Perfekt

Hallo .. Heb de boiler aangesloten en dank zei de goeie beschijving vond ik het erg makkelijk en voldoet prima . De snelle service was uiteraard ook zeer goed maar voor mij hoeft het niet zo snel ..De mensen moeten leren gedult op te brengen hebben ..Hoor het iedere keer weer dat er veel bezorgers erbij betrokken zijn met ongevallen ..Anders moeten de Directeuren van Dhl zelf maar es even een ronde doen ..

Prima product makkelijk te installeren!

Ik heb de elektrische verwarmingsstaaf in de handdoekradiator in de badkamer geïnstalleerd. Hi bevalt ons prima!

Prima producten en snelle levering

Goede selectie, uitgebreide keuze en snelle levering.

Helemaal top

Snelle levering Mooi product

Vlotte levering, klantenservice was goed bereikbaar voor vragen.

Klantenservice nam de tijd, zowel voor- als na levering. Heb door ziekte het paneel nog niet kunnen laten plaatsen.

Zeer betrouwbare website. Goed aanbod en mooie prijs. Een aantal keren contact gehad met de klantenservice voor advies en telkens vriendelijk, bekwaam en behulpzaam te woord gestaan. De levering was ook snel binnen. Verder is het nog niet geïnstalleerd dus daar kan ik nog niks over zeggen, maar ik heb al eerder artikelen besteld en daar ben ik uiterst tevreden over.

Goed.

Problemen met installeren. De gebruiksaanwijzing is alleen in het Engels. Ik stond op het punt om alles terug te sturen.

Snelle levering. Apparaat nu 1 week in huis en voldoet prima.

Warmt de kamer snel op. Geeft niet het gewenste graden aan.

Prettig bedrijf.

Paneelverwarming besteld. Volgende dag geleverd. Beviel uitstekend, doet zijn werk en oogt fraai. Dus nog een besteld en in werking gezet. Kan op deze manier de temperatuur in hal en badkamer perfect regelen. Binnenkort nog een elektrische boiler en ik kan van het gas af. Hoofdverwarming via de airco!

Jammer dat de blackfriday kortingscode niet geldt......

Jammer dat de kortingscode van blackfriday niet op de infraroodpaneel van toepassing was omdat er ledverlichting op zat. De paneel besteld, volgende dag ontvangen, geplaatst in eetkamer, zeer tevreden mee! Inmiddels nog 1 besteld voor huiskamer, hopelijk nu wel korting???

Geweldig product, stijlvol & functioneel

Ik heb al mijn oude CV radiatoren verwijderd en vervangen met de ADAX Basic 1200 Watt verwarmingsplaten. Ophangen is zeer eenvoudig, de deksel van de doos kan je gebruiken om de juiste gat afstanden over te nemen voor de te boren gaatjes. Je kan ze eenvoudig programmeren maar als je de thermostaat handmatig even hoger instelt is het in een mum van tijd lekker warm. 1 puntje van aandacht: Bij het plaatsen moet je er rekening mee houden dat het stopcontact rechts zit i.v.m. de locatie van het snoer en de lengte hiervan.

Na lang zoeken voor een badkamerspiegel rond 120 cm met ledverlichting kwam ik terecht op badkamerspiegels.nl. Top prijs! Nergens zo laag! En heel mooi! Mijn badkamer is nu helemaal af.

Super snel geleverd

Zeer goede verwarming.

Zeer snel geleverd, goed verpakt.

We moeten het nog installeren. We verbaasden ons over het kleine pakket. De vloerverwarming is erg dun en we zijn benieuwd hoe het zal bevallen.

Erg goede voorlichting

Correcte uitleg over wat wel én niet kan. En advies welke plaat voor onze situatie de beste is.

Heerlijke warmte zonder geluid

Ideaal met wifi en daarom op grote afstanden in te stellen.

Mooi op tijd geleverd

Een Nederlandse gebruiksaanwijzing zou wel handig zijn geweest

Eindelijk warme voeten

Vloer in de flat waar ik woon is 's-winters altijd koud, ondanks tapijt. Woon ook nog eens boven portiekingang en bergingen en met oostenwind geen pretje. Maar met de vloerverwarmingsmat van Quality Heating is het een stuk aangenamer geworden.

Prima materialen, snelle levering

De geleverde materialen voldoen aan de verwachting. De materialen waren snel in huis. De bijgeleverde handleiding voor de aanleg is duidelijk. Alleen de installatie van de bedieningsapp en de verbinding met de WIFI van de thermostaat was niet zo intuïtief en leverde wat problemen op. Met wat hulp van de helpdesk en wat puzzelen is dit uiteindelijk opgelost.

Goed artikel

Vloer verwarming voor onder het karpet. Werkt uitstekend en heerlijk warm aan de pootjes.

Deskundig advies en snelle levering

Na een gesprek met een medewerker gekozen voor convector verwarming voor in ons tuinhuis. Apparaat werd de dag na de bestelling geleverd. Voldoet geheel aan de verwachtingen.

Er was iets fout gegaan met de bestelling waardoor het paneel wat ik besteld was niet in de bestelling zat. Dit hebben ze prima opgelost door kostenloos een duurder paneel met dezelfde wattage te leveren.

Waanzinnig!

Elektrische-verwarming verwarmt boven dan verwachting en het is erg makkelijk in gebruik, mijn gaskachel is definitief uit. Ik ga tweede zeker bestellen maar jammer dat ze niet gelijk leverbaar zijn. Ik ben een tevreden klant.

prima snelle levering

werkt goed