Zeer snel geleverd

Spiegel gekocht met licht en verwarming. Prijs was heel goed, maar de verlichting is lastig aan of uit te zetten. Als ik de verwarming aanzet gaat alles uit…maar ook niet altijd. Misschien hadden we toch beter een duurdere moeten kopen.. Levering was supersnel en afterpay werkt goed.

Vlot

Midden in een hittegolf een kacheltesten is lastig. Maar hij doet het en ik hoop met twee van deze het gebruik van de cv uit te stellen/ te beperken, nu ik weet dat ik het soort warmte als prettig ervaar. Er zit een aan uit knopje aan, dus geen gedoe. Hij zou er beter uit kunnen zien, bv wit, maar er is geen ronde in wit ,vandaar 4 ipv 5 sterren.

Prima produkten en uitstekende uitleg om tot een goed besluit te komen

Top service met juiste informatie

Op zoeke naar een nieuwe thermostaat voor oude vloerverwarming. Juiste info en kennis heeft me top geholpen...dank! Meteen het juiste besteld en werkt zoals aangegeven...

prima snelle levering

Producten zijn zoals aangeven in goede staat, prima verpakking.

Duidelijke site goede prijsstelling

Goed product, alleen koppelen met de app gaat niet meer als je de spiegel via wifi hebt ingesteld (ook niet zoals beschreven met 3x aan uit) Communicatie is wel tricky, je moet eerst de chinese tekens zien kwijt te raken

Betrouwbare leverancier qua afspraken

* 2000Watt Wifi convector elektrische verwarming wand en vrijstaand met instelbare thermostaat * De convector ziet er stijlvol uit en is mooi slank. Daardoor goed in het interieur te plaatsen. Ik heb het verwarmen op zich nog niet volledig uitgeprobeerd vanwege de hoge buitentemperatuur van dit moment 30º. Mijn bedoeling is om de cv komende winter op een lage temperatuur te laten verwarmen en per vertrek bij te warmen middels de convector, zodat er veel minder gas gebruikt hoeft te worden. Ik heb er het volste vertrouwen in dat dat op deze wijze gaat lukken. Ik zal dan waarschijnlijk nog een convector extra nodig hebben.

Duidelijk en snel

Goed info op de website. Snelle levering. Product zal zich deze winter moeten bewijzen. Eerste keer aan gehad (in augustus dus..) en je voelt goed de warmte.

Prima verwarming voor een prima prijs.

Met het strakke design staat/hangt het niet lelijk in de woonkamer. Het is even uitzoeken hoe de timer werkt. Al bij al zeer tevreden.

Ziet er goed uit en nu wachten op de koude dagen

Alleen het boekje met de kleine lettertjes is een nadeel mvg egbert

Zeer snelle verzending en de spiegel was zeer goed ingepakt. We zijn er erg blij mee.

Duidelijke informatie, ruime keuze, gunstige prijs en supersnelle levering

Op de website vind je makkelijk alle benodigde informatie om de juiste keuze te maken. Daarnaast zijn de prijzen heel gunstig en wordt de bestelling de volgende dag al geleverd.

snelle verzending en goede aftersales

mijn paneel en de verpakking was door de transporteur beschadigd geraakt. Ik heb direct foto's gemaakt en een mai gestuurd naar het bedrijf. De volgende ochtend kon ik al mijn paneel omruilen. Een heel fijne afhandeling.

Goed product, eenvoudiger zou een bijgevoegde gebruiksaanwijzing zijn

Goed product, eenvoudiger zou een bijgevoegde gebruiksaanwijzing zijn. Wat opstart problemen ervaren; apparaat sloeg niet meteen aan; meerdere malen geprobeerd te resetten Op moment van opgeven sprongen ineens de ledjes aan

Mis downloads/uitgebreide handleidingen op site

Snelle correcte aflevering!

Snelle correcte aflevering!

Voldoet aan mijn verwachting

Het ophangen zou makkelijker moeten Ik heb het opgelost door op maat van de Hoeken eerst een tape op te plakken Dan weet je waar je moet zitten Groetjes

Uitstekend bedrijf!

Het begint al met de website, snel en eenvoudig zoeken naar de producten vervolgens vindt je alle informatie die je nodig hebt. Klanten service, als je nog vragen hebt kan je daar de antwoorden krijgen.. Levering en communicatie is snel en duidelijk. Installatie, is door de bijgeleverde documentatie, eenvoudig. Indien mogelijk kan je ook gebruik maken van de installatie service. Infrarood verwarmings store, onderdeel van Quality Heating is een prima bedrijf.

Handleiding ontbrak, na een telefoontje binnen paar minuten via de mail binnen. Goede service

montage heel gemakkelijk, bediening via de app zeer goed en gemakkelijk, Het instellen van het vermogen is heel goed kan je zelf kijken wat je nodig hebt.

Goede communicatie en snelle service

Goede communicatie en snelle levering

Levering lijkt snel en OK

Optimaal testen van de aankopen bij een buiten temperatuur van pak weg 28 graden in augustus 2022, is niet mogelijk. Het paneel en thermostaat lijken te werken. Ben benieuwd of e.e.a. in de komende herfst en winter tot gewenst resultaat leidt.

Uitstekend!

Op zoek naar elektrische convector radiators belde ik naar Quality Heating. Ik was zeer vriendelijk te woord gestaan door Sarah. Ze heeft heel duidelijk en heel vakkundig alles over convector radiators, modellen, bediening, gebruik, de nodige capaciteiten en de app uitgelegd. Als proef heb ik, naar overleg met haar, één Elegance unit besteld. De website was heel duidelijk en de volgende dag had ik het in huis! Als mijn solar panelen geïnstalleerd zijn zal ik zeker meer radiatoren bij Quality Heating bestellen.

redelijk

verpakking was minimaal de randen van de verpakking was erg dun zodat er een deukje in het paneel zit. montage aanwijzing erg summier en bijna niet te lezen

prima boiler en vorige boilertje al 6 jaar gebruikt. vlotte levering

zie boven