Snel geleverd! Mooi en handig keukenapparaat!

Super slow cooker

Helemaal blij met deze slow cooker. Had ik al jaren eerder aan moeten schaffen. Zoveel gemakkelijker.

Easy and fast

Quick processing of my order and very Quick delivery. The instant pot works very well

Prima, snel en netjes

Zie boven

Snelle levering en vriendelijke klantenservice!

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, omdat ik wat vragen over de Instantpot had. De klantenservice was goed bereikbaar en ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Binnen 1 werkdag werd de Instant pot geleverd.

Klantgericht, oplossingsgericht, enthousiast

Vlot, kundig

Supersnel geleverd!

Bestelling was dezelfde dag nog verzonden

Supersnel

Besteld, bevestiging en ontvangst bestelling…….. supersnel en goed verzorgd

dronetastic

heldere cursus, goed toegankelijk.

Prima webshop, snel opgestuurd.

Van betaling tot levering soepel en snel

Product werd zoals aangegeven de volgende dag geleverd, en dat is in de tegenwoordige tijd niet altijd meer feit waar je van op aan kan. Verder voldoet het product aan de verwachtingen, dus wederom prima.

Een blijvertje

Mijn ervaring in het dronegebeuren is pril. En dan ga je op zoek naar info. Kwam bij dronekenner terecht. Ik zocht naar verlichting voor mijn drone en vond deze al gauw. besteld en in een perfecte verpakking werd het snel -als beloofd - bezorgd. Iets nodig, Dronekenner heeft het.

Gute Ware, gerne wieder

Sehr gute Auswahl, fairer Preis, schneller Versand, guter Kundenservice. Gerne wieder.

Pakket niet ontvangen.

Wel een vraag gekregen om een review te geven, maar geen pakket ontvangen. Tja, dat is vragen om een slechte recensie.

Duidelijke info site, snelle levering

Na de Instant pot bij mijn zoon gezien te hebben en een duidelijke uitleg van hem met alle voordelen die deze Cooker heeft ten op zichtte van ander Cookers heb ik mijn Instant pot bij Sousvidekenner besteld. Ik heb al diverse gerechten bereid hier mee en ben zeer tervreden met dit super apparaat.

Snelle levering ondanks dat ik het in het weekend heb besteld en er stond na 1 werkdag geleverd, ik dus erg verbaasd was dat het maandag al in de brievenbus lag.

supersnelle verzending

er zijn maar weinig webwinkels met zo'n snelle verzending, het contact is ook zeer correct te noemen ,aanrader dus

Snel, behulpzaam en netjes!

Great Experience

Easy to do business with, good response of support team and a fast delivery. I will order again. Thank you.

Op alle punten perfect

Snel, juiste prijs, goede communicatie.

Goede service en verstand van zake

goede srevice

Snelle levering.

Snelle levering.

Goede producten en super snelle levering!

Savonds besteld en volgende ochtend in huis, bijna onwerkelijk. Geweldig!

Qualiteit goed, levering snel en netjes

We zijn blij met ons bestelling en raden we echt aan