Snelle levering en goede informatie

Mijn bestelling werd in 2 delen geleverd. Dit was eerst niet duidelijk. Mijn vraag hierover werd via het contactformulier snel beantwoord en de volgende dag was het paneel in huis. Hangt op de werkkamer naar volle tevredenheid.

Goede kwaliteit..

Groot paneel gekocht met losse thermostaat ,geinstalleerd en werkend gemaakt..en het paneel werkt prima...levering was correct en goed.

Product is van top kwaliteit, alleen de levering was minder

Ik heb een elektrische verwarming besteld voor 15:00, op de aite zeggen ze dat t dan de dag erna geleverd zou worden. Helaas bleek dat niet te kloppen. Maar de verwarming is van top kwaliteit.

Jammer dat bij het aanprijzen niet staat vermeld dat er geen bureaustoel op geplaatst kan worden

Het is fijn dat de vloerverwarming onder het karpet geplaatst kan worden. Alleen het snoertje is veel te kort!

Goed!!

Verwarming snel bezorgd en werkt naar behoren.

Lekker warme voeten.

Na lang wikken en wegen verwarming gekocht onder tapijt. Bevalt goed we zijn benieuwd wat de kosten zijn op de energie rekening.

Goede kwaliteit snelle levering

Een adax neo WiFi besteld verwarming werd snel geleverd, eenvoudig te monteren en te bedienen via de app.

wacht nog op mijn bestelling!

75 % van bestelling niet ontvangen, gebeld waar bestelling blijft zou spoedig mogelijk informatie ontvangen en tot op heden niets, geen bestelling geen informatie.

Communicatie was vertraagd met een dag, wel goed

Bedrijf levert wat ze adverteren. Communicatie iets vertraagd, wel goed. Komt waarschijnlijk door de drukte.

wandkachel met 1 minpunt.

Mooie wandkachel,alleen geeft het display een hoog schel geluid af. Instellen vd app lukte pas naar meer dan 5x.

Bestelling wel snel geleverd, maar de kachel valt enorm tegen.

Het duurde even voor ik de kachel kon uitproberen en dat doe ik nu, maar de broodrooster geeft meer warmte af ..

Bereikbaarheid heb ik wel begrip voor geld nog niet retour niet

Telefonisch slecht bereikbaar maar nadat ik 3 pogingen op een middag had gedaan werd ik wl teruggebeld. Retourzending na 14 dagen nog steeds geen geld retour terwijl er wel een ontvangstbevestiging is verzonden.

Wat ik heb besteld, heb ik gekregen.

Prima afhandeling van mijn bestelling, alleen vond ik het een beetje vervelend dat de 2 bestelde onderdelen (700W paneel en analoge thermostaat) op verschillende dagen werden bezorgd. Installatie ging eenvoudig, zoals de beschrijving aangaf. Intussen gebruikt en werkt deze naar behoren. Kortom: blij mee.

Lekker warm

Makkelijke bestelprocedure. Snel geleverd. Ster in mindering vanwege de in mijn ogen wat fragiele ophangbeugel bij het infraroodpaneel. In mijn geval aan plafond gehangen.

werkt prima, wel opmerking elektrische aansluiting

Geeft egale warmte, goed regelbaar. Wat betreft de opmerking elektrische aansluiting het volgende. De snoeraansluiting aan de mat is niet goed. De draden zijn zichtbaar, kennelijk omdat er geen borgschroef is waarmee ook de isolatiekabel aan de verdeelplaat kan worden vastgezet? Zelf geprobeerd met wat tape de aansluiting veiliger te maken. Of dat voldoende is moet nog blijken! Graag uw reactie hierover.

Goed geregeld

Ik heb even moeten wachten Maar toen de kachel binnen was Was die binnen twee dagen binnen

Prima, ziet er goed uit.

Spullen uitgezocht, snel ontvangen, netjes. Wel mis ik op de site de inbouw maten. Zo bleek mijn wandpaneel minimaal 50cm van het plafond te moeten hangen, toch iets om rekening mee te houden. Verder prima.

Goed, en snel.

Op zich een goede ervaring. Echter bij bestelling zou er wat mij betreft duidelijker aangegeven moeten worden dat de pootjes er los bij besteld moeten worden. Nu moest ik nabestellen en waren ze ook nog eens niet op voorraad. Verder echt alles prima.

Goed en mooi apparaat

Ik heb het kacheltje naar een ophaalpunt laten sturen, ik werd goed op de hoogte gebracht van de leverdatum en heb het kacheltje snel en probleemloos in ontvangst kunnen nemen. De kachel is gemakkelijk bedrijfsklaar te maken zelfs zonder handleiding. Het monteren van de voetjes met een kruiskop schroevendraaier vraagt ongeveer 3 minuten. De kachel werkt goed zowel power setting als thermostaat. Geen lawaai en warmt snel op.

İk ben zeer ontevereden, ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Mijn bestelling is nog steeds niet verzonden. İk meerdere mails gestuurd nog geen reactie ontvangen. Waardeloos. Komen niet afspraken na. Op site wordt gezegd dat de bestelling binnen 2 dagen vestuurd worden. Niet geloven

zeer professioneel

de gedane bestelling werd op zeer professionele wijze afgewerkt en telefonisch contact met uw bedrijf was zeer correct

Alles verlopen zoals gewenst.

Alles verlopen zoals gewenst. Product voldeed aan mijn verwachtingen.

Goeie service

Vragen worden snel en deskundig beantwoord. Goeie duidelijke website, met veel informatie. Snelle levering.

Uitstekende snelle levering

Naast de snelle levering een duidelijke overzichtelijke site. Ben zeer tevreden met de 3 gekochte elektrisch verwarming radiatoren.

Karpetverwarming voor gezellige warmte in zithoek

Ik heb al een paar bestellingen geplaatst van deze karpetverwarmers : deze werden telkens zeer vlot geleverd . Is een goede oplossing om op een koude stenen vloer het wat aangenamer warm te maken .