Snelle levering van infraroodpaneel met led. Eenvoudig te monteren en werkt goed. Netjes.

Goed bedrijf

In Alkmaar geweest en adequate voorlichting gekregen over de aanschaf van 2 infrarood panelen. De levering ging niet goed. DHL maakte er een potje van. Drie items op 3 verschillende dagen geleverd, de laatste met een enorme vertraging, zonder track en tracecode. Helaas heb ik dat al eerder meegemaakt bij DHL. Ik heb dan ook besloten om, indien een bedrijf gebruikt maakt van DHL de bestelde spullen zelf maar op te komen halen.

Super service snelle levering

Zelfs nadat ik per namelijk het verkeerde had besteld was het na een telefoontje feregeld en de volgende dag in huis.

Aankoop was goed

Bezoek aan adres in Alkmaar prima, goede uitleg gekregen. Aanleg duurde erg lang , meer dan 2 uur, monteur was niet goed op de hoogte en moest regelmatig met iemand bellen voor uitleg.

Tot in de puntjes perfect geleverd

Hele snelle levering van een prima product. Het bedrijf communiceert het verloop van de bestelling prima zodat je weet wat je kunt verwachten. Die verwachting is helemaal waar gemaakt.

Vriendelijke behandeling met duidelijke uitleg van voor en tegens van producten, kwaliteit product, snelle bezorging.

Prima materiaal en levering

Prima materiaal en levering. Instructie had hier en daar duidelijker gekund

Snel geleverd. Kwaliteit kan ik nog niet over oordelen omdat de ir plaat nog niet geplaatst is.

Ziet er prachtig uit.

temperatuur is nu niet om de verwarming te testen resultaat komt wat later

De spiegel was heel goed ingepakt

Grandioos.

Mooi van vorm , snel warm Super,

zeer goed

is gemakkelijk te plaatsen

Ik kan nog geen beoordeling geven omdat ik ze tot op heden nog niet heb ontvangen. Slechte zaak .

Na een paar telefoontjes te hebben gepleegd ,helaas nog geen boilers ontvangen . ook geen mail dat er leverings problemen zijn ,wat ik een zeer slechte zaak vind .

Vriendelijke, vlotte afhandeling

Telefonisch contact wordt vlot en vriendelijk afgehandeld, altijd bereikbaar. Goeie, deugdelijke informatie, praktische gericht. Snelle levering / bezorging. JohnR.

Groots aanbod en gedegen kennis.

De dame die ons hielp deed heel erg haar best voor ons.

Top en correct geleverd

Goede kommunicatie en vlotte levering

Nog niet geïnstalleerd omdat het voor onze vakantiewoning is

Ziet er mooi en gedegen uit. Goed schoon te houden. Kijk uit naar de werking. De wifi al geprobeerd. Had erg snel verbinding. Hoop dat de verbinding stabiel is.

vlotte levering.

Een prettige website waar je goed kan kiezen waar de voorkeur naar uit gaat. Voor mij was "verplaatsbaar" een voorwaarde. De bijgeleverde pootjes zijn stevig. Mocht je er later voor kiezen om deze plaat toch aan de muur te hangen zal je alsnog muurbeugels moeten bestellen.

Snel en goedkoop

Jullie waren de goedkoopste en het scheelde behoorlijk. Snel en keurig op tijd geleverd.

Snelle correcte levering

Zeer snelle levering van het product, welke zeer goed verpakt was. Enige verwarring bij mij omdat ik s'middags eerst een deel van de bestelling kreeg en s'avonds het andere gedeelte, maar dit geven zij aan op de website. Ik zal hier zeker weer bestellen.

Goed product, snelle levering

Het is lastig om nu al te beoordelen omdat het hartje zomer is. Komende winter gaan we het product uitproberen

Super snel en goed te verwerken

Super spul

Tevreden met de geleverde thermostaat.

Vragen per telefoon netjes en vlot beantwoord. Jammer genoeg is er geen echte techneut aanwezig.

pffffffffffff

Uitzoeken op diverse sites heeft me tot mijn aangeschafte convector gebracht. Bestellen ging soepel. Levering ging volgens plan en was snel en adequaat. Toen het uitzoeken hoe eea in zijn werk ging natuurlijk. Al snel ontdekte ik dat ik me toch weer verkeken had op mijn eigen onderzoeksmethodes . . . Dacht dat ik eventueel de pootjes erbij moest bestellen, wat ik niet gedaan had. Uhh, duhh, zitten er gewoon bij. Looks; (waarvoor ik oa gevallen was) super. In gebruik name: heb onwijs zitten hannesen met de beschrijving. Voor mij (als oudere jongere) dus onvoldoende om het ding aan de praat te krijgen.

uitstekend

Perfecte levering