Top thuis winkel

Top thuis winkel, duidelijke website s'middags besteld dezelfde dag verzonden zou volgende dag bezorgt zijn, echter de vervoerder DHL laat daar een paar steekjes vallen. Na een mailtje aan Dronekenner direct actie van hun kant uit, mocht evt de bestelling ongedaan maken (werd hierover gebeld) ik heb gekozen om dit niet te doen, helaas weer mis met DHL nu was er wel een reden opgegeven, mindere bedrijven op mijn adres dus wisten ze niet bij wie te leveren (ze zijn niet op het adres geweest) derde poging met bedrijfsnaam eindelijk pakket binnen en ja DHL bedankt gewoon op een balie neergelegd zonder te tekenen ect. Niets te wijten aan dronekenner maar zou wel overwegen een andere vervoerder te nemen.

Was super snel en goed

Ik heb een pot gekocht. Volgende dag geleverd super blij mee.

Zeer goede service

Al meerdere malen wat besteld super tevreden

Hele snelle levering!

Groot assortiment, duidelijke informatie en zeer snelle levering! Zeker een aanrader.

Zonder gedoe m’n bestelling op tijd ontvangen. Prima bedrijf

prima toestel

Zeer degelijk toestel, werkt prima

Snelle service, goed product

Ik zocht vacuüm zakken voor o.a. sousvide koken. Op deze website vind je snel het juiste product. Prima omschrijving. Goed product. Eerlijke prijs. Snelle levering.

Goede service en deskundigheid.

Duidelijke website met zéer deskundige mensen,produkt goed op tijd geleverd

heel gebruiksvriendelijk en efficiënt.

Per toeval ontdekte ik dit toestel. Denk er zelfs aan om er één te schenken aan mijn zoon.

Snel, correct, duidelijk en voordelig!

Ik was opzoek naar een deksel en een extra pot voor mijn Instantpot Duo Evo Plus en ik kwam meteen op de instantpot website voor de arikelen die ik zocht. De website is duidelijk en snel, de prijs is de voordeligste die ik kon vinden en de levering is ook nog eens verrassend snel! Niets dan lof!!

Selle levering en de juiste prijs kwaleitsverhouding.

Tevreden klant

Snel en geleverd als besteld

Snelle en fijne service

Bestellingen zijn snel binnen en is de afterservice zeer goed

Goed service en levert binnen 24 uur.

Mijn eerste bestelling werd op tijd geleverd zoals vermeld op de webpagina. Kwaliteit van de bestelde onderdelen was gewoon goed.

Prima apparaat. Stil en snel op temperatuur.

Meerdere keren gebruikt. Vlees wordt veel malser.

Hooge qualiteit

Goede prijs qualiteit en snelle verzending

Goede prijs qualiteit en snelle verzending

Superservice

Zat in de problemen, ik had nog enkele tientallen kilo's vlees te verpakken en mijn rollen met zakjes waren op. Nieuwe besteld en 's anderendaags in huis! Hier bestel ik zeker weer!

Mijn bestelling kwam niet aan Contact opgenomen met sousvidekenner Deze mensen hebben dat prachtig opgelost Okk al lag de fout aan de vervoerder Een aanrader om daar te bestellen

Vlotte service en positief meedenkend

Voor snelle levering bleek ik met voor kerst toch net te laat voor levering ‘ next day’ In overleg opnieuw besteld en af kunnen halen die middag. Retourzending snel verwerkt! Dank voor medewerking! Varkensspiesjes (marineren en langzame garing) met afbakken op BBQ waren voortreffelijk!

Mooi produkt en de andere dag geleverd.

Zeer aan te bevelen

Goed, veelzijdig, snel, duidelijk,

Idem

Great quality, great and quick service

I am pleased with the quality of the service and products delivered

Gewoon heel goed!

Al diverse producten gekocht bij Kenners. Duidelijke website, nette prijzen, snelle verzending en mogelijkheid tot achteraf betalen. Allemaal zaken die ik belangrijk vindt. Ook telefonisch al diverse malen een medewerker gesproken als ik vragen had. Ben altijd keurig te woord gestaan en bij m’n laatste aankoop (een Smoke Gun) ook weer perfecte uitleg gekregen en tevens het advies om de Bubble maker erbij te nemen. Erg leuk ding! ;-)

Goed advies en informatief

Stefan reageerde snel en gaf uitstekend advies!