Goed geregeld, Top service.

Mijn instant pot was enkele dagen na aankoop 40% in prijs verlaagd. Via de klantenservice gewoon het prijsverschil terug ontvangen. Helemaal tevreden. Kan ik hiervan de accessoires voor de instant pot aanschaffen.

Snelle levering en mooie spullen

Snelle levering zoals beloofd

Bij een beloofde aflevering van een momenteel moeilijk verkrijgbaar product is het bij iedere leverancier spannend of de beloofde “volgende dag in huis” gehaald word. Precies volgens afspraak! Top

Super service! Meer kan ik er niet over zeggen!

Had een 2de kans gekocht en niet een geplastificeerd tijden tabel er bij gekregen, is me gelijk gestuurd! Helemaal top !

Heel tevreden

Het aangeschafte artikel, sous vide bak, is van prima kwaliteit en voldoet volledig aan mijn verwachting. Goede webwinkel met uitgebreide keuze, zal er waarschijnlijk vaker een bezoek aan brengen.

Service met een grote S!

Vacuüm folie besteld, werd verstuurd met....... Voor de zoveelste keer de melding: adres onjuist, pakket retour naar verzender. Na e-mail contact met Sousvidekenner met deze melding van......., direct terugkoppeling dat pakket opnieuw wordt verzonden, nu een andere partij........ En dit zonder dat zij de 1e zending retour hadden ontvangen! pakket met 1 dag in huis! Vertrouwen en service. Ik werd hier blij van met andere ervaringen via internetbestelling vers in het geheugen. PS: de meeste review vragen skip ik direct maar deze wilde ik toch wel geven.

zeer goed

sneller levering en goedkoop

Besteld en bezorgd, zoals je verwacht.

Schneller Versand, netter Kontakt

Sehr schöner Mixer, funktioniert einwandfrei! Danke!

service

Snel antwoord op mijn vraag, goede service, snelle levering

Toegankelijke site en vlotte levering

Het is gemakkelijk om het juiste artikel te vinden op de site en de levering is vlot. Bovendien, door een fout had ik het artikel dubbel besteld en betaald. Maar de dubbele bestelling kon makkelijk geannuleerd worden en het geld werd op korte termijn terug gestort. Prima geregeld!!

kort maar krachtig: goed

de zakken zijn gewoon goed, meer kan ik daar niet over zeggen, ook heel snel geleverd.

Diverse spulletjes snel en netjes geleverd.

Wat accessoires aangekocht voor mijn drone. Binnen 2 dagen in huis, netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Bij gelegenheid zeker weer kijkje nemen daar.

Perfekt, ohne Einschränkung!

Professionelle Aufbereitung des Themas, punktgenau vorbereitet auf die Prüfung! Übersichtlich aufbereitete schulungsseiten, Meine Empfehlung!

snelle levering zonder problemen, wat ik wel raar vond is dat de filters die ik voor de drone kocht verkocht werden als merk 50 cal maar dit een stikker van 50 cal over een doos met ander merk was ook op de filters zelf stond dit andere merk in plaats van 50 cal

voor de eerste keer iets besteld. was helemaal top

superrr

Super schnelle Lieferung, toller Preis!

Alles im Zusammenhang mit der Bestellung und Lieferung lief sehr schnell und reibungslos. Der Wartmann-Mixer begeistert mich täglich aufs Neue. Preis-Leistung ist unschlagbar!

Goeie ervaring

Ruim assortiment Redelijke prijzen Snelle levering

Goede levering

Bestelling was goed verpakt en snel geleverd!

Goed materiaal en vlotte levering

Goede kwaliteit van het bestelde materiaal (waterbak en isolatie), en werd een dag na het bestellen al geleverd. Meteen getest voor ribben en biefstuk, en goedgekeurd.

Snelle levering en nakomen van afspraken

Ik vroeg om een seintje zodra mijn gewenste drone weer leverbaar was en kreeg dat inderdaad zodra dat kon. Direct besteld en vlot ontvangen. Ging uitstekend allemaal.

Een prettige ervaring.

Ik had mijn item besteld binnen enkele minuten had ik een mail binnen dat mij bestelling verwerkt zou worden. Werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. 2 dagen later netjes binnen gekregen.

Easy to buy and product came on time

It's the only place I could find specialty drone equipment under one store.

Supersnelle levering en goede kwalitatieve accutas! Helemaal top!

Zeer positief over de service en kwaliteit van de accutas!