Makkelijk besteld via de site !

Was een makkelijke bestelling via de site !

Vriendelijk en niet duur

€25,00 extra uitgegeven voor inmeten door medewerker daarna duidelijke uitleg over de mogelijkheden zonder iets op te dringen

• Beoordeel het betaalproces

jammer dat afterpay nog steeds niet werkt. Ruikt een beetje naar opzet.

laatste bestelling had wat problemen omdat ik weer afterpay wilde toepassen maar dat werkte weer /nog steeds niet, net zoals de vorige keren. Dit ruikt een beetje naar opzet van de lichtkoepelgigant. Daarna zelf overgemaakt en tot 2 keer toe bewijs moeten toesturen dat het wel betaald was en dat de bestelling geleverd kon worden.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Adrie, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat Afterpay niet werkte bij u. Wij zullen zeker gaan onderzoeken wat er precies fout gaat en hoe wij dit kunnen oplossen. Ook was er helaas was iets mis gegaan in ons systeem, waardoor uw betaling niet gelijk te zien was. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hopen dat de levering spoedig verloopt, zodat u snel de lichtkoepel kan installeren. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Top bedrijf

Naast een prachtig product (Svedex afgelakte deuren) zijn alle medewerkers even aatdig en behulpzaam. Dat we dit bijzonder vinden is vreemd want dat is wat je verwacht maar zelden ziet. Deuren Gigant maakt dat steeds waar.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent met uw nieuwe Svedex deuren en onze medewerkers uw vriendelijk en goed hebben geholpen. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw nieuwe binnendeuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Bij aankoop van de deuren ben ik keurig geholpen en alle vragen werden direct beantwoord. Vandaag zijn de deuren ingemeten en ook deze man was zeer netjes, dik tevreden hiermee.

• Beoordeel het betaalproces

Beste J., Dank voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u goed bent over onze klantenservice en inmeetservice. Fijn om te lezen dat beide medewerkers u goed te woord hebben gestaan en uw vragen hebben kunnen beantwoorden. Alvast veel plezier gewenst met de bestelde deuren! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Uiterst servicegericht

Geen moeite teveel om alles inboedel te maken en er werd met mij meegedacht. Een absolute aanrader!

• Beoordeel het betaalproces

Beste Els, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over onze service en onze medewerker u naar wens heeft kunnen helpen. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelde deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Snel, netjes en correct.

De telefoniste was heel correct en snel met het kunnen geven van de juiste gevraagde informatie, tevens heeft ze nog even gecontroleerd bij de fabrikant of dat de gevraagde lichtkoepel op voorraad was. Hiervoor dank.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Gerard, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het fijn om te horen dat onze Klantenservice medewerker u goed heeft geholpen. Wij hopen dat de nieuwe lichtkoepel weer zorgt voor veel daglicht in huis. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Écht een goede (inmeet)service.

Gebruik gemaakt van de inmeetservice. Tijdens het inmeten bleek dat mijn keuze niet te realiseren was. De "inmeter" heeft goed meegedacht met wat onze wensen waren en kwam met een veel beter alternatief met dezelfde prijs.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Woody. Dank voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te horen dat u zeer tevreden bent over onze inmeetservice en dat onze adviseur u goed heeft geholpen. Wij hopen dat de montage van de deuren ook vlekkeloos zal verlopen. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Prima bedrijf

Hordeur besteld helaas door onoplettendheid van mijzelf de verkeerde hoogte maat doorgegeven. Gelijk gebeld vriendelijke dame gesproken kan gebeuren zei ze. Binnen enkele dagen de juiste ontvangen, alleen dat dit geintje mij 25 euro heeft gekost om de oude weer op te laten halen. Maar ja eigen schuld dikke bult zeggen ze altijd. De juiste hangt keurig en kan er weer jaren tegen.

• Beoordeel het assortiment
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Vervelend dat u perongeluk de verkeerde maat hor had besteld. Wij vinden het fijn om te horen dat onze klantenservice u goed heeft geholpen, en hopen dat u van uw nieuwe hordeur veel plezier zal hebben. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

gewoon prima

Snelle levering, goed materiaal

• Beoordeel het betaalproces

Beste Sjennie, Dank voor uw review. Goed om te lezen dat het bestellen en de levering goed is verlopen, en dat u tevreden bent over de kwaliteit. Veel plezier gewenst met uw lichtkoepel. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Prima geregeld

Verder prima maar bij bestelling zouden ze inmeten moeten meenemen en niet apart betalen!

• Beoordeel het betaalproces

Beste J.T.F.M., Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat het bestellen van de kast helemaal goed is verlopen. Wij nemen uw feedback mee en zullen dit intern bespreken. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

Gemakkelijk vanuit je stoel een deur bestellen

Veel keuzes, idem accessoires

• Beoordeel het betaalproces

Beste Richard, Dank voor uw positieve review. Goed om te horen dat u zeer tevreden bent over onze website en ons uitgebreide assortiment. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw bestelling. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Gemakkelijk bestellen, maar geen duidelijke bevestiging

Bestellen gaat gemakkelijk, maar de enige bevestiging van de bestelling is een e-mail met daarin de vraag om het bestellen te beoordelen...

