Goed alternatief

Beste koop voor extra verwarming

goede kwaliteit

wat op de website staat klopt ,bij andere website s is dat niet altijd waar , maar hier wel !

Heerlijk warme voeten

Strook van 200 bij 50 onder tapijt voor de bank gelegd en zit nu met heerlijk warme voeten wk voetbal te kijken

Warm

Spullen in 2x geleverd. Draad heeft geen stekker en de handleiding voor de thermostaat moet met een loep worden gelezen

Duidelijke site, duidelijk bestelproces, snelle levering.

Mooie degelijke verwarmde vloermat die zijn werk perfect doet. Erg tevreden mee. Snelle levering .

Eerlijke info op de site gevolgd door een snelle levering, blij mee.

Ik kon op de site makkelijk de info zoeken die ik nodig had om een keuze te maken. Na bestellen had ik de verwarming binnen een paar dagen thuis en in gebruik. Heerlijk verwarmende ervaring.

Prima prijs kwaliteit

Prima prijs kwaliteit verhouding

Goed product

Dee verwarmingsmat werkt goed, maar mij had ik een wat hogere wattage moeten gebben, gezien de soort karpet

Effectief warm, cosy plaatselijke energie

Werkt heel goed

Twijfel nog qua aanbeveling

Mooie site en producten. Klantenservice ook prima. Bezorging was minder en paneel was beschadigd. Oke, kan gebeuren...netjes retour mail gehad en alles aangemaakt en verstuurd. Toen werd het stil.... Nu wacht ik al een paar dagen op een bericht hierover. Het hoeft allemaal echt niet in een dag geregeld te zijn, maar een klein beetje sneller werken moet toch wel mogelijk zijn. Een ophaalbericht is zo gemaakt volgens mij? Daarom geef ik 3,5 ster, want begrijp best wel dat het druk is in deze periode.

Geweldige warmte voor een zachte prijs

Buitengewoon zoveel warmte als hij afgeeft. Zeer degelijk. Fraai uiterlijk en goede bevestiging hulp.

Prima en makkelijk te installeren…

Heel goede verwarming

Straalt binnen enkele seconden al lekkere warmte uit, lekker warm op de badkamer, 1800 watt is voldoende. Top.

Erg goed

De heather kan niet bij ons opgehangen worden omdat er een houten plafond boven zit en dit te warm wordt.

Superrrrrrrrr!!!!!!!!!!

Vriendelijke mensen, goed materieel en als het een keer niet lukt meteen geld terug!

goed product, eerlijke prijs

prettige ervaring met klantenservice goed product

Binnen 24 uur geleverd.

Super tevreden

Precies wat ik van het product had verwacht een aanrader

Producten prima. Levering beetje onduidelijk maar kwam uiteindelijk goed

Feit dat het een deellevering was, was in het begin niet duidelijk.

precies wat ik dacht

Het is wat ik van verwacht had

Goede keus, omschrijving op de webshop kan beter

Goede kwaliteit, verpakking is wel minimaal maar is wel goed aangekomen.

Aanrader

Top levering

Wij hadden 2 infraroodpanelen voor het plafond besteld. Beide zijn direct geleverd en zijn zonder beschadigingen aangekomen. Het volgen van de pakketten en de mail hierover waren uitstekend.

Ook voor vloerverwarming

ik heb stroom over van mijn zonnepaneel .Dus ik dag een warmtepomp kost gauw €8000 is wel rendement wat hoger maar ik heb nu stroom over daar krijg ik maar €6 cent voor ik heb nu 600 watt element zo in mijn 5 groep 120 meter vloerverwarming gezet en op +/- 26c afgesteld nu is mijn vloer de kauw er af is Kost minder gas { ik ben zelf storing monteur in de cv } en ik heb tijd klok tussen gezet 12 uur aan 12 uur uit dat ik niet te veel op stroom werkt . HET WERKT UITSTEKEND. Met vrindelijke groet E Krielaart.