Makkelijk om in te koken en bakken. Heel blij mee

Uitstekende webshop

Webshop met een prima assortiment.Uitstekende informatie en uitleg over de producten. Komen de belofte snelle en correcte levering prima na. Alle lof.

Prima site, leuke artikelen

Uitgebreide site met handige artikelen.

Beste Judith, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het zeer spijtig te horen dat u uw bestelling na 8 dagen nog niet heeft ontvangen en begrijpen volkomen dat dit teleurstellend voor u is. We nemen uw feedback zeer serieus en gaan direct voor u onderzoeken wat er precies is misgegaan met de verzending van uw pakket. Ik wil benadrukken dat het onze standaardprocedure is om bestellingen direct te verwerken en over te dragen aan de bezorgdienst om zo een snelle levering te garanderen. Helaas hebben wij geen invloed op externe factoren die de bezorgtijd kunnen beïnvloeden nadat het pakket ons magazijn heeft verlaten. We waarderen uw begrip hiervoor. We vinden het ook jammer dat u direct een negatieve review heeft geplaatst zonder eerst contact met ons op te nemen en ons de kans te gunnen het sneller voor u op te lossen. Als de track & trace link de volgende ochtend niet werkt kunt u altijd even contact met ons opnemen en gaan we er gelijk achter aan bij de vervoerder. Waarschijnlijk had u dan het pakketje inmiddels al enige tijd in huis gehad. We staan altijd klaar om eventuele problemen proactief en naar tevredenheid op te lossen. Communicatie is voor ons essentieel, en we hadden graag de kans gekregen om dit probleem voor u op te lossen voordat het tot een review kwam. Uit de meer dan 4100 reviews van Kenners op diverse platformen blijkt dat we gemiddeld beoordeeld worden met een score van 9,3 en dat 96% van onze klanten ons aanbeveelt. Uw ervaring staat hier haaks op, en daarom nemen we uw feedback uiterst serieus en zullen we alles in het werk stellen om een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen. Mocht u in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om telefonisch contact op te nemen of een e-mail te sturen naar onze helpdesk. We staan klaar om u te ondersteunen op werkdagen van 10:00 tot 17:00 uur en hopen snel een passende oplossing te bieden. Met vriendelijke groeten, het Kenners / Instant Pot team

snelle levering van het toestel. Alles goed verpakt. Handige website

Geweldige degelijke pan. Goede binnenpot. Veel recepten. Vervangt in principe snelkookpan, rijsstomer, braadpan, en sous vide, en slow cooker. Aanschaf lijkt duur, maar is dat natuurlijk door zijn veelzijdigheid niet. En op Youtube en de instantpot site veel recepten.

Ik had pech met de levering, maar dat komt door de pakketdienst. De klantenservice van instant pot.nl was hierbij goed. Ik moet de instant pot zelf nog wel leren kennen, maar tot nu toe ben ik tevreden. De kooktijd van gedroogde bonen en stoofpotjes is in ieder geval een stuk korter. Nadeel is wel dat er geen starters handleiding wordt meegeleverd. Ik ben dan ook blij met de tips op deze site.

Gaat allemaal perfect

Transparenter Bestellprozess

Produkt ausgesucht, bestellt und in annehmbarer Zeit von NL nach DE geliefert. Produktkarton noch einmal mit passendem Pappkarton geschützt. Gerne wieder!

Super duo plus

Snel even zoeken in menu Goed aankoop Snelle en goed verpakte levering.

Eerst even de knoppen uitvogelen, maar het is een top apparaat, zowel voor als je weinig tijd hebt, of gewoon lekker alles op de slowcooker stand wilt doen. De functie dat je in de pan al vlees kan aanbraden, vind ik persoonlijk erg fijn.

Keurige, vriendelijke snell afhandeling

Zoals beschreven

Prima website voor Sousvide materialen

Website met nuttige informatie en snelle levering van bestelde artikelen

Snelle levering en precies zoals verwacht.

Goede prijzen en degelijke producten. Dit is de 2e instandpot en hij bevalt prima. Wordt bijna dagelijks gebruikt.

Speedy problem free delivery

Not much more to add, everything worked well and the product is as described. Nice to have free delivery to Germany.

Scherp geprijsd en snelle levertijd

Nog een instant pot erbij, maatje kleiner voor als we niet met zoveel mensen zijn. Hier was de prijs prima en ook nog snel geleverd.

Fijne Apparaat

Makkelijk instaleren en in gebruik Merk meteen dat het lucht gereinigd worden

Top producten en top bezorging

Het bestellen van de producten was zeer eenvoudig. Alles werd snel geleverd. Ik gebruik de producten zeer intensief en ik ben er enorm tevreden mee.

Really good electric pressure cooker.

Aangenaam verrast

Op tijd geleverd. Bedankt voor de snelle service.

Nice cooking pot

I have try it with 3 type of food and I love them

Snelle complete levering van een mooi product

Na eindelijk besloten te hebben om de bestelling te plaatsen was de Instantpot razendsnel geleverd. Prettige opvolging met e-mails en uitleg. Ik zou er bijna mee gaan koken, ook al kook ik er alleen maar wax in voor mijn fietskettingen.

goed en snelle levering

Snel en efficient

Bestelling correct geleverd

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.