Werkt goed

Goede beschrijving en aangenaam in gebruik

Snel en goed voorgelicht

De website is een topper. Je kunt snel en overzichtelijk de juiste keuze maken. De bestelling gaat al even gemakkelijk en binnen een dag heb je de spullen in huis.

Snelle levering en een mooi en goed product zeer blij mee

Enthousiaste ontvangst en een goede uitleg over het gebruik.

Wij hebben het filiaal in Hilversum bezocht. Aan de buitenkant hadden we niet verwacht dat het aan de binnenzijde zo "warm" was. We werden welkom geheten en we kregen een perfecte uitleg. Onze bedoeling was om ons te laten informeren, maar veredr zoeken had geen zin en hebben we direct een element gekocht. Kwaliteit staat bij ons voorop. Evht een aanrader.

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons erg belangrijk. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf en wensen u veel gebruiksplezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer klantvriendelijk

Nadat de bestelde boiler steeds later leverbaar was, hebben we een ander type besteld. Klantenservice zeer behulpzaam. Geld van geannuleerde boiler zeer snel weer op onze rekening. Nieuwe boiler zeer snel geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo blij bent met onze service. Wij wensen uw veel gebruiksplezier van uw boiler. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima verwarming

Snelle levering, goede instructies, werkt orima

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer comfortabel

Op Google diverse infra-rood heaters vergeleken maar qua prijs kwaliteit verhouding heb ik gekozen voor de wifi 2400 watt versie. Strak design, eenvoudig te monteren en comfortabele warmte. Een heerlijk verlengstuk voor de avonden in onze tuinkamer.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

IR paneel goed, thermostaataansturing rudimentair

In combinatie een IR ecosun paneel met thermostaat en mini inbouw ontvanger gekocht. Het IR paneel is goed; de mini inbouw ontvanger heeft een beschrijving in miniatuurschrift met onvoldoende duidelijke uitleg. De ondersteuning is vriendelijk, maar niet voldoende. Uiteindelijk met zelf expirimenteren een werkzame aansturing kunnen realiseren.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Dit wordt door ons als bedrijf erg gewaardeerd. Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Daarnaast vinden wij het vervelend om te horen dat de handleiding zo onoverzichtelijk is. Wij zullen uw tip meenemen te verbetering van ons bedrijf. Dank u wel hiervoor. Warme groet, Team Quality Heating.

Vlotte levering!

Alles netjes verzorgd en snelle levering

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf en uw aankoop. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Misleidende verwachting

Warmte is minimaal , de suggestie is dat het meer warmte afgeeft .

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het als bedrijf zijnde erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Ik zie dat uw bestelling bestaat uit een karpetverwarming van 60Watt. Dit is het laagste wattage dat wij aanbieden en is bedoeld om de ergste kou van de vloer te halen. U kunt, wanneer uw bestelling binnen de 14 dagen retour termijn valt, de bestelling retour zenden wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop. De retour informatie kunt u terug vinden onderaan op onze website. Warme groet, Team Quality Heating

Compleet

Soepel en vertrouwd

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit stellen wij als bedrijf erg op prijs. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en wensen u veel plezier me het gebruik van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Uitstekende prestatie en stijlvol design – Adax Ne elektrische kachel van Quality Heating

