so far so good

it is good, but i feel like i need to work more with it to know what time i should set for each food, the programs doesn't always work it can be too long or too short time wise.

Makkelijk en duidelijk bestellen van producten en snel geleverd.

Top !

Zufrieden :)

Fijn in gebruik, veel gemak

Degelijke en goede instant pot, veilig in gebruik ondanks de hitte, werkt heel handig met de display, goede looks en solide uitvoering. De deksel kan makkelijk aan de pot bevestigd worden in open stand en alles is makkelijk schoon te maken. Pressure cooking snel met meer smaak behoud, b.v. bij rijst. Wel even zoeken naar de juiste verhoudingen met minder water, maar op internet is er veel over te vinden.

Alles wat ik had besteld kwam goed en snel. De kwaliteit was ook aardig goed.

Stevige zakken en goed vacuum te krijgen. Snelle levering en goede service.

Ik heb de instantpot besteld en hij werd de volgende dag al geleverd. De instantpot is geweldig. We gebruiken hem heel veel.

Na aanschaf ging er een wereld open.

Slecht

Bestelling geplaatst met de belofte deze te volgende dag te ontvangen. Dit gebeurde niet. Goed kan gebeuren, maar gezien ik op vakantie vertrok kon ik het pakketje daags niet meer aannemen. Ik had het pakketje ook nodig voor de vakantie dus het had weinig nut het pakketje nog te aanvaarden. Hierop een mail gestuurd met de vraag om de verzending te annuleren. Dit ging niet meer maar ik mocht het pakketje gewoon terug sturen. Ondertussen op 12/09 de vraag gesteld om een retourlabel op te maken. Hierop geen enkel antwoord ontvangen. Zowel op 17/09 als op 22/09 een herinnering gestuurd maar blijkbaar worden mijn mails gewoon genegeerd. Dit is gewoon onprofessioneel en nijgt naar oplichtingspraktijken. Door het zolang te rekken verstrijkt natuurlijk de termijn om het pakketje terug te sturen desondanks ik de vraag voor het verstrijken gesteld heb. Ik kan dit bedrijf alleen maar afraden, alternatieven genoeg.

Goede website informatie, duidelijke omschrijving, komt overeen als het product geleverd is. Snelle levering.

Super leuke cursus en leerzaam

Na een aantal avondjes lekker effe achter de pc te hebben gezeten mijn a1 a3 cursus afgrond. Super leerzaam en fijn dat je er de tijd voor krijgt. Ik denk erover A2 er ook nog bij te halen en wellicht wat vliegervaring extra te plannen. Van elkaar leert men ook, in de hoop dat meerdere zullen volgen.

Snel en zeer goed geleverd. Fijn!

Prima aankoop.

De smoke-gun werd zeer snel bezorgd, was super eenvoudig in elkaar te zetten en het werkt prima! Wat handig is om er bij te gebruiken is een grill-plateautje op pootjes dat onder de geleverde smoke-dome past. Dan kan de rook ook onder het te roken spul komen.

Super snel, mooie producten

Ik had snel vacumeer spullen nodig. Op Zondag middag besteld en maandag ochtend in huis

Goede prijs en snel ontvangen

Ik heb de Crockpot besteld via de website, hij was 25 euro goedkoper dan bij de bekende winkels. Verzending was gratis en had hem de volgende dagbal in huis! Ik kan niets anders zeggen dan...TOP!

In minder dan een dag ....

.... besteld en goed verpakt ontvangen ...

In 1 woord: Geweldig!

Ik ben nu een klein weekje de trotse bezitter van de instantpot. We hebben nu 2 keer slowcooke functie gedaan, en een keer de snelkook functie uitgeprobeerd. Vanavond gaan we de crisp functie uitproberen. Wat een veelzijdig apparaat en ontzettend makkelijk te bedienen. Ik wou dat ik m al veel eerder in huis had. Het scheelt enorm, omdat we nu veel minder gas gebruiken en het is veel makkelijker dan gewoon koken. En ook superlekker! Wel heb ik er wel een glazen deksel bij besteld, omdat ik deze bij de slowcooke functie makkelijker vind. Je kunt er doorheen kijken en heel af en toe even roeren. Dus voor Iedereen; bestel er 1, je zult er geen spijt van krijgen!

Toppie

Mijn reserve binnenpot was gedeukt toen ik hem binnen kreeg. Meteen een mailtje gestuurd en binnen 2 dagen had ik een nieuwe binnenpot. Top service en top medewerkers

Snelle levering, product was compleet. Super tevreden over service en berichtgeving

De DIJ mini pro 3 drone is heel snel geleverd samen met het Fly more kit pakket. Prijs is prima is wel overal een beetje gelijk. Fly more kit was niet overal verkrijgbaar maar wel bij Dronekenner. De drone is fantastisch kan ik iedereen aanbevelen zeker met de extra batterijen.

goed,snel thuisbezorgd met goede kwaliteit

goed,snel thuisbezorgd met goede kwaliteit

Echt super!

Voor het bestellen had ik een paar vragen, maar ook na ontvangst. Het werd goed uitgelegd en voor andere vragen navraag bij de leverancier gedaan, waarna er terugkoppeling kwam. Dat vind ik echt heel erg fijn.

Soepel als altijd

Altijd een fijne ervaring gehad bij het bestellen bij instantpot.nl. Ga zo door!

Super Responsible Super Responsive

Once a damaged delivery was noted, a new replacement delivery was on the way. Keep up the good service.

Aan te bevelen

Ik ben eeg blij met mijn Instant Pot. Het geeft echt een meerwaarde aan mijn kookatributen. Het eten is heel snel klaar, smaakt erg goed. Minder afwas, goedkoper koken als met gas. De mogelijkheden met de Instant Pot zijn heel uitgebreid. Het kost wel even tijd voordat je echt goed door hebt hoe het werkt ( veel YouTube filmpjes kijken) maar dat loont zo de moeite. Ik kan dit artikel echt iedereen aan bevelen. Wat ik wel mis is het kaartje met kooktijden groenten/ granen etc. Maar gelukkig stonden die wel ook in het kookboek wat ik er bij gekocht heb. Verder is het veel uitproberen. Tot dusver heb ik geen echte mislukkingen gehad en ik heb het pas twee weken in gebruik.