Goede uitleg

Na showroompakket kon ik compleet pakket meenemen.

Snel antwoord op vragen. Correcte levering. Prima product.

Snel antwoord op vragen. Correcte levering. Prima product. Gemakkelijke plaatsing. Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Makkelijk besteld, snel geleverd!

Donderdag besteld vrijdag geleverd! Spat zuiver

De infrarood terrasverwarming hangt al wel maar moet nog in gebruik worden genomen. We hebben wel f geprobeerd of de WiFi goed bereik had maar dat was prima in orde! We hopen er veel gebruik van te maken in de veranda en dat de verwarmer een lange tijd me e gaat! Met vriendelijke groet Arjan degeling

Goede service en kwaliteit produkten helemaal prima

Wij liepen tegen wat problemen aan . Met betrekking tot het verwarmen van een grote zolder kamer met inloopkast. Door het perfect meedenken en oplossend gericht na te denken zijn we tot een goed eind product gekomen , wij super blij met de oplossing die ons geboden werd.

Erg fijn voor gebruik in de caravan.

Wij hebben de verwarmingsmat aangeschaft voor de caravan. We hebben er een dunne schoonloopmat overheen liggen. Geen koude voeten meer!

Uitstekende opgelost

Een verkeerd product was geleverd, maar de klantenservice heeft dit uitstekend opgelost. Altijd bereikbaar en reageerde snel.

Mooi product, maar zeer lange levertijd

Een levertijd van 40 werkdagen vindt ik al lang. Dat een bestelling in november pas in maart geleverd wordt (nadat ik er zelf steeds achteraan moest bellen) vindt ik niet netjes. maar... Het infraroodpaneel zelf is van goede kwaliteit. Mooie opdruk en goede warmte. Als de levertijd verbeterd wordt kan ik 5 sterren geven, maar in dit geval vond ik de levertijd onacceptabel.

Prettige en eenvou bedienen verwarming.

Na ontvangst uitgebrobeerd: werkt prima. App voor bestruring gedownload en binnen een poaar minuten was het element via wifi aan te sturen. Na ontwikkeling van een paar onderdelen (zogenaamde 'scenes'), het element via verschillende scenes - door de dag heen - aangestuurd. Door een aantal verschillende scenes achter elkaar te zetten valt het element geheel aan de wensen aan te sturen. Klein nadeel, in een huishouden met kinderen en hond, is de glazen voorplaat. Hoewel er (nog) niets is gebeurd, is dat mogelijk een kwetsbare plaats. Ander nadeel is de inwendige temperatuur meting die, doordat deze te dicht op het verwarmingselement zit, constant verkeerd - te hoog - aangeeft. Dat is echter via de app eenvoudig mee te nemen in de instellingen.

Duidelijke site en snelle levering

Aanrader

Goede prijskwaliteit vehouding

Makkelijk besteld,snel bezorgd. Gewoon zo als het hoort!

Goede kwaliteit van de producten slechte verzendverpakking

De producten zijn heel goed Hoeken van de vloerplaten waren beschadigd door transporteur Door te dunne folie verpakking neem ik dat de transporteur niet kwalijk Ik kom hierop terug bij het bedrijf

In een zin, naar mijn zin.

Zie boven

Prima service, en snelle levering

Prima service en snelle levering. Ook voor ondersteuning van het product prima nazorg

Positief

Goed advies en snelle levering. Ga zeker weer bestellen voor mijn nieuwe bedrijfspand. VNF Holding

Warmteopbrengst teleurstellend en handdoekbeugel te krap op paneel.

Artikel gaat dan ook retour

Prima verwarming

Prima verwarming. Spiegel en licht zijn ook perfect en dus een ideale combinatie. Hang hem niet te hoog anders kan je niet bij het knopje: knopje licht en verwarming zijn apart. Wij hebben de stekker eraf geknipt en aangesloten op het lichtnet. Dus hij gaat aan als het licht wordt aangedaan. Als je dat niet wilt kan je uiteindelijk de knopjes gebruiken. We hebben gekozen voor licht automatisch aan en de verwarming doen we met de hand. Binnen 5 minuten is het warm. Naast de vloerverwarming een prima systeem voor een badkamer van 2 m x 2m. Wij hebben de 450Watt.

Mat nog niet gebruikt, bedrijf is attent en levert op tijd tegen een goede prijs.

Te laat ontvangen

Hij is goed spoel lekker warm jammer kan niet afstellen warmte sparen enerjie

Snelle levering. Prima prijs kwaliteitsverhouding.

Prima website

Na bestelling van artikel op de duidelijke website een snelle levering!

Eerst gebeld voor info, de mevrouw wist waar ze over praatte en heeft me voldoende info gegeven. Besteld en netjes op tijd binnen. Aanrader

Wat heerlijk!

Via via hier over gehoord. De poes had er echt moeite mee maar na een week is iedereen er blij mee! Even opwarmen, knuffelen, in slaap vallen, de kachel kan lager.... Top!

Levering prima, product informatie onjuist

Prima product echter twee wezenlijke afwijkingen tov product info: 1 diepte is 4/5 cm ipv 2 en Made in PCR ipv Germany

Goede en handige verwarming voor werkruimte

Gebruik de elektrische verwarming met WiFi voor een werkruimte in de schuur. Installatie en configuratie zeer eenvoudig en snel te doorlopen. Ruimte van bijna 20 m3 meter is prima comfortabel te houden met deze 1000Watt elektrische verwarming. WiFi module is heel handig, evenals de mogelijkheid om programma’s in te stellen en eenvoudig aan te passen. Heel goed dat verbruik elektra ook gemeten worden en zichtbaar is in de app. Hierdoor is verbruik goed te beheersen. Verbruik op werkdagen is gemiddeld 3 kWh per dag. Zeer tevreden