Love it!

What a great appliance! You can make the entire meal in one pot: sauté, deglaze, pressure cook. It's amazing!

Doet precies wat hij moet doen.

Makkelijk en nauwkeurig

Uitstekende service. Uitstekende kwaliteit.

Heel tevreden met mijn aankoop

Topwinkel met vriendelijk personeel en kundig!

Zeer goed advies van vriendelijk personeel en communicatie is ook snel. Hele goeie prijzen en snelle levering! Heel content!

Prima product.

Echt een innovatie t.o.v. onze eerste Airfryer.

Heel erg goed

Van mijn sous vide was na 3x gebruiken, zonder dat iemand in het gezin wist hoe het gebeurd was, het achterkantje afgebroken. Dit is echt super snel en goed vervangen door een nieuw model. Super goede service!

Great customer service!

Needed a spare part for my Instant Pot, were anazing to help! Very happy customer!

geweldig

Instant Pot is gewoon geweldig en de producten zijn ook nog eens helemaal super.

De pot is makkelijk in gebruik! Ik heb er al groenten in gestoomd, ik heb yoghurt gemaakt met de sous vide stand en heb met de snelkookpan functie dingen gesteriliseerd. Ik ben echt blij met deze investering!

Perfect use!

Everything was very smooth and the customer service was kind enough to help me out with my mistake of double order. So happy!

Snelle levering en prima product

IK heb een nieuw Hepa filter voor mijn luchtreiniger aangeschaft. Snelle levering. En mijn Luchtreiniger doet weer wat hij moet doen! Namelijk de luchtkwaliteit verbeteren. Prima service

Sehr gut

Sehr gut

ben heel tevreden met mijn souvide bak

Snelle verzending maar vage maatweergave

De souv vide bak maten die zijn afgebeeld zijn de buitenmaten van de deksel. De onderkant is 6 cm smaller. Als ik dit had geweten had ik mischien een maatje groter genomen. Omdat ik hem die avond nodig had toch besloten om hem te houden. Alles snel verzonden en bak werkt verder prima.

Prachtig product.

Heel mooi recepten boek voor de instantpot.nl.

Ik ben zeer tevreden over instant pot

Ik ben heel blij met mijn instant pot. Ik gebruik hem vrijwel iedere dag. ik zou hem iedereen aanbevelen.

Mooi product en goede service

Mooie Cooker tegen een uitstekende prijs. Goede klantenservice. Verzending snel en goed verpakt.

Uitstekende producten en razendsnelle webshop

Ik gebruik nu al een aantal jaren de producten van Sousvidekenner: sousvideapparaat, vacumeermachine en vacumeerzakken en ben er zeer tevreden over. Nieuwe zakken of andere dingen bestellen verloopt supersnel en gemakkelijk.

perfecte paraat!

echt een aanrader product!!

Goed product, goede service

Ik ben erg tevreden met de service van Instantpot. Na bestelling kreeg ik o.a. mails met tips en recept ideën. De levering was snel en ik ben nu al fan van de instant pot. Ik heb er onder andere al soep en stoofpot mee gemaakt. Scheelt ontzettend veel tijd. Waar ik met bepaalde recepten normaal gesproken uren kwijt ben, heb ik het nu binnen een uur op tafel. Heb al nieuwe leuke (en hopelijk lekkere) recepten gezien voor o.a. champignon risotto en rijstepap met vanille.

Afgelopen zaterdag 1.5 kg Entrecote voor 4 uur sous vide bereidt. Stick werkte prima, vlees groot succes

Fast and simple

Experience was seamless and product was cheapest on the internet, practically half the price of what is practiced in Poland, already recommended to friends.

Snel gefixt

Ik had een hele mooie Instant Pot Ultimate Crisp voor mijn verjaardag gekregen van mijn schoonbroer en mijn zus. Crispen deed hij, maar stomen helaas niet. Het duurde eventjes om in contact te komen met Instantpot.nl, maar toen het contact er was, liep alles heel voorspoedig. Netjes, vriendelijk en snel afgehandeld. Compliment. Helaas van de uitvoering die ik had gekregen er niet meer, maar heb ik er een luxere voor teruggekregen.

perfect

snel en correct. Eenvoudig om te bestellen

Tot nu toe een nuttige site

Ik ben nog niet zo lang geleden lid geworden, maar tot nu toe zeer nuttige tips gezien.en zal daar zeker gebruik van maken.