Snel en goed.

Correct & vlot geleverd

Instantpot werkt naar behoren.

Super en snelle service

Correct en snel

Je krijgt wat je vraagt.

Duidelijke en snelle afhandeling

Vanaf de datum van bestelling tot de aankomst bij mij thuis was het gehele "trajekt" van prijs, karakteristieken en vervoer duidelijk te begrijpen.

Goede service en uitleg. Top

Zie boven.

Keurige vlotte levering

Groot aanbod en snelle levering.

Prima ervaring, snelle levering.

Instantpot

Ik heb een Instantpot gekocht op deze website. Hoewel de instant port niet op voorraad was, werd ik af en toe geïnformeerd over de status. Ik stel uw snelle reactie zeer op prijs. Productprijs is relatief goedkoper in vergelijking met andere websites. Ik raad deze website zeker aan om je producten te kopen.

Zie volgende paragraaf

Ik gebruik uw tabel iedere keer dat ik sous vide kook tot mijn grote voldoening. Gr Pierre

Ondanks dat niet alles voradig was is wat ik echt nodig had snel zonder extra kosten verstuurd. Goede communicatie per mail, dat zie je niet altijd Een aanrader dus.

Gewoon geweldig

Goed advies. Goed bereikbaar. Vlotte levering. Eerlijke prijs

Goede support en snelle levering

Goede support, uitleg en levering. Prima dus.

Bestellen, betalen en aan de slag.

Besteld product voldoet aan verwachting. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Komen afspraken na. Was snel geleverd.

Geen gedoe

Vlotte afhandeling en no nonsens

Super goed

Alles geleverd binnen afgesproken tijd

snelle levering en product is goed

ND Polar filter set besteld voor mijn drone Mooie set

top apparaat

monster apparaat ben er blij mee

Zoals ik al zei....prima service die verder gaat dan een bestelling plaatsen en verzenden. Prima bedrijf ook die een goede kwaliteit leveren

Beste Pim, we betreuren de gang van zaken die zich in uw kwestie heeft afgespeeld. Er is hier sprake geweest van een medewerker die in de drukte / onervarenheid de regels iets te nauw heeft genomen en niet goed heeft gekeken naar de werkelijke situatie. Daarom willen we u graag gratis een product naar keuze in dezelfde prijscategorie sturen. We zullen dit separaat met u afstemmen via e-mail. Met vriendelijke groet, het Kenners team

Goed, duidelijk, correct

Prima opleiding, zou goed zijn om bij de opleiding de leerstof ook als pdf te leveren.

Gewoon goed

Het is veel beter dan dat ik had verwacht, dit is echt voor mensen die van vliegen houden, en daar naast mooie foto's willen nemen tijdens het vliegen.

instantpot is super

Instant pot gekocht. Eerste gerecht: 48uur sousvide beef ribs. Als die hard bbq'r kan ik alleen maar zeggen; outstanding!!!. 50 min pulled pork pressure cooked was mega goed. Hickory smoke toegevoegd dmv ziva pro smoke gun. Kip uit de pressure cooker (5 minuten) en dan krokant uit de airfryer is perfect. Lang verhaal kort; wil je 95% van de smaak met 15% van de tijd go for it. fotos op verzoek

Goede ervaring, snel geleverd.

Niet meer toe te voegen eigenlijk. Mankeerde niks aan de service en levertijd. Dankjewel

Prima en betrouwbare levering

Duidelijke website. Eenvoudig bestelproces en snelle levering. Kortom geen klagen!

Goede onderdelen en snel geleverd

hebben veel onderdelen voor dji drone