Communicatie fout

Mail kwam terecht bij :ongewenste mail jammer gelukkig goed gekomen nu wat langer wachten

• Beoordeel het betaalproces

Beste P.S., Dank voor uw review. Vervelend om te horen dat de mail in de verkeerde mailbox is terecht gekomen. We zijn blij dat het nu opgelost is. Wij hopen dat u alsnog veel plezier zal hebben van uw nieuwe kast. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

• Beoordeel het betaalproces

Beste Danny, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service, assortiment en configurator. Wij hopen dat u veel en lang plezier zal hebben van uw bestelling. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Levertijden worden niet waargemaakt

ze wijken af van de vermelde levertijden.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Arnold, Dank voor uw review. Wij proberen altijd de actuele levertijd te tonen op onze website. Helaas veranderd dit constant en kan het dus zijn dat het niet altijd accuraat is. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice om de actuele levertijd op te vragen. Wij hopen dat u alsnog veel plezier zal hebben van uw deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Tevreden met de aankoop

Zeer tevreden met de aankoop bij Horrengigant. Enig minpuntje was dat bij het bestelproces na het betalen er een bevestigingsmail zou verstuurd worden. Ik heb die nooit ontvangen.

• Beoordeel het betaalproces

Super service, bij hulp en inmeten

• Beoordeel het betaalproces

Beste Nicole, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u zeer tevreden bent over onze (inmeet)service. Wij hopen dat u net zo tevreden zal zijn over onze montageservice. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw bestelde binnendeuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Goede service, scherpe prijs en goed bereikbaar

Vandaag moest ik toch een extra deur bestellen, naast een eerdere bestelling van 2. Snel geholpen en goed en geholpen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Dick, Dank voor uw zeer positieve review. Leuk om te horen dat u meerdere deuren bij ons heeft besteld. Ook vinden wij het fijn om te horen dat onze klantenservice u snel en goed te woord heeft gestaan. Wij wensen u alvast heel veel plezier met de bestelde deuren. Graag tot ziens! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Nadeel dat je de kortingscode pas binnen krijg als je besteld heb en je dus € 15,- door mis loopt.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ronald, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het fijn om te zien dat u redelijk tevreden bent over ons assortiment en de werking van onze configurator. Wij vinden het vervelend om te horen dat de kortingscode niet op tijd is binnen gekomen. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Snel en probleemloos besteld.

Duidelijke site en alles goed ter vinden

• Beoordeel het betaalproces

Makkelijk om te bestellen op site

• Beoordeel het betaalproces

Beste Darko, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Goed om te lezen dat u het bestellen op onze website eenvoudig vond gaan en u tevreden bent over onze service. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw bestelling. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Prettig!

Prettig.

• Beoordeel het betaalproces

Beste J.E., Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u over het algemeen positief bent over onze service. Wij hopen dat u veel plezier zult hebben van uw nieuwe binnendeuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Heel fijn

Peter roest is een hele fijne adviseur helpt je goed om beslissingen te nemen waardoor je een nog mooiere keuken krijgt en denkt heel fijn mee met onze wensen

• Beoordeel het betaalproces

Bijzonder eenvoudig en snel.

Goede website, snel en eenvoudig te bestellen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Sander, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u het bestelproces via onze website als makkelijk heeft ervaren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Groot assortiment, makkelijk te bestellen.

Aardig telefoongesprek, deur makkelijk te bestellen. Configuratie gaat heel soepel.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Erik, Dank voor het plaatsen van uw review. Goed om te lezen dat u het telefoongesprek met onze collega als positief heeft ervaren. En dat u ook tevreden bent over ons assortiment en het bestellen via onze website. Wij hopen dat u veel plezier zult hebben van uw binnendeuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Prima verzorging

Precies volgens afspraak bezorgd

Lekker snel

Prima lekker snel bezorgd

Alles ging naar verwachting

Tijdstip van de levering was correct en het product was correct. Geen contact gehad met de zaak omdat dat niet nodig was. Heerlijk. Betreft een standaard maat (205hoog) roldeurhor van Bruynzeel

Zeer goed!

Bestelproces en inmeting en advies heb ik als zeer goed ervaren.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Heman, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het bestelproces en het inmeten door één van onze adviseurs. Alvast veel plezier gewenst met uw deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Alles prima afgeleverd, en op tijd

• Beoordeel het betaalproces

Moet nog gemonteerd worden, maar tot nu toe is de bestelling soepel verlopen.

• Beoordeel het assortiment N.v.t.

Helder

Goed overzicht, filmpje kijken met uitleg indien nodig. Veel keus. Mooie site.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Tonny, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over het aanbod en de website. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Vriendelijke en snelle afhandeling

De bediening in de winkel was goed en de uitleg duielijk. De monteur thuis legde alles goed uit. Ik ben heel tevreden tot nu toe.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Yvonne, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u tot nu toe heel tevreden bent over zowel de service in een van onze showrooms als onze inmeetservice. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

goed bedrijf, aanrader

Website is overzichtelijk. contact met klantenservice is goed, informatie wanneer de goederen bezorgd worden is ook uitstekend.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Rob, Bedankt voor het plaatsen van een review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over zowel onze website als onze service en de communicatie. Wij wensen u alvast veel plezier van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Horrengigant.nl

Afgeleverd aan de andere kant van het dorp

Het bestellen op zich ging goed en simpel. Maar mis gaat het bij het bezorgen. Je kunt de levering niet tracken en dus ook niet zien of er al geleverd is. Je krijgt geen indicatie van een dagdeel of tijd. De bestelling was in een heel andere straat ( 600 meter verderop) bij iemand achter het huis gezet, diegene was tijdens het afleveren niet thuis. Het enige dat aan de aflevering klopte was het huisnummer. Gelukkig was deze bewoner zo vriendelijk om in de auto te stappen en mij te vertellen dat de bestelling bij hem stond zodat ik het daar weg kon halen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Mario, Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te lezen dat u het bestellen als goed en simpel heeft ervaren. U geeft aan dat uw bestelling in een andere straat is afgeleverd en dat deze persoon tevens niet aanwezig was bij de aflevering. Dit is uiteraard niet de bedoeling. De bestelling hoort door de transporteur te worden afgeleverd op het door u opgegeven afleveradres. Wij nemen uw feedback mee en zullen dit doorzetten naar onze leverancier/transporteur. Wij hopen dat u, ondanks de ervaring met de levering, veel plezier heeft van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Slechte communicatie

Lichtkoepel niet ontvangen op de afgesproken datum. Geen mail ontvangen Over vertraging. Terugbellen na inspreken van voicemail gebeurt ook helaas Niet.

• Beoordeel het assortiment N.v.t.
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces N.v.t.

Beste Pascal, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de communicatie. Gisteren heeft u telefonisch contact gehad met een van onze collega's welke u uitleg heeft gegeven over de situatie. Naar aanleiding daarvan is er een nieuwe leverdatum bekend geworden en bent u hierover geïnformeerd. Wij hopen dat u, ondanks de ontevredenheid, veel plezier heeft van uw bestelling. met vriendelijke groet, Demi - Lichtkoepelgigant.nl

Zeer goede ervaring en heldere communicatie

Absoluut een aanrader qua professionaliteit in advies, informatie en communicatie. De inmeetservice was efficiënt, direct ter plaatse is de order aangemaakt en de bestelling uitgezet richting de deurenproducent. Complimenten.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Geert, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat een leuke review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! met vriendelijke groet, Demi - Deurengigant.nl