• Beoordeel het betaalproces

Beste R., Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat het bestellen van de deuren makkelijk ging. Ik zie in ons systeem staan dat er wel meerdere mails naar u verzonden zijn. Misschien zijn de mails terecht gekomen in uw spambox? Alvast veel plezier gewenst met de nieuwe deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Communicatie fout

Mail kwam terecht bij :ongewenste mail jammer gelukkig goed gekomen nu wat langer wachten

• Beoordeel het betaalproces

Beste P.S., Dank voor uw review. Vervelend om te horen dat de mail in de verkeerde mailbox is terecht gekomen. We zijn blij dat het nu opgelost is. Wij hopen dat u alsnog veel plezier zal hebben van uw nieuwe kast. Vriendelijke groeten, Julia - Kastengigant.nl

• Beoordeel het betaalproces

Beste Danny, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service, assortiment en configurator. Wij hopen dat u veel en lang plezier zal hebben van uw bestelling. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Levertijden worden niet waargemaakt

ze wijken af van de vermelde levertijden.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Arnold, Dank voor uw review. Wij proberen altijd de actuele levertijd te tonen op onze website. Helaas veranderd dit constant en kan het dus zijn dat het niet altijd accuraat is. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice om de actuele levertijd op te vragen. Wij hopen dat u alsnog veel plezier zal hebben van uw deuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Tevreden met de aankoop

Zeer tevreden met de aankoop bij Horrengigant. Enig minpuntje was dat bij het bestelproces na het betalen er een bevestigingsmail zou verstuurd worden. Ik heb die nooit ontvangen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Paul, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te horen dat u zeer tevreden bent met uw hor. Vervelend dat u de bevestigingsmail nooit heeft gekregen. Wij gaan uitzoeken hoe dit kan, zodat het niet nog een keer gebeurd. Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Super service, bij hulp en inmeten

• Beoordeel het betaalproces

Beste Nicole, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u zeer tevreden bent over onze (inmeet)service. Wij hopen dat u net zo tevreden zal zijn over onze montageservice. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw bestelde binnendeuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Goede service, scherpe prijs en goed bereikbaar

Vandaag moest ik toch een extra deur bestellen, naast een eerdere bestelling van 2. Snel geholpen en goed en geholpen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Dick, Dank voor uw zeer positieve review. Leuk om te horen dat u meerdere deuren bij ons heeft besteld. Ook vinden wij het fijn om te horen dat onze klantenservice u snel en goed te woord heeft gestaan. Wij wensen u alvast heel veel plezier met de bestelde deuren. Graag tot ziens! Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Nadeel dat je de kortingscode pas binnen krijg als je besteld heb en je dus € 15,- door mis loopt.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Ronald, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het fijn om te zien dat u redelijk tevreden bent over ons assortiment en de werking van onze configurator. Wij vinden het vervelend om te horen dat de kortingscode niet op tijd is binnen gekomen. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Snel en probleemloos besteld.

Duidelijke site en alles goed ter vinden

• Beoordeel het assortiment
  • Beoordeel de configurator N.v.t.
  • Beoordeel het betaalproces

Beste Jos, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze website, ons assortiment en het bestelproces. Wij hopen dat u veel plezier zal hebben van uw lichtkoepel. Vriendelijke groeten, Julia - Lichtkoepelgigant.nl

Makkelijk om te bestellen op site

• Beoordeel het betaalproces

Beste Darko, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Goed om te lezen dat u het bestellen op onze website eenvoudig vond gaan en u tevreden bent over onze service. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw bestelling. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Prettig!

Prettig.

• Beoordeel het betaalproces

Beste J.E., Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u over het algemeen positief bent over onze service. Wij hopen dat u veel plezier zult hebben van uw nieuwe binnendeuren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl

Heel fijn

Peter roest is een hele fijne adviseur helpt je goed om beslissingen te nemen waardoor je een nog mooiere keuken krijgt en denkt heel fijn mee met onze wensen

• Beoordeel het betaalproces

Beste Jos, Bedankt voor uw uitgebreide review. Fijn om te horen dat onze adviseur Peter Roest u goed heeft geadviseerd en u zeer tevreden bent het met resultaat. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe keuken! Vriendelijke groeten, Julia - Horrengigant.nl

Bijzonder eenvoudig en snel.

Goede website, snel en eenvoudig te bestellen.

• Beoordeel het betaalproces

Beste Sander, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u het bestelproces via onze website als makkelijk heeft ervaren. Vriendelijke groeten, Julia - Deurengigant.nl