Minder warmte dan ik dacht

De levering is prima verlopen, dus dit gaat niet over het bedrijf. Helaas is de warmte van 25 a 30 graden niet zo warm als ik het had ingeschat. Het profijt is dan ook niet zo groot.

Zeer plezierig contact en snelle levering!

Ik heb gebeld over nader advies inzake vloerverwarming onderkleed. Vriendelijke en duidelijke uitleg hierover. Meteen besteld en volgende dag in huis. Lichtgewicht kleed, makkelijk hanteerbaar en meteen in gebruik. Het duurde even maar het resultaat is heerlijk warm. Echte aanrader!

Ik heb hem gekocht voor de camping maar thuis uitgeprobeerd

Top... goed geholpen en alle vragen keurig beantwoord

Vriendelijk en goede prijs kwaliteit

prima informatie

na telefonisch informatie ingewonnen te hebben ten behoeven van aankoop van een infrarood paneel, heb ik deze besteld en de volgende dag keurig in huis!

Supersnelle levering, keurige verpakking, heldere instructie

Heel correcte levering. Het apparaat doet wat het moet doen

Goed voor een volgende keer

Goed en snel en correct geleverd

Ik zit er weer heerlijk warm bij! ;)

Snelle levering! Makkelijke handleiding en hulp bij het ophangen (alleen geen pluggen meegeleverd) Verwarming doet het goed! Nis in de woonkamer weer aangenaam snel warm! En het staat ook nog eens mooi! Strakke uitvoering past overal! ;)

Werkt super goed

Verwarmd heel het huis ik heb verschillende manieren geprobeerd maar dit is het beste wat er was en super goed werkt

Helaas was het kleed minder als ik verwacht had

Heb hem teruggestuurd kreeg netjes een bericht dat hij was aangekomen het geld zouden ze binnen twee weken terugsturen daar wacht ui nog op maar ga ervan uit dat het goed komt

Heerlijke warmte via het kleed aan onze voeten

Koude voeten zijn nu verleden tijd

Makkelijk besteld en snel geleverd

Het bestelproces was goed. Makkelijk en snel geleverd ondanks deze drukke tijden voor pakketdiensten. Handleiding mag wel wat duidelijker.

Tot nog toe super

Tot nog toe super.

Alles prima

De website is duidelijk, veel keus. De bestelling was vlot en goed verpakt. Kwaliteit van het produkt lijkt prima.

Goed product en vlotte levering

Goed product en vlotte levering

Op zoek naar een elektrische verwarming, terecht gekomen bij deze winkel. Verzending zoals van te voren is aangegeven, verwarming ook goed ingepakt. Al met al, superblij met het product & service!

Fijne elektrische verwarming, mooi en praktisch!

We zijn erg blij met de elektrische verwarming in onze aanbouw. Ziet er heel mooi en strak uit, was heel gemakkelijk op te hangen en eenvoudig in gebruik. De bediening is heel logisch en wijst zich zelf. En ook handig dat er niet alleen een thermostaat op zit, maar ook een aan-en uitknop. Voor ons is de elektrische verwarming namelijk een aanvulling op onze normale centrale verwarming in de serre (aanbouw). Als het koud is, of de wind op de aanbouw staat, lukt het net niet goed om het met de normale cv ketel lekker op temperatuur te krijgen. De extra elektrische verwarming is genoeg om t net wat aangenamer te maken. Blij mee! En ook het gebruik van stroom valt alleszins mee. Voorkomt dat we de thermostaat van de standaard verwarming te hoog moeten zetten, dat gebruikt veel meer stroom. Nog geen minpunten ontdekt!

Dit is doordacht en kwaliteitsvol geconstrueerd

Juist wat het moet zijn, heel efficiënt, warmtekracht in stappen goed regelbaar. Aangename warmte zonder hitte. Zeer efficiënte reflector/stralingshoek! De constructeur weet van wanten! (Wel iets langere opwarmtijd nodig) Topproduct uit Noorwegen!!

Goede overzichtelijke website, Snelle en adequate afhandeling, product voldoen aan de verwachtingen.

Producten, verzenden en communicatie, allemaal perfect in orde.

topservice

Lekker snel geregeld, duidelijke site

A

A

Mooi product maar....

Helaas is er iets misgegaan met de levering vanuit het magazijn namelijk het verkeerde product deze moest weer retour waarna het juiste product is opgestuurd. Al met al een prima product.

Doen wat ze beloven: top!

Na uitgebreid onderzoek op internet voor een elektrische convector verwarming voor mijn garage ben ik uitgekomen op de Eldom convector Extra Life met elektronische instelbare thermostaat 3000 Watt. Deze is via diverse internet bedrijven te bestellen, echter de tekst, uitleg, overzichtelijke site en recensies van "Elektrische verwarming/Quality Heating" spraken mij het meeste aan. En ik moet zeggen daar heb ik geen moment spijt van gehad. Keurige en eenvoudige bestelling en betaling via de website, je wordt prima op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en de dag na mijn bestelling werd mijn bestelling keurig afgeleverd. Heel goed verpakt zodat er tijdens transport geen schade kon ontstaan, keurig met Nederlandse beschrijving erbij. Daarnaast is in de praktijk de keuze van deze Eldom Convector ook de juiste gebleken. De informatie welke op de site van Elektrische Verwarming vermeld staat klopt met mijn praktijk ervaring. Kortom ik ben super tevreden en raad een ieder Elektrische Verwarming / Quality Heating en de Eldom Convector aan.

Daar loop ik warm voor....

Twee artikelen besteld. Beiden netjes verpakt en onbeschadigd afgeleverd, Eigenlijk is alles perfect verlopen. De volgende aankoop bij 2 artikelen graag aangeven dat het als 2 orders wordt behandeld. Ging er van uit dat het als 1 bestelling werd geleverd. Maar geen onoverkomelijk probleem.