Prima product, met kleine kanttekening

Prima verwarmingselement. Had alleen niet in de gaten dat er geen thermostaat op zit. Dat had voor mij duidelijker aangegeven mogen worden op de website.

Top product

Voldoet aan de verwachting,overweeg om meer panelen te bestellen...proef geslaagd.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Prima service en goed bereikbaar.

X

Zeer makkelijk te installeren

Warm zeer snel op en doet wat het moet doen zeker en aan rader ik ben zeer te vrede over het product

Snel geleverd en voldoet aan verwachting

Fijn infrarood paneel, handag bestuurbaar via een app.

Super levering en afhandeling.

Geleverde product zoals omschreven op de site. 's middags besteld, volgende ochtend in huis. Erg blij mee.

Snelle levering, juiste prijs, product werkt goed

Snelle levering, prijs is goed en het product werkt ook Goed. Let wel op dat je op 2,4 Ghz de installatie doet.

Heerlijke warmte. Makkelijk aan te leggen

Snelle levering Makkelijk aan te brengen

Goede en mooie kachel.

De opwarming van de ruimte gaat razendsnel. Het is een stijlvol ontwerp dat niet opvalt. De bediening is makkelijk met de toetsen of met de app.

matig

verkeerd geleverd en niet geleverde producten. Retour proces is traag en na 2 weken nog steeds geen product ontvangen. Ondertussen wel allerlei enquetes over beoordelingen.

Eenvoudig , mooi en uitstekend rendement

Goede handleiding. Eenvoudige montage. Mooie uitstraling. Direct op temperatuur.

Snelle en nette levering en alles goed afgehandeld

Prima radiator die snel en gemakkelijk te monteren is en ook goed verwarmt. Zeer tevreden over de online bestelling en levering.

Goede snelle levering van goed product.

Goed product dat volledig aan mijn verwachtingen voldeed tegen een scherpe prijs.

Geweldige ervaring

Altijd koude voeten in het najaar. Wij hebben laminaat in de woonkamer en daarop een mat, maar evenzogoed koude voeten. Even gezocht op internet en zo bij jullie gekomen voor een elektrische vloerverwarming. De maat die ik besteld heb was ook perfect. Tot slot geen koude voeten meer en met warme voeten naar bed, geweldig.

Alle infraroodpanelen vlot geleverd en alles werkt naar behoren.

Over het contact en de uiteindelijke levering van infraroodpanelen kan ik het volgende zeggen: contact verliep uitstekend, levering van de panelen is vlot verlopen, levering is voorzien van goede documentatie. Mede als gevolg daarvan is het zelf installeren zeer goed te doen. Alles werkt naar behoren. Ik heb het zelf enigszins smart gemaakt, door een smart switch te gebruiken met een bewegingsmelder. Dit is een relatief goedkope oplossing en dit werkt voor ons heel goed. De smartswitch en bewegingsmelder komen van Ikea. Kortom een mooie combo.

Duidelijke website. Goede beschrijving van producten. Snelle (na)levering. Het product voldoet precies aan mijn wens. Kortom een zaak die doet wat je er van mag verwachten.

werkt prima

Goed systeem. Ik heb er wel een tijdschakelaar bij gezet, zodat de temperatuur voor de houten vloer eronder niet te ver oploopt (af en toe een half uur uit). Misschien is ons kleed ook te dik en komt er nog meer warmte doorheen als het kleed wat dunner is.

Heerlijk warm

Ivm het thuiswerken de komende maanden zocht ik een infrarood paneel om mijn werkplek te verwarmen zonder het hele gruis op te stoken. Het paneel incl voetjes werd de volgende dag al keurig thuisbezorgd en ik ben er heel blij mee. Achteraf had ik wel een kleinere kunnen nemen want hij is vrij groot voor 1 plek.

het instellen van de thermostaat heb ik nog niet onder de knie

Super gewoon

Bestelling zonder zorgen en goedkoopst gevonden op internet

Uitstekende bijverwarming

makkelijk te monteren en installeren. Gebruik via smartphone app eenvoudig en duidelijk

niet zo best

een goede infrarood verwarming maar met een nadeel. Het apparaat is zeer moeilijk aan de muur te bevestigen.

0,0

0,0

prima service

Heb een AC paneel besteld, maar die was niet leverbaar. Kreeg netjes een mail met uitleg, en ze boden mij een FC paneel aan die wel duurder was maar ik kreeg hem voor de AC prijs.