Prima firma

Snel en goed geleverd! Corecte service en bericht geving via mail.

Besteld en netjes op tijd geleverd

Een pompschakelaar voor de vloerverwarming gekocht! Alles ging zoals beloofd en de schakelaar doet wat die moet doen! Erg tevreden

Erg slechte heater, veel te weinig warmte

Te koud

Fijn persoonlijk contact

Goed geïnformeerd aan de telefoon en snelle levering.

Snel geleverd en product zoals omschreven!

Zeer snelle levering van de boiler 15:55 besteld volgende dag rond 11:00 uur voor de deur afgeleverd!! Zelfde dag de boiler nog geïnstalleerd super service dus. Kleine kanttekening maar iets waar jullie niet geheel iets aan kunnen doen maar de gebruiksaanwijzing was niet echt duidelijk over de temperatuur sensor T5 deze loopt extern over het vat in het spiraal en moet je zelf nog aansluiten op het mainboard!

Leveren wat ze beloven

Bestelling binnen zoals voorspeld. Ook bij aanvullende vragen vriendelijk, snel en goed geholpen.

Goede afhandeling

Niet nodig

Scherpe prijzen, uitstekende kwaliteit

Ik was op zoek naar kwalitatief hoogwaardige elektrische verwarmingsoplossing. Na een brede oriëntatie kwam ik uiteindelijk uit bij de producten van Quality Heating. Daar vond ik precies wat ik zocht. Prettige bijkomstigheid: de prijzen vielen me alleszins mee!

Werkt perfect

Snel geleverd en goede informatie

maken waar wat ze beloven

Prima bedrijf komen afspraken na. SUPER

Goed alleen stond leverbaar naar 8weken maar duurde 14welem voor hij weer leverbaar was

Goed alleen lange lever tijd zijden 8 weken maar waren er 14

Had een verkeerde keus gemaakt doordat ik de informatie op site niet goed gelezen heb. Dom had ik advies vooraf had gevraagd. Per mailcontact alsnog gedaan. Reactie: geen probleem gewoon terugsturen en de juiste heather bestellen. Geen retourkosten indien er nieuwe bestelling wordt geplaatst. Kortom: goede informatieve site, snelle reactie op mail en perfecte (klanten)service. Kan infraroodverwarmingstore ten volle aanbevelen.

goede infrarood badkamerverwarming voor alle koude dagen

We zijn heel blij met dit apparaat dat een snelle badkamerverwarming is. We hebben even moeten wachten en dat kwam vast en zeker door de blokkade van het Suezkanaal. Adequate hulp van de afdeling verkoop heeft ons gerustgesteld en het apparaat is toen toch nog net op tijd gearriveerd zodat de installateur het kon ophangen. Helemaal tevreden

Top service.

Snelle en duidelijke communicatie.

Alles prettig, snel en correct geregeld.

Alles is volgens verwachting gegaan.

Snelle nette levering

Jammer dat de gebruiksaanwijzing niet in het Nederlands is.

Top electrishe verwarming

Mijn ervaring met de electrishe verwarming is top. Was even zoeken naar de juiste app maar werkt super. Verwarmt echt goed en door natuurlijk stroom zeer geschikt als bij verwarming. We hebben dit gekocht om onze overschot van de zonnepanelen op re maken. We zijn er erg blij mee. Is gewoon een aanrader ook het design is erg mooi.

Mooie producten , snelle levering

Prima webshop!

Snel goedkoop en goed

Snel

Goed advies en netjes geholpen.

Snelle reactie op vragen via de mail en goed geholpen via telefonisch contact.

Zie hieronder

Keurige en duidelijke adviezen en uitstekend nakomen van afspraken.

Zeer tevreden met mijn aankoop

Terrasverwarmer is groot en stevig. Warmt goed op. Heb hem staan onder mijn overkapping met een opp van 20 m2. Prijs kwaliteit verhouding is top. Dikke 10! Moest wel lang wachten voor de levering maar dat werd al aangegeven in het begin. Hopen dat de rekening niet hoog komt met dit :D

Ziet er goed en strak uit

Het is in de lente c.q. zomer natuurlijk een beetje moeilijk om te beoordelen of de elektrische wandradiator voldoet, maar tijdens het uitproberen kwam er een goede warmte uit.

Goed product

Was enorm verrast hoe makkelijk het geplaatst kan worden, en die warmte afgifte perfect.