Het was goed, snel en niet te duur

Dit bedrijf werd mij aanbevolen door een vakman en het heeft mij zeker niet teleurgesteld. Goede kwaliteit, snel geleverd.

goed te doen, maar wel nauwkeurig werken

Afgelopen week heb ik de vloerverwarming aangebracht. Ik weet dus nog niet of hij werkt, maar de gemeten waarden blijven goed, dus ben optimistisch. Het aanbrengen op de vloer ging goed (zelfklevend), maar bij het aanbrengen van de egalisatielaag bleek dat de draden en ook het netje op sommige plaatsen toch graag omhoog gaan drijven (ondanks extra vast tapen). Uiteindelijk toch gelukt om dit in de tegellijm op te vangen, maar dat vereiste wel erg voorzichtig werken.

Aanrader!

Bestelde kachels waren heel snel en netjes bij ons in huis! De kachels werken super! Het is nu eindelijk lekker warm op de boven verdieping!

Levert kwaliteit.

Bestelling snel en stevig verpakt ontvangen . Het matje voldoet aan alle verwachtingen. Lekker warm aan de voeten . Binnen 30 minuten is de vloerbedekking in de caravan heerlijk warm .Top !

Zoals het hoort!

Spiegel met IR verwarming, twee vliegen in één klap. Een bijkomende vraag werd spoedig beantwoord. Besteld & geleverd volgens "het boekje". Kortom...zoals het hoort!

Dubbel

Het geleverde product is prima en voldoet helemaal aan de verwachtingen. De levertijd was echter veel te lang. Ik heb wel korting gekregen maar ontving het verwarmingspaneel pas na de winter................. Jammer want ik wil eigenlijk nog wel zo'n paneel. Mss moet ik het nu bestellen en dan hopelijk voor dat de kou invalt heb ik het in huis.

Snelle levering en doet wat hij moet doen

Besteld en de volgende dag geleverd. Ophangen fluitje van een cent. Temperatuur instellen en verwarmen maar, want daar koop je immers voor.

De eerste bevindingen zijn goed.

Prima apparaat voor de vloerverwarming. Werkt goed.

Nakomen wat er wordt beloofd.

Exact volgens de omschrijving op hun webpagina. Kan het niet op korte termijn staat dat keurig vermeld.

Vlot geleverd. Wel plaat en thermostaat apart bezorgd.

2 aparte pakketjes bezorgd. Niet milieuvriendelijk

Supersnelle levering tegen de voordeligste prijs

Volgende dag geleverd. Erg goed ingepakt, dus schadevrij. Niet goedkoper gezien op internet.

Prima levering conform afspraak

Goede uitleg

Na showroompakket kon ik compleet pakket meenemen.

Snel antwoord op vragen. Correcte levering. Prima product.

Snel antwoord op vragen. Correcte levering. Prima product. Gemakkelijke plaatsing. Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Makkelijk besteld, snel geleverd!

Donderdag besteld vrijdag geleverd! Spat zuiver

De infrarood terrasverwarming hangt al wel maar moet nog in gebruik worden genomen. We hebben wel f geprobeerd of de WiFi goed bereik had maar dat was prima in orde! We hopen er veel gebruik van te maken in de veranda en dat de verwarmer een lange tijd me e gaat! Met vriendelijke groet Arjan degeling

Goede service en kwaliteit produkten helemaal prima

Wij liepen tegen wat problemen aan . Met betrekking tot het verwarmen van een grote zolder kamer met inloopkast. Door het perfect meedenken en oplossend gericht na te denken zijn we tot een goed eind product gekomen , wij super blij met de oplossing die ons geboden werd.

Erg fijn voor gebruik in de caravan.

Wij hebben de verwarmingsmat aangeschaft voor de caravan. We hebben er een dunne schoonloopmat overheen liggen. Geen koude voeten meer!

Uitstekende opgelost

Een verkeerd product was geleverd, maar de klantenservice heeft dit uitstekend opgelost. Altijd bereikbaar en reageerde snel.

Mooi product, maar zeer lange levertijd

Een levertijd van 40 werkdagen vindt ik al lang. Dat een bestelling in november pas in maart geleverd wordt (nadat ik er zelf steeds achteraan moest bellen) vindt ik niet netjes. maar... Het infraroodpaneel zelf is van goede kwaliteit. Mooie opdruk en goede warmte. Als de levertijd verbeterd wordt kan ik 5 sterren geven, maar in dit geval vond ik de levertijd onacceptabel.

Prettige en eenvou bedienen verwarming.

Na ontvangst uitgebrobeerd: werkt prima. App voor bestruring gedownload en binnen een poaar minuten was het element via wifi aan te sturen. Na ontwikkeling van een paar onderdelen (zogenaamde 'scenes'), het element via verschillende scenes - door de dag heen - aangestuurd. Door een aantal verschillende scenes achter elkaar te zetten valt het element geheel aan de wensen aan te sturen. Klein nadeel, in een huishouden met kinderen en hond, is de glazen voorplaat. Hoewel er (nog) niets is gebeurd, is dat mogelijk een kwetsbare plaats. Ander nadeel is de inwendige temperatuur meting die, doordat deze te dicht op het verwarmingselement zit, constant verkeerd - te hoog - aangeeft. Dat is echter via de app eenvoudig mee te nemen in de instellingen.

Duidelijke site en snelle levering

Aanrader

Goede prijskwaliteit vehouding

Makkelijk besteld,snel bezorgd. Gewoon zo als het hoort!

Goede kwaliteit van de producten slechte verzendverpakking

De producten zijn heel goed Hoeken van de vloerplaten waren beschadigd door transporteur Door te dunne folie verpakking neem ik dat de transporteur niet kwalijk Ik kom hierop terug bij het bedrijf