Snel en kundig

Er werd via de mail al snel gereageerd op mijn vragen en ze kwamen met een prima suggestie. In de showroom de panelen 'gevoeld' en meteen mee genomen.

Apparaat 2de hands, service bereikbaar

Na een slordige ontvangst van een thermometer werd hier door de klantenservice vlot op gereageerd, maar matig afgehandeld.

Prima product

goede service, snelle levering,goede informatie.

Doet wat we ervan verwachten, maar capaciteit is feitelijk te bepekt.

Blijf ook wel beetje met de vraag zitten is dit nu IR-A? Welke capaciteit zou ik nodig hebben op een buiten terras. Vandaar een voorzichtige start. Voor één persoon toereikend als het niet teveel waait.

Slecht

Ik heb de infrarood niet ontvangen :(

terrasverwarming ok , snelle verzending .

Duidelijke omschrijving. Goede levering. Nederlandse handleiding. Top.

Snel en correct

Snelle levering en goed telefonisch advies Overhet produkt kan ikmij pas uitlaten in september. Voor de rest too.

Prima service, snelle levering

Zeer vlotte levering prima levering. Wij hadden met spoed een nieuwe boiler nodig voor onze bed and breakfast, dat continue bezet is. Veel dank!

Niet alles in 1x goed

Thermostaat zat in een "verkeerde" verpakking, schept verwarring en vraag of het origineel/nieuw is. Tape en primer misten. Na bellen werd de primer nagestuurd.

Klant vriendelijk

Zeer snelle reactie op mijn vraag.Duidelijk,transparant en voordelig.

Website overzichtelijk. Prijsstelling duidelijk. Telefonische ondersteuning nuchter, maar helder. Levering punctueel de volgende dag. Beoordeling van de aankoop vooraf was op deze manier gemakkelijk.

Goed en snel geleverd

Goed snel en scherp geprijsd

Bijzondere aanbieding, echt de goedkoopste voor hetzelfde artikel

Snelle en correcte levering, goed advies telefonisch. En echt de goedkoopste voor hetzelfde artikel elders. Heel bijzonder nu aansluiten/leggen en kijken of deze as winter wij echt een lekkere warme badkamer hierdoor krijgen. Na de vloerverwarming getest te hebben hebben wij hoge verwachtingen hoor. Alleen plaatsen de vakmensen hem pas eind september.

Super snelle levering

Snelle levering, dik tevreden.

Één telefoontje gepleegd met hun om wat extra info. Daarna besteld, betaald en volgende dag in huis. En alles werkt perfect. Wat wil je nog meer? Goede service dus.

Goeie service

Snel geregeld en goeie ondersteuning

prima, en goed advies gekregen

goed advies, snelle afhandeling en levering!

goede ervaring

matig, het werkt (goed), maar onduidelijk allemaal (80W electrisch, 9m2))

Slechte communicatie, bestelde pakket werd in twee delen geleverd en daar was geen communicatie over, dus denk je dat de bezorger een fout heeft gemaakt. Tweede deel kwam dag later dan eerst aangegeven. Er zitten veel te weinig connectoren bij, genoeg voor een 1-meter breed mat, maar niet om een 10m2 vierkante ruimte met 0,5 meter stroken goed op te vullen. Extra connectoren zijn mega-duur en een veel te grote verpakking (net als extra draad. Tip: google even en bestel ergens anders extra bij op loop bij de lokale bouwmarkt binnen. Handleiding lijkt helder maar bevat veel onduidelijkheden over aansluiting. Youtube biedt dan uitkomst met filmpjes van andere merken. Zou ik het wéér bestellen of andere opties, dát misschien wel, maar dan met bovenstaande wetenschap.

Goede service!

Vloerverwarming werd zeer snel verzonden. In mijn eerste pakket miste helaas een onderdeel, maar na gebeld te hebben, stuurden ze dit onderdeel direct naar me op. Hele goede service!

Snelle levering en juiste instructies stelden mii tevreden.

Ik ga vaak voor de goedkoopste oplossing met weinig moeilijke trucs. Dat is gelukt.

Snelle levering, goed verpakt en duidelijk.

Snelle levering van het artikel. Installatie was snel klaar.

Zeer goed geholpen met maken van keuze.

Snel geholpen deskundig advies. Snelle levering