Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

SCORE 10

Goede communicatie, snelle levering en op de dag dat jij het wilt. Fijn bedrijf met mooie spullen.

SCORE 10

Snelle levering en mooie kast!

SCORE 10

Altijd snelle levering en goede klantenservice

SCORE 10

Goed geholpen nadat ik heel onhandig het lijstje kapot liet vallen. Fijn bedrijf met snelle service in versturen en contact houden!

SCORE 10

Goed en snelle service, zeker een aanrader!

SCORE 10

Snelle leverıng.Ik ben er tevreden over.En ook aardıge personeel.

Easy en fast dilivery.

SCORE 10

Leuk assortiment. Makkelijk bestellen en zeer snelle levering!

SCORE 10

goede service, snelle levering.

SCORE 10

Goede afhandeling en keurig en op tijd bezorgd

SCORE 10

Ondanks levering verkeerde kleur binnen 4 dagen alles geregeld en de juiste artikelen in huis ! Super snel en zeer vriendelijk te woord gestaan. Ook via de mail snelle reactie !

Snel geleverd en goed verpakt \nPrima \nBlij mee

SCORE 10

Goede website. Betrouwbaar en goed verzorgd. Snelle levering maakt het af

Zeer goede service, \n

SCORE 10

De klantenservice is zeer goed bereikbaar voor alle vragen en problemen. \nHadden een beschadigd product maar binnen 24H werd het vervangen. \nUitstekende levering en levercondities.\nNog nooit ontevreden geweest en blijven in de toekomst hier dan ook graag shoppen.

SCORE 10

Bijzondere, fraaie karaf cq vaas. \nGlazuur van meerdere, mooie tinten blauw.\n\nGoed en veilig verpakt.\n

SCORE 10

Snel verzonden. Gratis geleverd. Ontzettend goed verpakt.

SCORE 10

Shoppen bij fond is altijd een feestje, je doet er leuke ideeën op, mooie en fijne site, snelle levering en goede prijs, wat wil je nog meer!

SCORE 10

Na levering van de door mij bestelde artikelen bleek dat de poot van het salontafeltje gebroken was. gemeld bij Fonq en binnen enkele uren kreeg ik een terugstuur barcode en al de daaropvolgende dag kwam het vervangende product. Ik vind de klachtenafhandeling echt heel erg goed. In mijn ogen is een bedrijf zo goed of slecht als ze met hun klachten omgaan. En dat was hier heel erg goed. Snel en volledig naar tevredenheid opgelost. Complimenten.

SCORE 10

Mooie producten, goede service en snelle levering!

SCORE 10

Ik heb een tv meubel kast besteld bij Fonq, bestelling was snel thuis bezorgd. Jammer genoeg was er een schade maar dit was vrij snel opgelost kreeg volgende dag een nieuwe kast thuis gestuurd .

SCORE 10

Duidelijke site, \nBestellen en verzenden volgens afspraak.\nKijk regelmatig op zoek naar nieuwe items voor in huis. \nFonQ wordt vaak geraadpleegd. \nMooie items om te combineren\n

SCORE 10

Een bedrijf met hart en ziel, ik ben een tevreden klant, ik raad deze aan.

Zeer leuke spullen

SCORE 10

Snel, makkelijk en ontzettend fijne service! Tot de volgende bestelling!