Na zorgvuldig onderzoek heb ik gekozen voor de Adax neoelektrische kachel van Quality Heating. Deze kachel heeft mij aangenaam verrast met zijn efficiëntie en gebruiksgemak. Pluspunten: Efficiëntie: De Adax kachel verwarmt snel en gelijkmatig, wat ideaal is voor de koude ochtenden. Het apparaat is voorzien van een ingebouwde thermostaat die nauwkeurig de temperatuur reguleert, wat zorgt voor een constant comfortniveau zonder onnodige energieverspilling. Design: Het moderne, minimalistische design van de kachel is een aanwinst voor mijn interieur. Het slanke profiel is niet alleen esthetisch aangenaam, maar maakt het ook mogelijk de kachel discreet in verschillende ruimtes te plaatsen zonder veel plaats in te nemen. Gebruiksgemak: De installatie was verrassend eenvoudig en de bediening is intuïtief. De kachel kan gemakkelijk bediend worden met de schakelaars aan de zijkant, en voor een meer geautomatiseerde ervaring is het toestel ook uitgerust met een timerfunctie. Minpunten: Prijs: Hoewel de kachel zeer efficiënt en energiebesparend is, ligt de aanschafprijs aan de hogere kant in vergelijking met sommige andere modellen op de markt. Dit kan een drempel zijn voor andere kopers met een strakker budget. Geluidsniveau: zacht zoemend geluid tijdens het opwarmen. Dit is nauwelijks merkbaar in een normale huiskameromgeving, maar kan storend zijn in een zeer stille ruimte. Conclusie: De Adax Neo elektrische kachel van Quality Heating is een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een betrouwbare, stijlvolle en gebruiksvriendelijke verwarmingsoplossing. Ondanks de relatief hoge aanschafprijs, rechtvaardigen de energie-efficiëntie en het prachtige design deze investering. Ik ben zeer tevreden met deze aankoop en zou het zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar kwaliteit en duurzaam

Moet nog afwachten

De doos van het infraroodpaneel was duidelijk al eerder gebruikt en er zaten gaten in de doos. De werking heb ik nog niet kunnen controleren omdat het paneel pas 21 mei wordt geplaatst.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te horen dat de doos beschadigd is aangekomen. Helaas komt dit wel eens voor door de transportservice. Onze excuses hiervoor. U kunt het paneel altijd van tevoren testen voordat de installatie service plaatsvindt. Dit doet u gemakkelijk door de stekker in het stopcontact te steken en het paneel op de tafel of op de grond te leggen zodat u zeker weet dat het paneel werkt. Warme groet, Team Quality Heating.

Bestelling eenvoudig te plaatsen. Snellere levering dan aangegeven

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Zag er eerst een beetje tegen op, maar is uiterst makkelijk te plaatsen

Dit is voor iedereen toepasselijk en makkelijk te plaatsen.

Mooie elektrische radiator

Vlot geleverd Goed verpakt Niet duur

Er zaten deuken in het achterpaneel

De deuken zijn niet zichtbaar wanneer het toestel geïnstalleerd is. Het toestel functioneert. Het is een heel gedoe om het terug te sturen, vandaar dat ik daar vanaf zie. Anderzijds geeft het geen betrouwbare indruk dat de staat er niet nieuw uitziet. Jammer

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u uw product met deuken heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Graag ontvangen wij een ordernummer of aanvraagnummer van de e-mail om met u in contact te komen over uw bestelling. Warme groet, Team Quality Heating.

Alles was goed gegaan

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat alles goed is gegaan. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer. Goede prestatie

Een. Geweldig. Toestel. Werkt. Prima. En. Alles. Pik fijn. Geleverd. Doe. Zo. Verder

Snel geleverd, goede service!

Snel geleverd en zeer tevreden met IR paneel

Hier een 350w IR paneel gekocht als verwarming op ons thuis kantoortje. Deze staat onder ons bureau en geeft erg aangename warmte, hierdoor kan de hoofdverwarming uitblijven en dat gaan we flink merken op de gasrekening. De levering van het IR paneel was ook snel, wij zijn dus erg tevreden met infraroodverwarmingstore.nl

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit stellen wij als bedrijf erg op prijs. Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en wensen u veel plezier me het gebruik van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

zeer goed.

ik ben zeer blij met de karpetverwarming ,zo hebben we geen koude voeten meer. Ik beveel zeker vrienden en broers dit product aan bedankt voor de zeer snelle service, Jos Jacobs Leunen LIMBURG

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te horen dat u ons aanbeveelt in uw omgeven. Daarnaast wensen wij u veel plezier met uw aankoop en heerlijk warme voeten. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede service.

Gewoon super geholpen.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede service en snelle reactie.

Blij met de spiegel

Erg tevreden!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.