel afgehandeld

Snelle verzending. Goed verpakt. \nPrima bestel en afhandelingsproces

SCORE 10

Levering super en site duidelijk,

SCORE 10

Klantenservice 7 dagen bereikbaar. Zelfs op zondag snel en vriendelijk geholpen.

SCORE 10

Bezorging netjes op tijd.\nProducten altijd goed verpakt.

SCORE 10

In de middag om 12.00 uur mail verstuurd ivm retourneren product vanwege kleine productiefout. 20.00 uur volgende dag vervangend product al ontvangen. \nIndrukwekkend!

SCORE 10

Super snelle levering en op de minuut nauwkeurig geleverd

SCORE 10

Snelle levering en goede levering met een vriendelijke, doortastende klantenservice die problemen snel proberen te verhelpen voor je.

SCORE 8

snelle levering en goed verpakt. ik had het geluk geen kapotte borden te hebben ontvangen maar ik neem aan dat dit correct zou zijn afgehandeld door Fonq.

SCORE 10

Leuk bedrijf, ik koop hier veel en graag! Je hebt het snel in huis en ook erg fijn vind ik, is dat je gewoon achteraf kunt betalen. Kortom, ga zo door!

SCORE 10

Snelle verzending, duidelijke communicatie. Mooie prijs dankzij een tweedekansje!

SCORE 10

Fonq was weer super! Veruit beste deal gevonden voor wat ik zocht. Volgende dag in huis. Alles perfect

SCORE 10

Snelle levering en goede prijs

Snelle en goede service.

SCORE 10

Prima webshop! Al meerdere malen diverse dingen besteld, groot en klein, maar altijd netjes en snel in huis.

SCORE 10

Snelle levering en keurig verpakt.

SCORE 10

Snelle service, goed ingepakt, fijne communicatie via de mail.