Goede service!

Wij waren niet tevreden met het paneel dat we besteld hadden. Eerst verschillende informatie gekregen bij de telefoontjes die we pleegden. Maar na een bezoek aan de showroom werd het keurig opgelost. Omruilen was geen probleem en we kregen ook de al betaalde installatiekosten terug, omdat we het eenvoudiger paneel zelf konden installeren.

Even wachten op een gemist artikel maar verder goede service

Duidelijke site, lage prijs, en vlotte levering

Prima bestelproces. Verzending liep vlot, spiegel was zeer goed verpakt, alleen een korte omschrijving of handleiding ontbrak. Het is niet heel moeilijk, maar toch handig als er een uitleg bij is.

verbruik hoger dan verwacht

goedkoper als gas

Geen complete levering

Hetgeen op de website staat wordt niet geleverd. (Gratis) roller en voortrijd waren niet geleverd. Navraag leerde dat voorstrijk tijdelijk niet voorhanden was. Jammer dat er bij de levering of via de mail dit niet aangekondigd was.

De zending hebben wij na wat leverproblemen in goede staat en goed verzorgd ontvangen.

Heel tevreden

Ondanks pre order nog snel geleverd En een heel mooi paneel en uitstekend van kwaliteit.

Fijn paneel en prima installatie

IR panel werd vlot geleverd waarna ruim een week later het probleemloos geinstalleerd werd door een monteur. Had het zelf ook wel kunnen doen, maar mijn vrouw vind me te oud!

correct maar beetje nalatig

21/12 een paneel besteld. Levering zou half januari zijn. Half januari nog niets ontvangen en ook niets gehoord. Quality Heating gebeld. Er was blijkbaar een mail verstuurd naar klanten over flinke vertraging vanwege de situatie op de Rode Zee. Begrijpelijk. Wij hadden echter geen mail ontvangen (ook niet in de spam folder). Mevrouw aan de telefoon was heel correct en bood excuses aan. Verwachte levering nu half februari. 19 februari nog niets ontvangen en niets gehoord. Opnieuw zelf telefonisch contact opgenomen. De levering zou volgens meneer van de klantenservice al bij hun binnen moeten zijn, maar er was blijkbaar iets verkeerd gegaan. Daar hadden wij alleen wederom geen communicatie over ontvangen. Meneer bood excuses aan en was verder ook weer heel correct. Verwachte levering nu rond 1 maart. De volgende dag ontvangen we een e-mail dat het paneel is ingepakt en verzonden. Eindelijk een meevaller.

Slechte communicatie

'Vandaag besteld, morgen in huis' klopt niets van. 3,5 week lang helemaal niets gehoord. Onvriendelijke en onbehulpzame mensen bij de klantenservice die geen extra duidelijkheid verschaffen. Nergens wordt vermeld hoe lang je (ongeveer) op je product moet wachten. Er worden geen mails met updates of wat dan ook verstuurd. Uiteindelijk staat er na 3,5 week (ipv morgen in huis) ineens een paneel voor de deur.

Prima advies, service én een showroom

Via internet uiteindelijk hier terechtgekomen. Veel bedrijven hebben geen showroom terwijl het toch wel handig is de verschillende mogelijkheden, verwarmingsmethoden, panelen en convectors te zien. Daarbij krijg je de duidelijke informatie en advies.

Vlotte service

Prima service en aangenaam contact met de klantendienst, aangezien 1 paneel in back order was. De panelen werden geleverd op de voorgestelde datums.

Communicatie over levering slecht

Pre-order bestelling die na meer dan 3 maanden geleverd wordt. Je wordt niet pro actief op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Advies geen producten hier aanschaffen die op 'pre-oder' staan.

snelle levering en een geweldig werkend product

Duidelijke website en eenvoudig te bestellen. Is snel geleverd en werkt perfect.

Ruim assortiment, duidelijk informatie over de producten, snelle levering

Ik was op zoek naar een IR-paneel voor het verwarmen van een kleine ruimte op een koude plek in het huis. Dmv de informatie op de website kon ik snel uitvinden wat ik precies nodig had. Ook heeft Infraroodverwarmingstore een ruim assortiment wat heel handig is qua uitzoeken van de juiste afmetingen en benodigd vermogen.

Gewoon prima

Duidelijke info, product voldoet, korte levertijd.

Levering liet even op zich wachten, maar dit werd keurig gemeld,en afgehandeld

Prima voor elkaar

Niet volledige bestelling ontvangen

Bij heb bestelde pakket (electrische vloerverwarming) zou ook een fles Floorprimer en een verfroller geleverd worden, maar deze zaken zaten niet in het pakket. Hierover gemaild en toen is vriendelijk aangegeven dat deze zaken z.s.m. toegezonden zouden worden. Maar nu 10 dagen later nog steeds de ontbrekende spullen niet ontvangen.

Mooi paneel en handig te monteren

We moesten er even op wachten omdat we een pre order hadden maar netjes bezorgd. Goede uitleg over de montage en makkelijk te plaatsen. Werkt naar behoren

oke. de verwarming werkt prima

we zijn blij met de nieuwe lamp.(verwarming)

Moderne afsluiting van badkamer bouwen

Nog niet geinstalleerd,we wachten af

Leuk en goed apparaat en snel geleverd.

Fijne spiegel, goed afgewerkt, dus blij mee!!

Als enige puntje, het zou fijn zijn als de instellingen van het licht bewaard zouden blijven als de stroom met een externe schakelaar uitgezet wordt.

Doet wat het met doen, verwarmen!

Licht in gewicht, dus snel verplaatsbaar. Verspreidt een aangename warmte. Ideaal wanneer iemand vaak koude voeten/ benen heeft. Staat stabiel en ziet er mooi uit

Het was een back order die iets langer duurde maar prima afgehandeld

Infrarood spiegel werkt perfect, heerlijk snel warm in de badkamer

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.