Fijne website

Prettige websites met genoeg informatie en handig om te bestellen.

Elektrische verwarming is niks duurder dan gas

De drie adax radiatoren kunnen op div sterkte branden . Wij gebruiken 3 keer 1000wat en thermostaat op 22 graden. Voor de bad kamer een fling radiator 1000 en 2000 wat Morgens 1 uur en s avonds ook een uur. Van af Mei tot en met September geen gebruik radiatoren . Gemiddeld stroomverbruik tv ijskast wasmachine vaatwasser licht en andere huishoudelijke apparaten 250 kw stroom per maand tijdens het stookseizoen komen de radiatoren daar bij maand verbruik October november April 180 kw per maand December januari Februari Maart 300 kw totaal verbruik per jaar voor alles4740 kw

Zeer nuttig en werkt als verwacht

Zeer nuttig artikel voor op een koude kamer.

Prima verwarming

De verwarming hangt op zolder op de slaapkamer van mijn zoon (11). Die zit daar nu in coronatijd iedere dag zijn schoolwerk te doen. Is binnen no time warm! Echt heel fijn apparaat! Ik heb geen idee hoe het zit met het energie verbruik...

Makkelijk installeren en bedinnen. Leuk.

goede mooie verwarming

goed product

Was teleurgesteld

Ik had isolatie besteld en kreeg het schef afgesneden thuis. Ik heb contact gehad. En werd daarna best goed geholpen en rekening werd gehalveerd dus ik zal in de toekomst nog wel meer bestellen.

goede service en ondanks de corona snel geleverd

Wat je verwacht klopt

Ik heb afgelopen weekend de infrarood Ecosun infrarood panneel met korrel structuur besteld , 150+32 cm. hangt mooi in mij hobby kamer , straalt goede warmte en is wat design betreft ook heel mooi

Ik heb het nog niet ontvangen!!!!!

Nog niet ontvangen

een heel compleet prettig te bedienen veilige verwarming

Een heerlijke warmte in de badkamer

Snelle levering. Foto van complete boiler installatieset komt niet overeen meet de werkelijke levering

Redelijk

Elektrische handdoekradiator besteld en verwarmingselement. Bij levering alleen radiator, na mailtje ook verwarmingselement geleverd gekregen. Bij radiator ook afsluitdopje, 2 ipv 3, meegeleverd maar die had ik nog liggen. Prijs kwaliteit is ok.

leuk ontwerp, resultaat valt tegen

Voor onder het bureau een warmtepaneel gekocht om in de corona-tijd toch warme benen/voeten te krijgen/houden. Oké, 135 watt is niet veel. In eerste instantie dachten we de oplossing te hebben, na verloop van tijd is het echt onvoldoende.

Snel en goed.

Product voldoet geheel aan de verwachting

De heater heb ik nodig voor een andere toepassing het verwarmen van een te verwerken product Het product moest snel geleverd , het verwarmt zeer snel en direct mooi,robuust en compleet met bevestiging tot en met de muur bouten

Snel

En een goede telefonische uitleg over het product

Als ik eerder had geweten dat dit zo'n fijne warmte gaf. Hadden wij dit eerder gekocht. Er komen er zekers meer in ons huis

Vlekkeloos

De ene dag bestellen, goede uitleg op de site, de volgende dag in huis, geïnstalleerd en een warme kamer. Kan me niets beters voorstellen

Top product en dito service

De HQ 2000Watt convector kachel doet het heel erg goed, strak design en met de app bediening ook op grote afstand te bedienen. Prijs/kwaliteit is goed. Maar de service is ook heel goed georganiseerd. Pakket was snel geleverd. En toen ik reclameerde op een hele kleine deukschade (doos was waarschijnlijk hard gevallen tijdens transport) kon ik kiezen: omruilen óf een korting voor waardevermindering. De communicatie hierover verliep vlot en prettig. Kortom, ik ben dik tevreden!

Keurige service

Snel, duidelijk en kwaliteit

Goede ervaring

Ik heb een elektrische wandkachel gekocht. De Adax Adax neo elektrische verwarming. Heel mooie verwarming geef voldoende warmte. Was snel geleverd

Aangename warmte, gemakkelijk verplaatsbaar.

Voldoet bijzonder goed als 'bijverwarming' op kille koude dagen.

Prima levering alleen alle mail komt in de spam folder

Alles komt in de spam folder omdat er 2 spf records zijn geconfigureerd, wellicht even uw automatiseerder even raadplegen. v=spf1 a mx ip4:185.104.29.86 ip6:2a06:2ec0:1:0:0:0:0:121 include:filter-out.zxcs.nl ~all v=spf1 a mx ip4:185.104.29.86 ip4:185.104.29.0/24 ip6:2a06:2ec0:1:0:0:0:0:121 include:filter-out.zxcs.nl include:spf.shappz.com ~all