correcte behandeling van mijn aankoop. uitstekend toestel.

na aankoop van verwarmingstoestel was er een goede opvolging betreffende de levering. Op korte tijd geleverd. Het toestel was zeer veilig en goed verpakt voor levering. Betaling uitstekend verlopen. mvg

Prima geregeld

Een aantal keer telefonisch contact gehad over wat we precies nodig hadden aan wattage, goede voorlichting gekregen. We moeten de infrarood panelen nog plaatsen, maar alles was keurig verpakt.

prima service

Goede voorlichting ,vriendelijk mevrouw aan de telefoon.

Snelle levering, infrarood paneel 580 Watt werkt goed, wordt snel warm.

Perfekt

Mooi produkt

Snelle levering en goede adviezen

Zeer klantgericht en goede informatie gekregen. Levering ging ook heel vlot.

super

overzichtelijk aanbod,snel besteld levering wat vertraging. Infrarood paneel gemakkelijk gemonteerd.Prima toestel.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima beschrijving van product, snelle levering

Verwarmer was zoals beschreven, effectief en snel geleverd. Prima.

We zijn er super blij mee

We hebben weer warmte in huis

Prima verwarming!

Een prima verwarming die doet wat hij moet doen. Het plaatsen is niet moeilijk, waarbij wel aandacht voor het bevestigen van de verwarming aan de beugel. Deze moet je recht 'erin klikken'. De verwarming is via de app te bedienen. Het aansluiten hiervan is minder eenvoudig omdat de handleiding en de app summier zijn uitgewerkt. Samengevat, een prima verwarming voor deze.prijs!

Peima

Goed en snel geleverd, achter af betalen was geen probleem

Perfect!

Correcte levering en alles goed gedocumenteerd.( in het Nederlands).

Waar heb ik het nodig en daar kreeg ik een goed advies

Een showroom met alle soorten panelen die aangesloten waren Ik kon gelijk de uitstraling voelen en dat ervaar ik als zeer positief En gelijk een goed advies

Een uitkomst voor koude dagen

Geeft een subtiele maar aangename warmte, fijn als bijverwarming, geen koude voeten meer.

goede prijs kwaliteit verhouding

super matje voor heerlijke warme voetjes dus de verwarming kon uit en ook nog eens laag in energieverbruik.

Voldoet Prima mits goed gebruikt

Infrarood Paneel radiator als hoofdverwarming is alleen werkend als het huis heel goed geïsoleerd is. Maar als bijverwarming om net dat beetje extra te geven op bepaalde leefplekken is het prima geschikt. Zonder het hele huis nodeloos op 20 graden te hoeven zetten kan je met een paneel vanaf 700 watt een zit of speelplek heerlijk behaaglijk maken.

Goede en snelle service

Producten snel geleverd. Zeer tevreden over het werken van de thermostaat. Klein minpuntje de bijgevoegde handleiding, is niet helemaal duidelijk. Maar met een vraag per mail kreeg ik erg snel een goede uitleg.

Snel geleverd en een goed apparaat.

De steunen voor het paneel zijn lorrig ( snel los). Het paneel zelf is verrassend goed.

Ben goed te woord gestaan.

De afspraken zijn goed nagekomen.

Goed product, goeie service

Ze hebben veel keus, maar je kunt op de site prima filteren. Aanvullende vragen worden vlot en naar wens beantwoord. Levering ook snel.

Eenvoudige oplossing om koude voeten bij Home Office te vermijden

De verscheidene niveau's, de timer en het LCD display zijn zeer handig. Stekker in en niveau kiezen, zeer eenvoudig.

Levering is gedaan

Na bestelling is artikel geleverd zodra dit weer leverbaar was. Netjes up2date gehouden via mail. Nu wachten op verbouwing badkamer. Greetz.

Karpetverwarming voldoet prima

Dankzij de karpetverwarming krijgen we s’avonds geen koude voeten meer.