snel en goed geleverd

tevreden met het geleverde onderdeel

Goed contact en snel en goed gestuct! Volgende keer weer bij Jimmy!

Goede service en producten

zeer compleet afgeleverd

aanrader.

Gewoon goed en snel

Je bestelt en het wordt geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Deelleveringen zouden beter kunnen

Snelle bediening

Na de bestelling waren onze verwarmingen zeer snel ter plaatse ! Knap

Ziet er goed uit

Goed verpakt en het bestellen/versturen ging allemaal prima. Ik heb het product nog niet gebruikt.

Problemen met levering product via DHL. Werden netjes gebeld door infraroodverwarming dat zei het voor ons gaan oplossen met DHL, zodat we ons product toch geleverd krijgen. Pluim voor jullie! Prima geregeld.

Super snel geleverd

1 woord fantastisch!

Via infraroodverwarmingstore een paneel met led-verlichting incl. draadloze thermostaat besteld ter vervanging van een oude straalkachel in de badkamer. Wat een fantastisch paneel, het is vrijwel direct warm en groot genoeg voor de badkamer.

ADAX NEO: EEN Uitstekende wandverwarming

Na rijp beraad omdat wij eigenlijk een infra-rood plafondverwarming wilden installeren, maar de plafondplaten (geplastificeerd) mogelijk schade kunnen oplopen, hebben we besloten m een wandverwarming te installeren. Der keuze viel op ADAX neo, omdat deze mooi strak oogt. De installatie is eenvoudig en door iedere doe-het-zelver met gemak te doen;

Quality heating doet zijn naam eer aan.

De online-bestelling vwb de elektrische verwarming verliep snel en zonder veel moeite. De site was duidelijk en overzichtelijk. Ook de levertijd en levering zijn uitstekend. De elektrische verwarming was goed verpakt, vertoonde geen beschadigingen en werkte meteen goed na installatie. (De bijgesloten handleiding was duidelijk.)

Zeer slecht geïnformeerd

Mijn vraag was simpel. Heeft u een systeem op 24volt die daarnaast op 230 volt kan werken voor in mijn camper. Het antwoord was zeker hebben we dat. Tekening gestuurd dus ook vierkante meter. Alles werd snel geleverd daar heb ik geen klachten over betaal ook vlot namelijk kost zat. Mijn installateur had er een goed gevoel over. Tot aan installatie de beschrijving van de trafo ontbrak en wat bleek deze zet stroom om van 230 naar 24 volt.maar mijn contract zei dat ik deze op mijn accu's moest zetten(en bleef dit volhouden). Maar omdat er niks geen beschrijvingen bij zat en ook uit mail werd je niet wijs. Zo installatie gedaan en dan testen hup alle stoppen er uit en dat was hem dan. Contact gehad en zou de thermostaat kapot zijn dus een nieuwe was zo gestuurd. Opnieuw geïnstalleerd en niks maar oom niks gebeurde er. Weer contact zoeken nee hoor de trafo moest er tussen maar alles doorgemeten wat bleek de thermostaat geeft een signaal naar de trafo dmv 230 en deze zet het om naar 24v naar de matten. Maar deze zijn nu stuk. Maar niks is aan hun te wijten natuurlijk en ik kan het uitzoeken. Hier is het laatste woord niet over gesproken. Want slecht advies en een systeem dat niet zou werken zoals gevraagd. En geen reactie meer van hun. Maar het komt zeker goed. Om advies zou ik hier niet vragen als ik u was!!!

Doet wat ie moet doen.

Gebruik deze voor mijn solar ball om het zwembad te verwarmen bij wisselende bewolking.

Waardeloos, geen klanten service.

De voet van dit product was niet gemonteerd. Instruction Manual was niet leesbaar. Quality Heating wil me verder niet helpen. Dit lijkt een Firma dat wil u geld hebben en verder kunnen de klanten barsten. Ik heb gevraagd om leesbaar instructions te sturen, maar antwoord was vraag aan u buren te helpen. Scandalig. Ik raad dit Firma aan niemand aan.

Snelle bezorging van electrische wand verwarmingsplaat.

Werkt prima. Snelle verwarming van de keuken kan de gaskachel op laag pitje.

Goed product lastig te bevestigen aan een gipsplaten plafond.

Het is een mooi product maar zeer lastig om (zonder hulp) aan een (gipsplaten) plafond te bevestigen. Het zou al een stuk helpen als er eden papieren mal bij zou worden geleverd waardoor de te boren gaten makkelijker kunnen worden bepaald. De bijgeleverde pluggen zijn niet geschikt voor een gipsplaten plafond. Nu heb ik de kartonnen doos daarvoor gebruikt. Ook een malletje voor de thermostaat zou handig zijn.

Tot nu toe een zeer goede reactie n.a.v. mijn klacht

Ik ben zeer tevreden over de reactie die ik heb gekregen n.a.v. de klacht. Ook Patricia handelt de zaken goed en snel af, top.

Grote voorraad en diverse modellen.

Duidelijk overzicht en keuze mogelijkheid.

Gewoon geweldig

Topproduckt gemakkelijk te installeren en stelt genieten

Liegen tegen een klant is geen goede reclame....

Een thermostaat besteld: - die volgens de site en handleiding op de site geschikt was voor CV. - Bleek niet zo te zijn wat tot schade aan ketel heeft geleidt. - Na melden wordt ontkent dat de thermostaat geschikt is voor CV en blijkt de site na mijn klacht aangepast (gelukkig onthoudt het Internet alles!): verwijzing naar de CV en de handleiding zijn verwijderd. - Op mijn opmerking daarover stelt Infradoorverwarmingstore dat 'de website misschien net wordt aangepast' Tuurlijk... Halfslachtig verhaal, geen enkele tegemoetkoming en als 'gunst' zonder verzendkosten mogen terugsturen. Man man, dat je zo met de klanten omgaat... Treurig! De juiste thermostaat via Bol.com gevonden en nog goed koper ook.

Snelle levering perfect product

Na wat onderzoek uit gekomen bij deze leverancier.snel geleverd en voldoet aan mijn verwachting .zeker aan te raden

Mooi strak design en werkt goed

Gekocht om soms net even de kou uit huis te halen en dan voordeel te hebben van onze zonnepanelen. Dat doet de verwarming meer dan voldoende. We zijn nu aan het kijken of we naast de houtkabel deze elektrische kachels kunnen gebruiken ipv de cv-verwarming. Het design, gebruikers gemak en het snelle warm worden zorgt er voor dat we er volop van genieten.

snelle leverantie. door het weer kon ik nog geen gebruik maken van het apparaat

Snelle levering en goed product

Meerdere malen een ADAX neo WiFi heater besteld in diverse wattage's besteld om in het najaar niet gelijk de cv te hoeven opstarten.