Voor Webshops

Kiyoh is specialist in klantbeoordelingen. Webshops gebruiken ons beoordelingssysteem om reviews te verzamelen en publiceren. Zo laat je potentiële klanten zien dat ze een bestelling plaatsen bij een betrouwbare online shop. Bovendien geeft het je als eigenaar van een webshop de kans om verbeteringen door te voeren dankzij de verkregen feedback. Kiyoh is in 2009 gestart en we groeien nog steeds. Inmiddels zijn er al duizenden webshops die kiyoh gebruiken. Wij werken ook samen met Thuiswinkel Waarborg. Laat zien waar je voor staat, een tevreden klant is goud waard.

Waarom klantbeoordelingen belangrijk zijn

Klantbeoordelingen kunnen de conversieratio van jouw webshop verhogen en helpen bij het verbeteren van de klanttevredenheid. Door feedback van klanten te verzamelen, krijg je inzicht in hun ervaringen en kun je gerichte verbeteringen doorvoeren.

Waarom klantbeoordelingen belangrijk zijn

Bedrijven die met het beoordelingssysteem van kiyoh werken, herken je aan ons logo of gebruik van onze merknaam in combinatie met een specifieke widget. Onze klanten tonen deze vaak op hun website en in communicatie-uitingen. Als je hierop klikt kom je terecht bij alle reviews die zijn geschreven. Hier vind je een overzicht van een aantal van onze klanten en partners. Wij werken daarnaast samen met Thuiswinkel Waarborg en Webshop Keurmerk. Leden die een van deze keurmerken voeren kunnen gebruikmaken van het systeem van kiyoh in de huisstijl van het keurmerk.Lees meer over ons Google partnership

Zichtbaarheid op Google

Elke webshop wil zo hoog mogelijk naar voren komen in de zoekresultaten op Google. Kiyoh helpt je om beter gevonden te worden. Als official Google Partner zorgen we ervoor dat alle kiyoh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in Google Ads campagnes. De gele sterren die je bij Ads naast bedrijfsgegevens laat zien, kun je ook toepassen in je organische zoekresultaten. Nieuwe klanten die voor het eerst een bestelling willen plaatsen, zien je dan bovendien sneller als een betrouwbare partij. Lees meer over ons Google partnership

Zo herken je kiyoh

Zo zorgen we voor betrouwbare reviews

Wanneer je (online) een product hebt besteld bij een van onze klanten, ontvang je een uitnodiging om een review achter te laten of je ervaring te delen op de reviewpagina. Deze review bestaat vaak uit een korte vragenlijst, waarbij je de mogelijkheid hebt om je feedback toe te lichten. Kiyoh neemt betrouwbare reviews serieus en zet alles op alles om valse beoordelingen te filteren. Met behulp van geavanceerde technieken identificeren we nepreviews via ingebouwde barrières. Mocht je een review tegenkomen waarvan je vermoedt dat deze niet echt is, dan kun je deze eenvoudig rapporteren. Onze specialisten gaan vervolgens direct over tot verder onderzoek.

Beoordelingen kunnen niet worden aangepast of verwijderd door het bedrijf waar je een aankoop hebt gedaan of een dienst van hebt afgenomen. Wel kunnen bedrijven op een review reageren om klachten op te lossen. Zowel positieve als negatieve reviews worden getoond, waarbij eventuele wijzigingen in de review alleen door de klant zelf kunnen worden aangebracht. Kiyoh verwijst altijd naar de originele beoordeling met een link, zodat er volledige transparantie is.

Kiyoh behoudt zich het recht voor om reviews te verwijderen, maar doet dit alleen als de beoordeling niet aan onze richtlijnen voldoet of wanneer er persoonlijke gegevens worden gedeeld. Voor meer informatie bezoek zeker onze gebruikersvoorwaarden.

Onze samenwerking met keurmerken

Bedrijven die met het beoordelingssysteem van Kiyoh werken, herken je aan ons logo of gebruik van onze merknaam in combinatie met een specifieke widget. Onze klanten tonen deze vaak op hun website en in communicatie-uitingen. Als je hierop klikt, kom je terecht bij alle reviews die zijn geschreven. Hier vind je een overzicht van een aantal van onze klanten en partners. Wij werken daarnaast samen met Thuiswinkel Waarborg en Webshop Keurmerk. Leden die een van deze keurmerken voeren, kunnen gebruikmaken van het systeem van Kiyoh in de huisstijl van het keurmerk. Ontdek de partners-pagina voor meer info.

Neem contact op

Ben je geïnteresseerd in het verbeteren van de klantbeoordelingen van jouw webshop? Neem vandaag nog contact met ons op om te ontdekken hoe Kiyoh jouw webshop kan helpen!