Snelle levering. En altijd meedenken

Snelle levering. En altijd meedenken

Kwaltatief goed , info prima

Ik heb de produkten die ik besteld heb snel in huis en ze bevallen uitstekend. Prijs/kwaliteit is ok. Logistieke uitdaging: als afzender bij DHL aangeven dat als het om meerdere collie voor 1 geadresseerde gaat, dit ook in 1 rit mee kan. Misschien meerdere collie als 1 collo verpakken met adres erop.

Snelle levering, slechte terugbetaling

Op eigen kosten keurig retourneren om daarna geld achter je geld aan moeten rennen. Twijfel aan kredietwaardigheid bedrijf.

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij verwerken retourbetalingen altijd binnen 7 werkdagen. Indien de betaling via creditcard is voldaan, zal de terugboeking ook op uw creditcard worden gedaan en niet op uw bankrekening. Deze werkwijze kunnen wij helaas niet aanpassen. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag,

snel en effectief.

Hartverwarmend

Vele vragen gesteld, snel en keurig antwoord en goed advies. Snelle levering en inmiddels opgehangen en werkend als bijverwarming in de badkamer. Tevreden kopers....

Snel geleverd, uitstekende helpdesk.

Installatie zeer eenvoudig. Youtube en handleiding prima. Suggesties: De kniprand in de folie is niet meer aanwezig, nu tussen elke baan in te knippen. Aanpassen in handleiding en op website. 160W per m2 of 80W per m2. Ik bestelde 160 en heb nu 100W per m2 ongtvangen, dit is vermoedelijk ook nieuw dus aanpassen bij bestelwebsite.

Goed gedaan.

Mooie produkten, snelle levering. Helpdesk. Prima dus.

prima bedrijf

bestelling netjes en vlug geleverd.

Heerlijk warm

Niet gedacht dat het zo behaaglijk was Zeker aan te bevelen.

Goede informatie, snelle levering, prima product.

Zeer goed.

Prima oplossingvoorveen plavuizen vloer zonder kruipruimte !

Nadat ik de later aangeboden isolatie onder de folie had aangebracht, merkbare verbetering van stralingswarnte. Ik heb de snoertjes aangesloten op een electronische terug-tel klok die instelbaar is: 15,30,60,120,180 of 240 minuten. In combinatie met mijn zonnepanelen, echt een “uitvinding” !

Prima koop

Mooi compact en goede prijs-kwaliteitverhouding

mooi product

duidelijke website. snel bezorgd.spiegel hangt nog niet( verbouwen moet nog plaatsvinden)maar heb het al uitgeprobeerd.werkt prima, snel warm.

Super product, snel geleverd, alleen dat gezeur dat ik ze moet aanbevelen/beoordelen, word ik wat moe van. Ik heb in 4 dagen 8 mailtjes gehad. Slecht.

Goed pruduct

Goede kachel

Erg snel geleverd en uitstekende producten

apparatuur werkt prima. De bezorging was teleurstellend.

Ik ben zeer tevreden over de geleverde apparatuur. De bezorging (DHL) gaf een hele dag aan als tijdblik. Onacceptabel. Merkwaardig was ook overigens dat ik twee apparaten tegelijk had besteld en op verschillende dagen werden geleverd.

Snelle correcte levering

Via de website een goede keus kunnen maken. Duidelijke omschrijving. De levering was snel en correct. Het paneel hangt in het toilet en wordt aangestuurd door een thermostaat. Zo blijft deze kleine ruimte keurig op een gewenste temperatuur.

Tot nu toe prima

Pas twee keer gebruikt en tot nu toe prima, al duurt het wel lang voordat we door het hoogpolig karpet de warmte voelen.

Keurig netjes en snel en compleet geleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle service

Goed product maar salessupport mag wel iets beter

Het ging allemaal een beetje moeizaam met bestelling (verkeerde artikelen ontvangen) en toen bleek bij aansluiten probleem en dat is wel lastig vanuit buitenland

Filter op locatie