Goed, alleen benieuwd naar de afhandeling

Prima overzichtelijke site Snel levering Echter de levering was niet Helemaal kompleet. Ben er nu mee bezig dit als nog voor elkaar te krijgen

Volgens afspraak

Product voldoet aan verwachting, goed ingepakt.

Goed advies met snelle communicatie.

Goed meedenken en snel schakelen met fabrikant voor specificaties en levering. Prettige snelle communicatie. Keurige, goed verpakte, levering.

Spiegel defect ontvangen

Spiegel defect ontvangen dat kan gebeuren het gaat vervolgens om de afwikkeling en dat is beroerd na een week wederom vragen wat de status is kan de spiegel terug. Aangegeven wanneer dat kan ivm afhaalopdracht DHL wederom geen reactie.

Heel snel kapot

Hij deed het 3 dagen en was tien al kapot. Mochten hem terugsturen , maar wachten nog steeds op ons. Geld.

Goede en snelle levering en werkt perfect

Minder goede ervaring

Product pas na 2 maanden geleverd, er was wel bekend dat er n levertijd was. Wat wel irritant was, dat je al 2weken na de bestelling een factuur krijgt, terwijl aangeven was betaling achteraf. Je moet dan weer contact opnemen met bedrijf. Je ontvangt n email dat het geregeld is, echter 2 weken later weer. Ga zo door. Als laatste , 5 dagen na levering weer n factuur met daarbij aanmaningskosten van € 15,00. Betere administratie lijkt me wel op zijn plaats.

snelle en correcte levering

Snelle levering en perfecte radiator

De radiator is perfect en snel en makkelijk gemonteerd.de afwerking en materialen die zijn goed. Top kwaliteit.

Supersnel geleverd

Heel blij met de snelle afhandeling van mijn bestelling

heerlijke warme werkplek

Snelle afhandeling van een mooi product

eenvoudig besteld, snel geleverd

Goede service en snelle levering

Netjes op tijd afgeleverd mooi verpakt en goede handleiding erbij. Makkelijk te installeren. Heb hem in de keuken geplaatst werkt super.

Producten werden snel geleverd, 1 product was niet voorradig maar werd al sneller geleverd dan indicatie datum op de website.

Snelle levering . Goed geholpen klanten service

Snelle levering. En vragen goed beantwoord. Klantenservice goed bereikbaar

Prima Oplossing

De levering van onze 140w/m2 was vertraagd. Als vervanging kregen wij 160w/m2 voor dezelfde prijs. Prima oplossing!

Infrarood verwarming is mooi uitzicht met een foto van strand

Heel goede warmte afgifte, de thermostaat moeilijk in te stellen het staat niet beschreven hoe die moest instellen. Er staat een andere beschreven van een andere type thermostaat beschreven. Heb op internet moeten opzoeken na lang zoeken gevonden. En de thermostaat is te gevoelig. ( verspringt te veel van kamer temperatuur als je op de knop heb geduwd) Tussen de bereik temperatuur en afkoelen is er te veel schommeling 3 graden vind ik te veel, en die kan je niet veranderen.

Goede en snelle service

Goed geholpen de vragen goed beantwoord. Bedankt. Groetjes Peter

Helemaal top

Super mooi en helemaal top.

Elektrische kachel besteld, snelle levering Minpunt er zat geen Nederlandse handleiding bij

Goed aangeleverd

Heb het product nog niet kunnen uittesten, maar ziet er netjes uit.

Snelle levering en goed informatie gekregen.

De bestelling werd snel geleverd. Een telefonisch gestelde vraag werd goed beantwoord. Jammer dat het klepje van de batterijruimte niet goed sluit.

Keurig geregeld

Snel besteld en netjes in huis. Daarna retour ook goed en snel afgewikkeld.

super service aan de telefoon en correct verlopen zoals afgesproken

de uitleg verliep vlot en vriendelijk de afgesproken levertermijn was correct . Maar wat het paneel betreft het hangt in de douche 2.45m hoogte en al je er onderstaat voel je nauwelijks warmte nochtans het paneel zelf word vrij warm . Had wel meer verwacht van stralingswarmte nochtans 700w Wat de kolom aanbevelen betreft vind ik nogal cru JA of NEE is te bekijken waarvoor dit moet dienen in mijn geval nee tegen muur bv om kort bij te zitten mss ja