We hebben 2 heaters besteld voor tuinhuis. Heel snel geleverd, echter helaas de verkeerde. Na telefonisch contact, zijn dezelfde dag nog de juiste verstuurd en hebben wij rustig de oude geretourneerd. Heaters hangen mooi aan het plafond, AB werkt prima. Wellicht dat ik de beugels nog iets inkort vanwege het zicht op de achterkant van de heaters

Arrived waiting to install

Ordering and delivery was great and easy. Delivered quickly. Not yet installed. Will update after installation and use.

De bestelling geplaatst en werd super snel geleverd. Het was heel goed verpakt. Zeer tevreden.

Goed materiaal, duidelijke beschrijving, goed op tijd geleverd. Perfect.

Goed materiaal, duidelijke beschrijving, goed op tijd geleverd. Perfect.

Gewoon alles goed

Naar verwachting

Goed geleverd, communicatie bezorging kan beter

Product prima, levering was wat vaag want deze te worden gecanceld en het product zou zijn teruggestuurd naar de leverancier. Ikzelf had dit niet gedaan. Maar uiteindelijk gewoon geleverd.

Mooi product

Heb de heater besteld bij infraroodverwarmingstore en deze wordt bezorgt door dhl. Had een afspraak voor de levering s'avonds en wat schets mijn verbazing, het pakket was in de middag gewoon bij de voordeur neer gezet. Een product van 300 euro behoor je goed en volgens afspraak af te leveren. Een grote fout naar mijn inziens.

Afspraken worden niet nagekomen, ik moet zelf zoeken naar mijn pakket, leverancier communiceert slec

slecht

Goed materiaal

Snelle levering van de bestelling!

Geweldig en handig

Doordat ik het op afstand kan bedienen weet ik ook hoeveel graden het in huis is en kan ik het aan en uit zetten op afstand!! Ruimte wordt snel warm zeker aanrader koop er binnenkort nog een voor andere ruimte!

Meedenkende en flexibel

Verkeerd besteld, geen probleem, netjes retour.

Prachtige spiegel, maakt het geheel helemaal af.

Netjes verpakt en op tijd geleverd.

Nette goed ingepakte levering.

goede elektrische verwarming keurig en snel ontvangen

Ik ben blij met de 2 verwarmingstoestellen en voldoen voor een belangrijk deel aan mijn verwachtingen. Wel wil ik 2 opmerkingen plaatsen: de ventilator is niet zo stil als ik verwacht had. Behalve het normale geluid van verplaatste lucht hoor ik bij alle twee de toestellen ook een zachte bromtoon. Verder schakelt de ventilator niet uit als de kachel afslaat bij het bereiken van de ingestelde temperatuur. De bediening is heel goed geregeld, op het toestel zelf, met de bijgeleverde afstandsbediening en met de app op mijn telefoon. erg handig is dat via de app een planning kan worden gemaakt zodat de verwarming aanslaat zoals het ingesteld is. Met de app kan je de kachel ook op afstand regelen. Het gemak dient de mens.

Erg slechte service!

We hebben 2 dezelfde spiegels besteld, echter zijn er 2 verschillende geleverd (van verschillende leveranciers). Wordt ook erkend door de klantenservice dat dit zo is, maar ze nemen de spiegels of één van de spiegels niet terug. Ook krijgen we ons geld niet terug. De twee spiegels hangen verschillend aan de muur. Eén hangt 8 cm van de wand en de andere 4 cm, dit ziet er niet uit! De klantenservice laat ons er mee zitten en denkt totaal niet mee aan een oplossing. Enige wat ze bieden is 20% korting op een nieuwe spiegel.. Maar hoe weten wij dat we dan WEL de juiste spiegel ontvangen?! Wij zitten nu met 2 verschillende spiegels in huis waar toch een behoorlijk bedrag voor betaald is! Al met al dus erg slechte service en wij gaan hier nooit weer bestellen!

Netjes geleverd

Duidelijke site en netjes geleverd

Fragiele constructie van de staanders

De meegeleverde staanders kunnen niet als zodanig ig bevestigd worden dat het verwarmingspaneel stabiel is. Hierdoor is een staande constructie niet aan te raden en is het beter om het paneel aan een wand te bevestigen.

Uitstekende service tapijt verwarming was verkeerde maat besteld direct geld terug. panelen welke wij hebben gekocht werken uitstekend.

Top afhandeling van de aankoop

Alles verlopen zoals het moet. De aankoop op de website is eenvoudig uit te voeren, je wordt op de hoogte gehouden van de levering en de levering was ook nog mooi op tijd. Alleen de beschrijving bij de electrische verwarming mag iets duidelijker zijn. Verder werkt de verwarming top.

Snelle levering, scherp geprijsd!

beschadigd product geleverd

product werd beschadigd geleverd, wel een lichte vergoeding teruggestort gekregen, helaas krijg ik de beschadiging daarmee niet weggewerkt, een nieuw product opsturen was helaas geen optie, waarschijnlijk niet meer leverbaar.

Warm aanbevolen!

Sinds enige tijd (eind febr) hebben we warmtepanelen in een 4tal ruimtes. Samen met enkele eenvoudige andere besparingen (aanrechtkraan op koud, korter douchen, alleen de kamer verwarmen waar we zijn) scheelde ons dit ca 100 euro pm. De levering verliep in 2 delen, maar er was goed contact te krijgen met de helpdesk. Installatie perfect. De warmte is behaaglijk. Fijn om zo losser van het gas te komen Thea

Top verwarming

Geeft boven verwachting veel warmte.

Helemaal prima!

De medewerkers staan je uitgebreid te woord en proberen je vragen allemaal te beantwoorden en indien nodig wordt er extra hulp gevraagd bij de beantwoording. Ook via de mail krijg je duidelijke uitleg. Bestelling snel geleverd en goed verpakt. De producten zijn goed en werken nu nog steeds. (eerdere bestelling uit 2018)