Alles super

Schnelle Lieferung und original Ware wie erwartet. Super

Goed stevig vacuüm zakken

Was wel goed

Alleen de bestelling kwam niet een dag later maar pas na 3 dagen.

Snelle vakkundige service, goede uitleg, Garantie 100% tevredenheid. Vriendelijke mensen die achter hun producten staan en dat ook uitdragen in positieve zin. Tot diep in technische details zoeken ze uit voor je als nodig is.

Voldoet goed aan verwachting.

Snelle levering. werkt prima. Plastic is misschien wat kwetsbaar. Maar de standaard was ook niet duur.

Perfecte service

Goede kwaliteit vacuüm zakken en goede prijs levering anderen dag al lekker snel super

Mooie prijzen, goede service en snelle levering

Baggerslecht!

Eerste bestelling zou volgende dag geleverd worden maar kwam pas na 1 week. 2de bestelling 2 weken geleden gedaan en nog steeds niets ontvangen. Zijn telefonisch niet bereikbaar

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring met ons niet naar verwachting was. Graag willen we wat uitleg geven over de problemen die u heeft ondervonden. De vertraging van uw eerste bestelling lag volledig bij DPD, die er helaas een week over heeft gedaan om uw pakket te bezorgen. Wij hebben uw bestelling dezelfde dag nog verzonden, maar kregen pas later melding van de problemen bij DPD. De tweede zending hebben we ook direct verstuurd, via DHL om de kans op herhaling te voorkomen, maar deze kwam om onbekende reden retour afzender. Ook dit lag aan de vervoerder. Voor de derde zending hebben we PostNL ingezet en deze is wel de volgende dag bij u afgeleverd. Helaas hadden we geen controle over de prestaties van beide vervoerders, maar hebben we er alles aan gedaan om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ook PostNL heeft regelmatig problemen. Het spijt ons te horen dat u ons telefonisch niet heeft kunnen bereiken. Tijdens drukke periodes kan het voorkomen dat we niet altijd direct telefonisch beschikbaar zijn. We vermelden dan ook in onze telefonische melding dat het beste per e-mail contact opgenomen kan worden. Op die manier kunnen we sneller en efficiënter reageren, wat we in uw geval ook hebben gedaan. We begrijpen dat u ontevreden bent en vinden het jammer dat u ons als "baggerslecht" beoordeelt, vooral omdat onze reviews een heel ander beeld geven. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een score van 9.4 uit 10, gebaseerd op 2051 reviews, en 98% van onze klanten beveelt ons aan. We hebben dan ook klachten ingediend bij beide vervoerders om deze problemen in de toekomst te voorkomen en adviseren u hetzelfde te doen. Wij hopen dat u ondanks de vervelende bezorging tevreden bent met de producten die u bij ons heeft aangeschaft. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd klaar om u te helpen. Met vriendelijke groeten, het Kenners team

Prima product

Prima product, snelle verzending, makkelijke site

Super fijn

Goede competetieve prijs en snelle levertijd. top!

Makkelijk besteld, snel antwoord

Makkelijk bestellen, goede prijs en ook nog eens snel antwoorden op vragen.

Slow cooker

Mooi product aan mooie prijs , werkt zoals het hoort te zijn .

Bad luck

Fast delivery.

