Eenvoudige site en snel volgens afspraak geleverd. Top.

Mooie verwarming en gebruikersvriendelijke besturing via een App

Mooie verwarming. Door middel van een App kun je op afstand ook meerdere elektrische radiatoren regelen. Eenmalig de verbinding tussen verwarming en App tot stand brengen ging via Bluetooth heel gemakkelijk. Minpuntjes: De schroefjes om de voetsteunen te bevestigen draaien gauw dol. Ik had aan DHL een ander bezorgmoment doorgegeven, maar dat heeft DHL maar op één van de radiatoren toegepast en ik had niet in de gaten dat de verzending over twee pakketten verdeeld was.

deskundig en vriendelijk telefonisch advies over het product

Bij telefonisch contact om informatie over de electrische convector verwarming kreeg ik meteen een vriendelijke medewerker aan de telefoon die me adviseerde over welk type ik het best kon kopen. Vervolgens een snelle levering.

Prijs kwaliteit verhouding top

Snelle levering van een verwarming voor een nette prijs. Lang op zoek geweest naar een verwarming die niet lelijk in de woonkamer staat en toch zijn werk doet. Via WiFi alles goed te bedienen en heeft snel warmte. Heel erg tevreden.

Uitgebreide keus en snel geleverd !

Enkele verwarmingen gekozen voor de slaapkamers. Voldoen aan de verwachting en zijn uitgebreid omschreven op de website !

tevreden tot nu toe.

In eerste instantie dacht ik dat de radiatoren stuk zouden zijn als ik naar de verpakking keek, dus snel even uitgepakt en de radiatoren bleken nog intact te zijn, heb ze elektrisch nog niet kunnen testen, dat doet ik als ik de radiatoren ga ophangen oven ongeveer een maand.

Goed product geleverd

Het product doet het naar verwachting, staat helaas een beetje schuin, moet misschien ook vanwege betere warmteafgifte. Verder goed tevreden.

Store prima, transport slecht

levering NIET de dag nadien (zoals aangekondigd), maar ook de dag daarna niet. Pas na 3 dagen...Toevallig was deze levering zeer dringend. DHL slecht (tevens slechte communicatie...)

Mooi formaat, makkelijk ophangen, voldoende warmte voor mijn badkamer

Hij was makkelijk op te hangen, display is duidelijk, makkelijk programma in te stellen. Duidelijke display, wel jammer dat deze aan de bovenkant zit. Dit houdt in dat je hem niet al te hoog moet ophangen. Badkamer wordt goed verwarmd.

Mooie verlichting 9f ze voldoen moet ik nog ervaren in de winter

Ik ben van plan om meerdere panelen te kopen maar dit pad in september

Voldoet aan mijn Verwachting.

Aansluiting van de plus en min draad, waarom zo,n bobbel, geeft een extra slijtage plek aan het karpet. Verder zeer tevreden. Harry A.

Snelle levering van infraroodpaneel met led. Eenvoudig te monteren en werkt goed. Netjes.

Goed bedrijf

In Alkmaar geweest en adequate voorlichting gekregen over de aanschaf van 2 infrarood panelen. De levering ging niet goed. DHL maakte er een potje van. Drie items op 3 verschillende dagen geleverd, de laatste met een enorme vertraging, zonder track en tracecode. Helaas heb ik dat al eerder meegemaakt bij DHL. Ik heb dan ook besloten om, indien een bedrijf gebruikt maakt van DHL de bestelde spullen zelf maar op te komen halen.

Super service snelle levering

Zelfs nadat ik per namelijk het verkeerde had besteld was het na een telefoontje feregeld en de volgende dag in huis.

Aankoop was goed

Bezoek aan adres in Alkmaar prima, goede uitleg gekregen. Aanleg duurde erg lang , meer dan 2 uur, monteur was niet goed op de hoogte en moest regelmatig met iemand bellen voor uitleg.

Tot in de puntjes perfect geleverd

Hele snelle levering van een prima product. Het bedrijf communiceert het verloop van de bestelling prima zodat je weet wat je kunt verwachten. Die verwachting is helemaal waar gemaakt.

Vriendelijke behandeling met duidelijke uitleg van voor en tegens van producten, kwaliteit product, snelle bezorging.

Prima materiaal en levering

Prima materiaal en levering. Instructie had hier en daar duidelijker gekund

Snel geleverd. Kwaliteit kan ik nog niet over oordelen omdat de ir plaat nog niet geplaatst is.

Ziet er prachtig uit.

temperatuur is nu niet om de verwarming te testen resultaat komt wat later

De spiegel was heel goed ingepakt

Grandioos.

Mooi van vorm , snel warm Super,

zeer goed

is gemakkelijk te plaatsen

Ik kan nog geen beoordeling geven omdat ik ze tot op heden nog niet heb ontvangen. Slechte zaak .

Na een paar telefoontjes te hebben gepleegd ,helaas nog geen boilers ontvangen . ook geen mail dat er leverings problemen zijn ,wat ik een zeer slechte zaak vind .

Vriendelijke, vlotte afhandeling

Telefonisch contact wordt vlot en vriendelijk afgehandeld, altijd bereikbaar. Goeie, deugdelijke informatie, praktische gericht. Snelle levering / bezorging. JohnR.