Super snelle levering

‘S avonds om 21u30 droogoven van Hendi online besteld en de dag erna tegen 12u ‘s middags reeds bij mij thuis in België geleverd! Super

Snel en efficiënt

Prima. Meer niet.

De mooiste manier van het bereiden van producten

Sinds kort heb een sousvide set gekocht waar ik nu al ontzettend veel plezier van heb. De manier van bereiden en de rust die je daardoor meekrijgt vind ik heerlijk. Uiteindelijk geniet de visite ook van al het lekkere wat ik met de sousvide bereid heb en ook hele positieve krijg over de manier waarop het klaargemaakt is.

Een nieuwe manier van koken. Resultaat is waanzinnig.

Ik bestel altijd bij dronekenner

Ik heb al meerdere dingen voor mijn drone besteld, en altijd supersnelle levering, de volgende dag al in huis. Echt een aanrader.

goede service

goede en snelle service!

Super service!

Zeer prettig bedrijf dat een probleem bij de uitlevering super snel en professioneel afhandelde. Geen lange in-de-wachttijden maar gewoon de telefoon gelijk opnemen en oplossen! Bam! O ja... en ook heel happy met de Sous Vide stick natuurlijk :-)

Gewoon goed

Eigenlijk niks mis mee. Gemotiveerde mensen (althans aan de telefoon). Alleen jammer dat de levering van mijn product langer duurde dan op de site vermeld.

Fantastisch product

De wokpan die ik besteld heb, ondanks Covidtijd, snel ontvangen. Het produkt bevalt heel goed en dezelfde dag gebruikt om te koken. Eerst de gebruiksaanwijzing gevolgd. Elke dag wordt het gebruikt. Chapeau!

Fijn bedrijf

Vlotte levering

Correcte snelle levering

Op eerste zicht alles mooi en snel aan huis gebracht. Bij gebruik van het warmwaterbad de temperatuur nagemeten en die bleek telkens een 3 graden te laag dus een van de twee maakt een fout. Ik zal dus een derde meter aanschaffen om een beetje rechter te spelen. (Bij men volgende bestelling) Groeten Hugo

Echte Kenners

Ik ben heel goed geholpen door degen aan de lijn en heb de juiste advies gekregen, product gekocht en kon altijd terugbellen als ik problemen zou ervaren. Vervolgens wilde ik mijn drone verzekeren tegen crashes en kocht een DJI care, wat ik niet wist was de 48 uur activatie regel en werd daarbij door de verkoper geïnformeerd was het maken van filmfragment erg makkelijk was. Mijn volgende drone haal ik zeker bij jullie, tot snel.

Super product en goede service!

Mijn Anavo stick was hier scherp geprijsd en werd ook nog een snel geleverd samen met leuke extra’s als ontkalkingsmiddel en een hele handige sheet met temperatuur en tijdsindicities voor diverse producten. Ik heb de sous vide nu al diverse malen gebruikt en elke keer is het een weer een succes!!

Goed advies,kwaliteit is uitstekend.

De producten zijn sterk, praktisch en makkelijk schoon te houden!

Snel en hele vriendelijke klanten service

De website is duidelijk en geeft duidelijke informatie weer van de producten en de eigenschappen ervan Klantenservice is vriendelijk en persoonlijk, dus het voelde niet als dat je één van die zovelen bent! Erg aangenaam!

Prima, niks op aan te merken.

Prima, snelle levering. Geen problemen!

Ze denken met je mee

Ze denken mee

Alles inorde.

Tevreden over het advies en producten

In zoektocht naar sousvide apparatuur heb ik hier goed advies en prima producten/prijs gevonden. Duidelijke instructies en tevreden over het compleet pakket om te starten met deze manier van koken.

Alles prima ok!

Alles prima ok vanaf de bestelling tot en met de levering. Bij problemen wordt het artikel zonder problemen vervangen. Top.

Goed verzorgd

Product(en) voldoen aan de verwachting tegen een aantrekkelijke prijs

Topaankoop!

Een sousvidestick is echt top. Grote stukken vlees perfect gaar. Alleen even affakkelen op de bbq en het is helemaal top.

Top apparaat

Prima apparaat ben er heel blij mee...

Props besteld voor mijn drone top geleverd en betaalbaar in vergelijk met div leveranciers.