Snelle levering. Prima apparaat!

We maken er heerlijke gerechten mee!

Vriendelijke en eerlijke hulp

Ook de verkoper was niet helemaal zeker of het onderdeel zou passen. Vooraf duidelijke afspraken gemaakt en dat was erg fijn.

Rapido e de qualidade

Preços apelativos, bons artigos e rápida entrega

• Você nos recomendaria? Yes

Top service!

Uitermate tevreden van hun klantendienst! De sluiting van mijn vacuümmachine was afgebroken en ze vervangen het toestel zonder meer onder garantie. Snelle afhandeling en tevreden klant hier. Aanrader!

Goed gegaan

Ging snel en prima

Te late levering

Er wordt geadverteerd met voor een bepaalde tijd besteld de volgende dag geleverd. Dus niet, mijn bestelling was een dag langer onderweg

Snelle bezorging en product in goede staat zoals het hoort.

Levert snel, concurrerende prijs

Snelle levering, prijs conform. Zonnescherm voldoet echter niet aan mijn wensen. Eigen schuld.

Snel goed geholpen

Had n vraag….. die is snel opgelost. Ook de levering was snel.

Snel, goed en gratis goeie zakken.

Bestelling was goed verpakt en snel binnen. vacumeermachine werkt naar behoren en verwachting. Ik kreeg 100 stuks zakken gratis bij mijn bestelling, erg fijn! Ik gebruik het vrijwel elke dag en wil niet meer anders Bedankt!

Goede spullen

Het pakket werd snel geleverd. Heb nog niet alles kunnen gebruiken, maar het sous vide apparaat werkt goed en makkelijk. Denk dat we hier veel plezier mee gaan hebben.

OTG kabel snel in huis

Bestelling eenvoudig en soepel verlopen

slecht

Ik heb niet ontvangen wat ik heb besteld en op de mail die ik daarop heb gestuurd heb ik nog geen antwoord ontvangen.

Bijzonder snelle en correcte afwerking van de order.

Ik kan alleen maar zeggen "Veel beter kan het niet."

Scherp geprijsde producten en uitstekende service

Na wat vergelijkend onderzoek bij Sousvidekenners uitgekomen, erg mooi assortiment en tevens ook scherpe prijzen. Al 3x hier besteld, 2x een sousvide set en daarna nog losse vacumeerzakken. Helaas bleek een van de sousvide sticks al vrij snel een defect te vertonen, echter na het invullen van een rma formulier is er zeer snel een reactie gekomen en het defect naar alle tevredenheid opgelost. Scherpe prijzen is 1 ding, goede aftersales is mij nog meer waard. Aan beide ontbreekt het hier niet, top!

Het eten smaakt beter met Instant Pot

Zeer handig apparaat, ik bespaar elektriciteit en vooral de tijd die ik in de keuken doorbreng. Ik ben dol op koken met Instant Pot

de juiste spullen

Geen problemen het juiste wat je zoekt.

Jaren te laat gekocht

Super makkelijk in gebruik geen rommel temperatuur zeer nauwkeurig en met een groote groep toch gelijk eten van af de bbq in enkelen minuten heerlijk mijn vrienden waren verbaast

Zeer snelle levering

Ik kan niet anders zeggen dat hetgeen ik besteld had, ook erg snel bij mij geleverd werd. Product in perfecte staat ontvangen. 1 x Ziva sous-vide deksel Medium 1 x Ziva Medium sous-vide isolatiehoes (sleeve) 1 x Ziva sous-vide waterbak Medium 1 x Ziva Medium sous-vide deksel isolatiehoes (sleeve) 1 x Ziva Medium geïsoleerde sous-vide waterbak (12 liter) Betreft wel een actie bestelling van complete set.

Ik ben er erg blij mee.

Maar vond het erg lastig zonder Nederlandse handleiding Experimenteer nog met het bereiden van gerechten.

Zeker aan te bevelen

Het bestelproces gaat heel vlot en de bestelling wordt zeer snel geleverd. Super, die Instant Pot accessoires!

Perfect!

Snelle levering en artikel is heel fijn!

Als beginner met de IP ben ik nog ervaring aan het opbouwen.

Ik ben begonnen met kippenbouillon en soep. Daarna o.a. daging smoor, chicken cacciatore en beef stroganoff. Vanavond de Rootitoot mushroom risotto proberen. Binnenkort komt de pot in pot aan de beurt. Ben heel content met mijn IP Pro.

Snelle levering - goed verpakt - (meestal) goede kwaliteit - prima service

Instant Pot hier gekocht en nu ook een extra pan + glazen deksel. Een apparaat met oneindig veel mogelijkheden dat koken een stuk sneller en prettiger maakt. Over het algemeen gemakkelijk in onderhoud. Het enige minpuntje voor mij is dat de verwarmingsplaat al snel allerlei plekjes vertoonde waar het topmateriaal lijkt los te laten. Dat lijkt me toch niet de bedoeling.

prima klantenservice

Door het verzaken van de bezorging door DHL het pakket laten terugsturen. Sousvidekenner nam netjes contact op en heeft het pakket direct weer verstuurd maar dan met post.nl.