Goed product snelle levering

Prima toko

Ben netjes door de klantenservice geholpen bij het maken van mijn keuze. Levering netjes op tijd en goed verpakt.

Is niet zo warm.

Straalt wel wat warmte af, maar moet lang aan staan om het aangenaam te maken. En plakfolie op achterkant die tussen de randen zit, die dan niet te verwijderen is. Wel toppe snelle levering.

Snelle en correcte levering

Supersnelle en correcte levering. Product is helemaal naar onze wens.

De levering is i.i.g. goed geregeld. de montage en gebruik moet zich nog uitwijzen wordt in februari geplaatst .

Simple en goed

De warmte is weer terug in mijn huis!

De elektrische verwarming zijn zeer goed. Onlangs mijn eigen huis gekocht en ik wilde volledig duurzaam gaan! Na veel uitzoekwerk, kwam ik erachter dat deze kachels aan mijn wensen zouden voldoen. En het klopt! Ik heb het niet meer koud....

Goede service en vlotte levering

Telefonisch keurig te woord gestaan en op de door mij gestelde vragen netjes antwoord gekregen.

Makkelijk kiezen, Snelle afhandeling en bezorging

Correcte verzending en behandeling.

Goed geregeld.

Gefaald over de ganse lijn

Daar is weinig verlopen zoals het moest ! ! - Op de site staat gratisch leveren, blijkt dan alleen in NDL te zijn. Voor BE stonden op de site 3 prijzen met de afrekening nog een 4e prijs. DIT DOE JE NIET, site en juiste info zal bijzaak zijn zeker. - Bestelling, daar is één van de producten niet in stock. Dit is niet te zien bij de bestelling. DEZE INFO KRIJG JE DAN LATER VIA EEN KANAAL DAT DAAR NIET VOOR DIENT. - Levering, 3 stuks in 3 keer, zonder vooraf te melden. Dan ook nog aflevering door DHL en B-post. Dat betekend dat je als klant overspoeld wordt met info die je niet direkt kan koppelen. Zeker als de mails niet samen binnen komen. EEN BEETJE INFO IS WENSBAAR DAN. - Tijdstip levering, D+1, 2 van de leveringen waren: op D+3 en D+5 of 6. De 3e levering, ik zou het niet weten, via een mail ben ik te weten gekomen dat ze gaan melden wanneer dit gaat toe komen. LEVEREN EEN CHAOS en NIET VOLGENS AFSPRAAK, OOK HIER WEER GROTE ONDUIDELIJKHEID. Voor mij is dit niet voor herhaling vatbaar, integendeel. Dat ik de énige ben, daar geloof ik ook niet in.

Gewoon kompleet goed.

Makkelijke montage. Eenvoudig bediengemak.

product voldoet niet aan verwachting, bezorging en service prima

vol verwachting heb ik een 60 cm x 60 cm - 350 Watt paneel besteld. mijn verwachting was dat je instantaan warmte zou voelen en dat dit bijv ruim voldoende voor een toilet zou zijn. Echter het ding warmt heel langzaam (5 tot 10 min) op en geeft heel weinig warmte af: je moet er echt voor gaan staan. Misschien dat deze voor bijverwarming onder een bureau voldoet, maar verder niet. Wel snel bezorgd en goede klantenservice. Van klantenservice begreep ik dat ik niet kon verwachten dat dit genoeg was voor een toilet.

Voldoet prima aan mijn verwachting

Fijne warme aanvulling voor mijn woonkamer.

Oke

Goede Servis en snelle antwoord op de vragen die gesteld zijn, top

Prima product en snel geleverd

Gemakkelijk te installeren en te bedienen.

Mooie kwaliteit vloerverwarming

Fijne vloerverwarming, redelijk aan te sluiten.

Verwarmt een minder grote ruimte dan ongeschreven

Is beschadigd en wilde hem eigenlijk terugsturen, maar omdat ik dat zelf moet regelen en er allerlei vervelende haken en ogen aan zitten, houdt ik het apparaat maar van armoe.

Alles geleverd volgens afspraak. En producten werken perfect en van een goede kwaliteit. Een vriend van mij heeft ook inmiddels ook infrarood panelen besteld. Alleen jammer dat bij de eerste bestelling toch een Belgische ontvanger zat!

alles goed verlopen.

prima geholpen en vlot geleverd

Materiaal OK, levering niet compleet en laat

De geleverde materialen zijn kwalitatief goed echter ik zou de levering liefst in een keer zien komen en niet ruim 1 week later.

Goede website

Duidelijke Website, nette prijzen. Snelle service en ook afterservice.

Prima product voor een nette prijs.

Snel geleverd, goed verpakt. Produkten voldoen aan de verwachting.

Voldoet aan onze verwachtingen.

Goede ervaring

Filter op locatie