een geweldig product, snelle levering

Een elektrische wandverwarming gekocht voor een garage van 30m2. De ruimte wordt goed verwarmd. Een fijne natuurlijke warmte. Ik schaf nog een verwarming aan voor mijn werkkamer. Met zonnepanelen is dit een voordelige manier van verwarmen.

Een geweldig product

Dit infrarood warmtepaneel is echt een succes! Het neemt vrijwel geen ruimte in beslag en is gemakkelijk te plaatsen. Ook is het vrij compleet met alle toebehoren zodat deze ook vrij eenvoudig te monteren is. Een heel klein minpuntje is dat er geen regelbare thermostaat op zit. Het is aan of uit ;-) maar verder werkt het paneel zeer goed.

Goede communicatie en service

Je weet pas hoe goed de service is als er iets fout gaat. Ik was niet tevreden over 1 vd panelen. Mijn issue werd snel en goed opgelost en de communicatie was de gehele tijd perfect. Deze zaak is zeker een aanrader.

Perfecte geluidloze kachel

Snelle levering op de afgesproken tijd. Kachel warmt snel op is makkelijk in te stellen is geruisloos. Ideaal voor kamers die je snel wilt kunnen verwarmen. Kachel is makkelijk te verplaatsen naar andere ruimte.

Goed product en excellente voorlichting

Door de vele keus vond ik goede voorlichting belangrijk. Op efficiente en ongedwongen wijze kwam ik snel to de juiste keuze. De installatie was eenvoudig mede doordat je met behulp van de verpakking eenvoudig de boorgaten kon aftekenen. Een fluitje van een cent. De electrische radiator past goed in het interieur en is netjes afgewerkt. Bovenal functioneert hij precies door de electronische thermostaat

Goede informatie en snelle levering.

Na correcte telefonische uitleg werd de infrarode verwarming snel en netjes geleverd en kwamen mij verwachtingen over dit product uit. Een aanrader.

Goede en vriendelijke dienstverlening.

Zie boven

weten niet hoe de convector werkt

Wij (allebei in de tachtig) konden niet aan de slag met de instructies. Veel te ingewikkeld!!

Product is fantastisch, super blij mee. Maar de firma zou meer moeten communiceren qua levertijd. Je besteld en krijgt niet te horen hoelang het gaat duren. Dat kan beslist beter

Bestelling en bezorging goed geregeld

Alleen geen antwoord op mijn vraag gekregen. Hoe kom ik aan kortingscode?

redelijke ervaring

Na de bestelling van het apparaat heb ik een kleine twee maanden moeten wachten voor levering omdat het apparaat niet leverbaar bleek.

verrassende echte service

Bij levering van mijn paneel was tijdens het transport een vloersteuntje uit het aangehechte doosje gegaan. Na een korte mail naar de afdeling klantenservice binnen vijf minuten een bericht dat de nieuwe steuntjes nageleverd gingen worden en binnen 2 dagen door een smilende DHL bezorger afgeleverd. Topservice . Enne een machtig mooi en warm gebruiksvoorwerp.

mijn productreview staat niet op de website

Ik was niet helemaal gelukkig met mijn aankoop en heb een review achter gelaten. helaas is deze niet geplaatst of op gereageerd. Vreemd Een vraag over voorraad werd wel netjes en snel afgehandeld

top bedrijf

Degelijke spullen tegen een goede prijs. Snelle levering. Goed verpakte zendingen Wij kopen graag bij dit bedrijf.

Goed geïnformeerd en snelle levering

Ik ben tevreden. Ik wilde een wifi thermostaat en ben goed voorgelicht.

Supermooie spiegel die snel en goed geleverd is

Ben er blij mee, gelijk een hele andere badkamer alleen door die spiegel

Perfect geholpen

Goede uitleg, op tijd geleverd alles naar wens Super

Voldoet prima!!!

Heel goed.

Perfecte verwarming

Prima vloerverwarmingsmat. Gebruik hem in de bijkeuken onder de mat, zodat deze snel droogt. Ideaal.

Levering volgens afspraak van goed produkt.

De infraroodverwarming met verlichting is voor ons echt een ideale combinatie. Geen last van schaduw bij werkzaamheden.

De afspraken worden nagekomen

Het paneel werkt goed

Snel warm

Prima snelle oplossing voor koude voeten en/ of benen.

Snel en gemakkelijk te bestellen

Snel en gemakkelijk te bestellen

Topervaring en heerlijk warme voeten

netjes en duidelijk

het was duidelijk wat er in het pakket zat, hoe het geïnstalleerd moet worden en wat er allemaal nodig is. het was alleen niet helemaal duidelijk dat zware spullen met een andere bezorger mee gaan.