Makkelijk te bereiden en fantastisch vlees

Makkelijk en heerlijk .

zeer goed

alles perfect in orde met de levering

een geweldige site/ bedrijf

makkelijk en snel te bestellen en de levering ging prima en snel

Fijne winkel

Al meerdere dingen aangeschaft naar volle tevredenheid.

Super toverpan

De instantpot is zo fijn om mee te koken, ik kan niet meer zonder! Suddervlees in 45 min boter mals, eitjes koken, groente ik gebruik hem dagelijks. De airfryer functie werkt uitstekend het mandje in niet groot maar een handige functie is het wel. Een aanrader!!

Geweldig apparaat

De veelzijdigheid en het gebruiksgemak alsmede de resultaten maken dit apparaat tot een geweldige keukenmachine.

Alles naar wens

Alles wordt geleverd zoals beloofd en voor een prima prijs-kwaliteit. Erg tevreden over!

Top assortiment snelle service nette prijzen

Fijn assortiment met nette prijzen. Snelle levering

Gewoon snel en handig geregeld

Zoals altijd goede kwaliteit van de sousvide zakken levering super snel zoals gewoonlijk. Deze webshop is zeker aan te raden.

Perfect geholpen

Mijn instant pot duo evo plus had een defect onderdeel, maar die zijn niet los te koop en ik had het apparaat ook gekregen waardoor ik nergens garantie of ondersteuning kon vragen. Gelukkig hebben ze hier hun uiterste best gedaan en toch het onderdeel gevonden en naar me verscheept en hoef ik gelukkig niet op zoek naar een nieuwe instant pot nog.

Pakketje snel geleverd. De slagroompatronen werken goed

Super eenvoudig en energie besparend

Wat een enorm gemak, je doet ingrediënten in de pot. Aanzetten of eventueel instellen op een later tijdstip. En je heb er geen omkijken naar en dat in een zeer korte tijd heb je een heerlijk recept of maaltijd. En het scheelt erg veel in de energie kosten ongeveer 70 % en dat wil toch iedereen.

Nette levering, keurig verpakt en op tijd volgens afspraak.

Tevreden met de snelheid van het geleverde artikel.

Snelle levering, goede prijs/kwaliteitverhouding. Niets op aan te merken. Een aanrader!

Snelle levering tegen een eerlijke prijs.

Snelle levering tegen een eerlijke prijs.

Super kookpot!

Dit is mijn tweede instantpot. Ik had al een grote en nu de kleine erbij voor in de camper. Door de hoge energieprijzen ben ik nu bij dat ik alles in de pot kan bereiden

Geweldige service en snelle levering!

Ik heb online se instant pot dup evo plus besteld en deze werd al de volgende dag geleverd. De website is heel duidelijk waardoor je de verschillende apparaten goed kunt vergelijken.

prima!

Prima! snel en keurig bezorgd. Koksbrander werkt prima. benieuwd hoe lang de gasfles mee gaat ;)

Na een dag al kapot

Slecht

Tijdbesparend en heerlijk eten

Een goed artikel voor een redelijke prijs

top wereld machine

super geleverd , snel en correct , volgende dag geleverd , alles goed verpakt en geen problemen als je belt wordt je netjes te woord gestaan , vind het alleen erg jammer dat er geen Nederlandse complete beschrijving bij zit

bagger

Bagger niet te schavelen geef je je grootste vijand niet stop er mee

Goed en snel

Goed en snel

Fijne webside, snelle levering. Fijn dat je achteraf kunt betalen