doet precies waarvoor ik de radiator heb aangeschaft.

Werkt prima. In combi met zonnepanelen de perfecte verwarmingsoplossing voor slaapkamer en toilet.

Goede website, snelle levering!

Prima ervaring met deze webwinkel, ik werk, net zoals zovelen nu thuis, en krijg snel last van koude handen en onderarmen op het bureau waar ik nu aan werk. Nu heb ik een electrisch verwarmde bureaulegger waar een heerlijke warmte vanaf komt. Ook zit er nog een regelaar bij om de temperatuur te regelen. Zo hou ik het thuiswerken nog wel 4 weken voor! Bedankt!

Algemeen:goede werking en mooie spiegel

Goed en vlug geleverd. Werking :Spijtig dat verwarming en verlichting niet afzonderlijk werken

snel en corect

service was prima, bezorging supersnel !

service was prima, bezorging supersnel !

Prima service, zowel over de telefoon als een prima levering

Ik werd prima geholpen met mijn vraag over de maximale hoeveelheid m2 die ik moest kopen en welke wattage ik zou moeten kiezen. Ook werd mijn onduidelijkheid over welke thermostaat ik zou moeten kiezen weggenomen. Prima levering verder, al was ik verrast dat de warmup thermostaat door warrmup zelf werd gestuurd - uit duitsland.

De warmte opbrengst vinding tegenvallen.

snelle levering, vlotte afhandeling retour.

Goede levering volgens afspraak

Ik heb prima advies en antwoord gekregen op mijn vragen. De bestelling is netjes geleverd. Ik ben nog met de verbouwing bezig dus heb ik nog geen ervaring met het gebruik van de vloerverwarming

Super mooie verwarming

Snel geleverd heel eenvoudig te monteren. Geeft voldoende warmte. Ik heb er één van 2000 watt voor in de woonkamer van mijn appartement. Heel mooi strak ontwerp.

Prima product

Helpen snel als je ze belt

Vloerverwarming gekocht andere thermostaat werkt prima

goed advies, adequaat geholpen en volgens mij een goede prijs

goed advies, adequaat geholpen en volgens mij een goede prijs

Warmte afgifte valt erg tegen. Miskoop. Gebruik weer de oude straalkachel.

Zie boven

Beste Adri, Bedankt voor het plaatsen van de review. Vervelend dat het 300Watt paneel niet voldoende warmte afgifte heeft. Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen. Helaas kreeg ik je niet te pakken en heb een voicemail achtergelaten. Ik bel je snel nog een keer op. Fijne dag! Met vriendelijke groet,

Zeer goed.

Overzichtelijke website. Goed telefonisch bereikbaar en kundig personeel aan de telefoon. Uitstekend geholpen.

Snel levering

👍👍👍

Kan ik nog niet geven, nog niet geïnstalleerd

Kan ik nog niet geven, ze zijn bestemd voor het chalet. Ik mei weet ik meer.

Product volgens verwachting

Prima product

Heerlijk warm zo aan te sluiten perfect

Mooi apparaat lekker slank verwarmt prima

Ontzettend SLECHT

Eerste keer niet geleverd. Tweede keer in de zonder track and trace geleverd in de verkeerde straat.

Snelle Levering met goede prijs

prima productkeuzes en met scherpe prijzen. ook levering was erg snel

Goed op de hoogte gehouden betreffende verlate levering

Ik werd na het bestellen netjes opgebeld, met de vraag of ik de bestelling in delen geleverd wilden hebben. Verder werd de exacte leveringsdatum goed nagekomen. Producten waren netjes verpakt. Dus al met al goede ervaring met dit bedrijf.

Prima zaken mee gedaan, ik kon nog makkelijk wat bij bestellen en bespaarde daarmee dubbele verzendkosten.

Prima product, snelle levering.

Prima product, snelle levering.