Heel tevreden met de airfryer. Bedankt

Heel tevreden met de airfryer. De verpakking was heel zorgvuldig. Grtjs Maja

Einfach Top one ich bin sehr zufrieden

Großartig ich bin mit meine Instant Pot Pro Crisp sehr zufrieden

Zeer positieve ervaring

Super fijn geholpen door een medewerkster. Weet waar ze over praat neemt de tijd voor je. Ze heeft me goed geholpen met de afhandeling van mijn bestelling. Nu trotse eigenaar van de instant pot pro crisp. Top service !!! Snelle levering ( met een dag in huis) Zeker een bedrijf waar je met een gerust hart kan bestellen

Ik kreeg een snelle antwoord op mijn vraag.

Zeer snel geholpen. Heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt.

Geweldige service!

Mijn instantpot was helaas beschadigd. De vriendelijke klantenservice van Instantpot heeft direct geregeld dat ik een nieuwe Instantpot zou krijgen. En nu ben super tevreden met het nieuwe product!

Fijne pan

Het was een cadeau voor iemand anders, maar volgens mij was ze er blij mee.

Best Air fryer

So silent and cooks perfect with multiple modes.

Mooie site. Artikel snel geleverd. Alles goed verpakt.

Geweldige producten snelle service

Binnen 1 dag in huis en Eén geweldig apparaat dank uw

Helemaal blij met mijn aankoop.

Snel geleverd en prima product!

Alleen nog maar geprobeerd, maar alles werkt prima!

De levering was snel en netjes. De communicatie ook! Ik had eerst een ander model besteld (evo plus) maar had me later bedacht en ben voor de pro crisp gegaan. Het annuleren ging makkelijk en snel. Het apparaat zelf is echt fantastisch, heb het nog maar 2 keer gebruikt, maar dat ging echt moeiteloos en het eten is super snel klaar en vol van smaak!

Efficiënte en snelle levering

Alles prima verlopen. Snel binnen.

Duidelijke website

Snelle levering, goed product

Zoals de titel zegt : ik had het product snel in huis en ben erg tevreden over het product! Ik zal zeker vaker hier mijn aankopen van doen.

Het zoeken op de website, bestellen en betalen, alles is gaat makkelijk en probleemloos. Snel en netjes geleverd. Top.

Makkelijke site, prima producten snelle service

Eten snel voorbereid met de hogedruk functie

Binnen 30 min had ik mijn aardappelen en groenten bereid

Snelle levering goede kwaliteit

Fijn

doet het goed.

ik heb geen ervaring met airfryers maar deze werkt naar verwachting van mijn omgeving c.q. vrienden.

Onduidelijke handleiding

Ik kan het nog geen goed cijfer geven omdat de handleiding ingewikkeld is(mijn Engels is goed). Er zijn helaas ook weinig filmpjes te vinden hoe het werkt, heel jammer! Wanneer je dit eenmaal weet denk ik wel dat het een fijne pan is.

Werkt perfect

Hij doet goed waar ik hem voor gekocht heb en ziet er ook degenlijk uit .

Mooie informatieve websites

zeer positief

Na een week gebruik zijn we erg positief over de resultaten van de Instant Pot met zijn snelkook + airfryer mogelijkheden. We hadden hem voor ons 2 kleiner moeten kopen.

Snelle levering en prima spullen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.