Snel geleverd, goede kwaliteit!

Kapot product geleverd, wachten tot retour compleet is voor ze een nieuw product versturen

Beste Ronald, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je een kapot product hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Bij Kenners BV streven we er altijd naar om onze klanten zo snel en efficiënt mogelijk te helpen. Het is inderdaad onze standaardprocedure om eerst het defecte product retour te ontvangen voordat we een nieuw product kunnen versturen. Dit doen we om objectief vast te kunnen stellen wat er precies mis is met het product. Helaas hebben we in het verleden situaties meegemaakt waarin producten die niet bij ons waren gekocht, werden geretourneerd, of producten die door de klant zelf beschadigd waren. Door deze controle kunnen we ervoor zorgen dat iedereen eerlijk en correct behandeld wordt. We begrijpen dat het vervelend is om te wachten, vooral wanneer je een defect product hebt ontvangen. Ons doel is om, zodra het geretourneerde product is ontvangen en gecontroleerd, direct een vervangend product te versturen. Wanneer klanten meewerken aan dit proces, wordt meestal binnen 48 tot 72 uur al het vervangende product geleverd. Kenners BV heeft tot nu toe 4.290 beoordelingen ontvangen met een gemiddelde score van 9,4. We zijn er trots op dat 98% van onze klanten ons aanbeveelt. Deze cijfers laten zien dat we er alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen en een uitstekende service te bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we dit snel voor je kunnen oplossen en dat je tevreden zult zijn met het vervangende product. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via 085 301 2306 of stuur een e-mail naar onze helpdesk (bij voorkeur als reactie op je orderbevestiging met bestelnummer). We reageren vrijwel altijd binnen 24 uur op je e-mail, en meestal veel sneller. Met vriendelijke groeten, het Instant Pot / Kenners team

Snel en accuraat

Snel en accuraat service,

Wij hebben eerst de 7,6 l Multicooker aangeschaft.. deze bleek veel te groot. Na heel vriendelijk overleg toch voor de mini gegaan en ontzettend blij mee. staat meerder keren per week aan. Retour product is zeer snel gerestitueerd. Echt een meerwaarde in onze keuken.

Goede producten

Uitstekende service!

Duidelijke communicatie en uitstekende service.

Makkelijk te bestellen en supersnel geleverd

Cadeautje. Hoefde alleen maar op de link te klikken, betalen en de volgende dag was het binnen.

fantastische pan!

Ik had al een crockpot express CR051, waar ik overigens heel tevreden over ben. Deze kleine instantpot gekocht om ernaast te gebruiken. Sowieso is de de binnenpan heel fijn, je hoeft niet zoals bij de crockpot voorzichtig te zijn dat je de binnenpan kapot maakt. dus deze pan is een echte aanrader! en de service van instantpot is top!

Uitstekend contact via klantenservice

Het retourneren via post.nl bleek geen probleem.

Alles ging vlot en makkelijk. Mijn Instant Pot is echt fantastisch! Zou nooit meer zonder willen.

Eigenlijk is gewoon in een pot koken even gebruikelijk

Heb reeds de ganse week mijn gerechten aangepast aan de snelkookpan. Doet zeker en vast zijn werk maar je kan ook gewoon een goede pot gebruiken. Bij de snelkookpan moet je er niet bijstaan, bij een gewone stoofpot natuurlijk wel. Gemengde gevoelens hierover.

Beste Agata Wawrejko, Hartelijk dank voor uw eerlijke review over uw ervaring met de snelkookpan. Wij begrijpen dat u gemengde gevoelens heeft, vooral omdat traditionele kookmethoden zoals een gewone pot ook hun charme en voordelen hebben. Echter, zoals u zelf al aangeeft, biedt de snelkookpan het gemak dat u niet constant bij het kookproces aanwezig hoeft te zijn. Vele tienduizenden gebruikers in Nederland, en miljoenen wereldwijd, waarderen de Instant Pot om zijn efficiëntie en veelzijdigheid. Instant Pots kunnen tot 70% sneller koken en besparen tot 80% aan energie vergeleken met traditionele kookmethoden. Bovendien vervangen ze tot wel 11 verschillende keukenapparaten, wat een aanzienlijke ruimtebesparing in de keuken oplevert. Deze voordelen worden vaak bevestigd in de honderdduizenden zeer positieve reviews en de 5-sterren ratings die wij en andere verkooppartners wereldwijd ontvangen. We vinden het jammer te horen dat de voordelen van de Instant Pot in uw ervaring niet volledig naar voren komen. Graag willen we u verder helpen om misschien toch meer uit uw apparaat te halen. U kunt ons altijd bereiken via e-mail of telefonisch voor persoonlijke begeleiding of tips. Ter informatie, Kenners BV wordt door vele klanten gewaardeerd, zoals blijkt uit onze reviews. Wij hebben momenteel 4.280 beoordelingen met een indrukwekkende gemiddelde score van 9,4. Maar liefst 98% van onze klanten beveelt ons aan. Uw feedback is cruciaal voor ons om te blijven verbeteren en we waarderen uw input zeer. Met vriendelijke groeten, het Kenners team

Prima product snelle levering voor een goede prijs.

Prima product snelle levering voor een goede prijs.

Geheel tevreden

Het artikel was prima in orde, net zoals de communicatie en levering. Geen klachten over mijn ervaring.

Geweldige pannen

Dit is mijn tweede instant pot ik heb ook de 5,7 liter duo. Ik zou niet meer zonder kunnen

Ich bin sehr froh dieses Produkt gekauft zu haben. Funktioniert exzellent mit meinem Sous Vide Stab den ich zuvor bei einem Drittanbieter erworben habe. Auch die Isolierhülle ist exzellent, da so viel weniger Leistung benötigt wird. Herzlichen Dank!

Uitstekende website

Heb mijn vragen voorgelegd en heb een passend antwoord gekregen, Ik ben zeer tevreden.

top

Mooi product alleen jammer dat er niet Eén Nederlandse beschrijving bij is

Everything was great

Everything just worked, thank you so much

Mooie producten, snel geleverd en voordelig.

Eerst had ik BOL gekeken maar Sousvide kenners is duidelijk goedkoper.

Gewoon goed!

Bestelproces verliep geheel volgens afspraak. Product mini-airfryer voldoet geheel aan verwachting.

Ben wel tevreden

Sous vide stick werkt prima alleen zat wel onder de Krassen

Stipt

Top winkel

Top zaak van mensen met kennis en verstand van zaken . En goede en snelle service

Geweldige

Zeer goed met koken, snelheid en veiligheid, helemaal tevreden mee.

Best beoordeeld uit 4 leden

- Dronekenner | 9.5