Goede service en kwaliteit

Hij was beschadigd

Er zate krasjes op en voelde op een plak plakkerig aan, alsof er een sticker op gezeten had of plakband. Verder is het een handig ding die goed warmte geeft

Super snelle service

Zeer snelle service, tijdens de levering waren wij even weg, de chauffeur heeft ons opgebeld waar hij de levering kon achter laten, zeer vriendelijk !! Kortom een aanrader !!

klantenservice is super

Ik kocht een verwarming,en die was kapot toen ik hem ontving. Ik was een beetje boos… Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, ik ben zeer tevreden over hun oplossingssnelheid, relatief snel!In de huidige consumentenmarkt vind ik klantenservice net zo belangrijk als sales.

Precies verzorgd wat er verwacht werd

Levering en kwaliteit prima

Perfect geregeld goed verpakt en ook nog de goedkoopste.

Bestellen en betalen zonder problemen gegaan, alleen 2 dagen later ontvangen dan afgesproken door sorteer fout bij DHL. Vol lof over infrarood verwarmingsstore. Theo

Fijne website uitstekende service

Op de website het artikel gevonden wat ik zocht. Eenvoudig besteld en de volgende dag in huis.

Er werd alert gereageerd op mijn vragen

Omdat de bij het product gevoegde gebruiksaanwijzing niet erg duidelijk is kon ik aanvankelijk niet tot een goede ingebruikname komen. Via het emailverkeer met jullie kreeg ik de nodige aanwijzingen.

Heerlijke heater

Verwarmd precies zoals beschreven, Top apparaat Zeer tevreden mee

Na fout advies, door een zeer snelle levering dit weer goed opgelost.

Is het geld niet waard!

Het paneel is van een slechte kwalteit omdat de gebruikte materialen zeer dun en goedkoop zijn. Het scherm staat wankel op plastic pootjes en de warmteafgifte is ver onder verwachting. En dat terwijl de prijs zeer hoog is ten opzichte van concurrerende fabrikanten. Ik dacht kwaliteit te hebben besteld maar zie dit apparaat als een echte miskoop. Ook zitten er twee deukjes in de zeer dunne stalen beplating aan de achterkant van het nieuw geleverde paneel.

Duidelijke en uitgebreide webshop

Infrarood paneel gekocht met eigen foto

snelle levering en goede uitleg

we hebben convector aangeschaft deze stond op de site met een goede beschrijving meer dan tevreden over het product meerdere programma's de convector werkt prima en kan de badkamer waar wij hem voor hebben aangeschaft prima verwarmen de levering was snel en goed te volgen

Zeer klantvriendelijk

Goede adviezen redelijke prijzen en Snelle levering

Directe service prima, bezorging door DHL slecht

Te lang wachten op bezorging, door slechte en summiere communicatie van DHL pakket niet voor het weekend bezorgd.

Tapijtverwarming aangeschaft, probleemloos verlopen. Aankoop naar tevredenheid.

Goed, kundige uitleg, en betaalbaar, zelfs mooie schilderijen als verwarmingselement.

Goed en vakkundige uitleg gekregen

Prims spul

Mooi op tijd geleverd en werkt perfect!

Snelle levering, goede service

Nadat de bestelling geplaatst was, werd het paneel na 2 dagen geleverd. Alles keurig verpakt, en dus zonder beschadiging aangekomen. Via de mail wat vragen gesteld mbt de montage, en steeds netjes én snel antwoord gekregen. De thermostaat vind ik persoonlijk niet passen bij de luxe uitstraling van het paneel. Bediening/instelling is even zoeken, en zal niet voor iedereen vanzelfsprekend zijn. Grootste gemis cq. minpunt: het ontbreken van een WiFi connectie/App om het paneel te bedienen.

Eenvoudig te monteren, lekkere warmte

Eenvoudig te monteren, lekkere warmte

Wat een geweldige convector kachel.

De kachel doet perfect wat hij moet doen, verwarmen, en door gebruik te maken van de Wifi verbinding kan ik de kachel nog precies op tijd aan- en uitzetten. Kortom: helemaal blij mee.

Kwaliteit voor een fatsoenlijke prijs

Onlangs een IR-paneel aangeschaft. Online de goedkoopste, maar niet ten koste van kwaliteit en snelheid. Verpakking ook dik in orde. Erg tevreden.

Paneel is volgens verwachting,thermostaat kastje is ook goed verbinden met het paneel

Ok top

Goede ervaring, mooi product

Wij zochten een IR paneel als bijverwarming in onze badkamer. We zijn uitgekomen bij een Qualty Heating plafondpaneel met ingebouwd verlichting. Het paneel was niet op voorraad maar werd volgens afspraak half januari geleverd. Een heel mooi strak paneel wat helemaal voldoet aan onze verwachting! Minpunt is de afstandsbediening: om de timer te programmeren moet je een academische graad hebben. Ik ben er niet slim genoeg voor!