Dear Ernestas, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are very sorry to hear that you are not satisfied with the replacement inner pots you purchased from us. We are also quite surprised by your experience, as we see that you bought two inner pots from us specifically designed for the Instant Pot Duo Evo Plus 6qt (5.7 liters), which you own. These should normally fit your device perfectly. However, we did not receive any questions prior to your order, nor any reports of issues or return requests from you afterward, while we are always open to help and accept returns within 14 days free of charge if something is wrong or if we delivered incorrectly. We only had contact after we reached out to you regarding this extremely poor review. You did, however, order an incorrect size inner pot on Amazon, namely an 8qt / 7.6-liter inner pot, which is indeed not suitable for your Instant Pot. The inner pots you ordered from us should be suitable. You also mentioned, "It is absolutely my own fault that I purchased the wrong replacement inner pots," but unfortunately, you still left this review online. At Kenners BV, we always strive to provide our customers with the best service. With a total of 4,314 reviews, an average score of 9.4, and 98% of our customers recommending us, we see that the vast majority of our customers are very satisfied with our products and service. Therefore, we regret not having the opportunity to resolve this issue for you before you posted this review. We would still like to help you find a suitable solution. Please contact us at 085 301 2306 or email our helpdesk so that we can discuss and resolve this issue. Kind regards, the Kenners / Instant Pot team --- Nederlands --- Beste Ernestas, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. We vinden het erg jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de vervangende binnenpannen die je hebt besteld bij ons. We zijn erg verbaasd over je ervaring, omdat we hebben gezien dat je twee binnenpannen bij ons hebt gekocht die specifiek bedoeld zijn voor de Instant Pot Duo Evo Plus van 6qt (5,7 liter). Deze zouden normaal gesproken perfect moeten passen bij je apparaat. We hebben echter geen vragen voorafgaand aan je bestelling ontvangen, en geen enkele melding van problemen of retourverzoeken van je ontvangen naderhand, terwijl we altijd openstaan om te helpen en producten binnen 14 dagen gratis terugnemen als er iets mis blijkt te zijn of als wij verkeerd geleverd hebben. We hebben pas achteraf contact gehad nadat wij contact met je opnamen vanwege deze zéér slechte review. Je hebt wel een onjuiste afmetingen binnenpan besteld op Amazon, namelijk een 8qt / 7,6 liter binnenpan. Deze is inderdaad niet geschikt voor jouw Instant Pot. Deze binnenpannen die je bij ons besteld hebt zouden wel geschikt moeten zijn. Je geeft zelf ook aan "It is absolutely my own fault that I purchased the wrong replacement inner pots" maar helaas laat je desondanks deze review online staan. Bij Kenners BV streven we er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden. Met een totaal van 4.314 beoordelingen, een gemiddelde score van 9,4, en 98% van onze klanten die ons aanbevelen, zien we dat de overgrote meerderheid van onze klanten zeer tevreden is met onze producten en service. Daarom vinden we het erg spijtig dat we niet de kans hebben gekregen om dit probleem voor je op te lossen voordat je deze review plaatste. We willen graag nog steeds helpen om een passende oplossing voor je te vinden. Neem alsjeblieft contact met ons op via telefoonnummer 085 301 2306 of stuur een e-mail naar onze helpdesk, zodat we dit probleem kunnen bespreken en oplossen. Met vriendelijke groeten, het Kenners / Instant Pot team

Opvolging bij probleem is snel en meer dan prima.

Na ongeveer 6 maanden begon 1 van onze Instant luchtreinigers een geluid te maken alsof er iets aanliep. Een paar uur na een email met een vraag hierover m.b.t. reparatie was hier meteen een reactie van Kenners met de vraag om meer informatie (video). Snel daarna kregen we het bericht dat een nieuwe zou worden opgestuurd. Buiten dat de Instant producten (naast de luchtreinigers ook een IntanstPot en Airfryer) uitstekend werken, is dus ook de klantenservice meer dan prima op orde. Compliment!

Prijs & Levering zoals het hoort

Vacuumzakken waren exact wat ik nodig had en werden geleverd zoals aangegeven.

Super Service!

Alles perfekt!

Suuupppeeer

OK

Geweldig snelle verzending

‘S avonds besteld , volgende dag in huis Wat wil je nog meer ?

Super te vreden met mijn kleine slowcooker.

Heel te vreden met mijn slowcooker, met name de aanbraadfunctie is heel fijn. Hierdoor heb je maar 1 pan nodig. Ik gebruik hem op de camping. Weinig afwas en heel compact.

past goed

Handig te monteren op controler. Iets te klein voor een middelgrote tablet.

Uitstekende service. Zeer aan te bevelen.

Zeer aan te bevelen. Uitstekend.

Mijn deksel van de duopot was stuk, personeel van Duopot deed haar best om een passend deksel te zoeken en op te sturen voor een redelijke prijs.

Had ik veel eerder moeten aanschaffen

Een veelzijdige pan, die het leven een stuk makkelijker en lekkerder maakt. Snel en zorgvuldig verzonden.

Een goed apparaat voor weinig geld!

Mijn instant Pot Vortex Mini is binnen 2 minuten op temperatuur. De tijden moet ik soms een minuutje bij optellen voor een wat knapperige resultaat. Zelf de kroketten van de Jumbo komen er dan knapperig uit. De temperatuurinstelling kan oets beter. Het is te merken dat er een omrekenfactor gebruikt is van Fahrenheit naar Celsius. De temperatuur kan je daardoor bijvoorbeeld niet op 180 of 200 graden instellen, maar bijvoorbeeld op 182, 185, 205 graden. Tip voor de toekomst? Het onderhoud is een makkie. Ondanks dat de bak aan de hendel vastzit ervaar ik dit niet als een probleem. De bak is namelijk niet zo groot en dus makkelijk hanteerbaar. Ook het uitneembaar rooster maakt makkelijk schoon. Makkelijker dan met zo'n glaswerk en het rooster is van dezelfde antiaanbaklaag als de bak waar deze in zit. Zeer tevreden met de aanschaf!

It's too easy and perfect .thanks

Best beoordeeld uit 4 leden

- Dronekenner | 9.5