Makkelijk schoon en veilig

Heb in het verleden 20 jr e verwarming met convectoren in mijn huis. Toen ik dit huis kocht was de installatie 13 jr oud. Heb er 20 jr gewoond zonder ooit een storing. Bij de meest gebruikt heb ik de aansluitkabels preventief vernieuwd. Verder ideaal. co geen andere gevaren zoals bij gas.

Goede prodcuten en prijzen, Aftersales perfect

Mijn bestelde producten werden snel verzonden. helaas was 1 product verkeerd maar dit is snel opgelost met een voordeel voor de klant. Top service dus!

Gekregen wat ik heb besteld

Gezocht op internet, kwam bij elektrische-vloerverwarming terecht. Bestellen, betalen, afgeleverd zo makkelijk.

Snel en ook nog goed ingepakt

Super snel netjes hoor

alles ging goed

Vlot ontvangen

Gezien het weer nog niet goed kunnen testen. Eerst indruk is prima.

Mooi product

Mooie elektrische verwarming , snel en keurig verpakt geleverd.

Zeer Snell geleverd

Doen wat ze zeggen

Prima verpakt. Goede montage voorschriften.

Uitgepakt, opgehangen en gaan met die banaan! Werkt gewoon zoals belooft.

Vorige uitvoering soepeler

Op aanraden van degene die de vloerverwarming zou plaatsen, dit product gekocht. Mat is prima, maar volgens hem veel stugger dan de eerdere die hij heeft gebruikt. Daardoor meer egaline nodig. Mat was uiteindelijk iets te groot, draad was makkelijk in te korten.

Snelle en goede aflevering

Materialen zijn snel en goedafgeleverd, in een goede verpakking. Handleidingen zijn ook aanwezig. Voor de thermostaat mag iets duidelijker

Goed en vlot!

Foutje bij de laatste bestelling snel op gepakt en opgelost.

x

x

topbedrijf !

Vermits ik zonnepanelen heb wilde ik als bijverwarming een elektrische convector plaatsen. Ik heb de markt afgeschuimd en viel op ELDOM bij Quality Heating in Heiloo. Dit toestel viel zo geweldig mee wegens zijn gebruiksgemak en programmeerbaarheid, zijn vorm en het verbruik dat ik besloot een tweede te bestellen als bijverwarming voor een andere ruimte. De kwaliteit van het product, de snelle levering, de gratis verzending en de onklopbare prijs maken voor mij Quality Heating een topbedrijf.

1 elektrische radiator kwam et transportschade. Kan helaas gebeuren. Kosteloos en zonder problemen omgeruild. Helemaal top!

goed en betrouwbaar

Alleen een beetje jammer dat na een misverstand van mij de firma geen betere oplossing vond dan mij een nieuwe mat te laten bestellen. Ik had lopende meters geteld ipv vierkante meters. De mat kon niet ingekort worden ook niet door jullie. Hoe maken jullie dan een eindpunt? Hoe verkoop ik nu een nieuwe tweedcehandsmat van 15m2? mvg, patrick

super

perfecte levering .

geen minpunt

een minpunt: een plakker op de voorkant (??).

Snel en goed advies

Mooi product goede aftersales

Via Google gevonden, snelle levering, maar niet "voor 16 uur besteld, volgende dag in huis" zoals beloofd. Het product is nu verwerkt, ik wacht met spanning af tot ik het kan testen.

Nog niks ontvangen !!

Niks ontvangen.

Beste Arnold, Bedankt voor uw bericht, helaas is er door een sorteerfout uw pakket 1 dag vertraagd. Ik heb u zojuist gebeld na aanleiding van uw review. Helaas kreeg ik u niet aan de lijn. Ik zou graag met u in contact willen komen.

Zeer vriendelijk en smel gelevert.

Super snelle levering

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Goede spullen, adequate reacties

Los van de store, heeft de bezorger een grote doos voor de deur gezet toen we niet thuis waren, terwijl de buren ook thuis waren.

Redelijk goed

Ik denk de levering beter kan je beloftes waar maken en de vervoerders kan je ook niet altijd vertrouwen.

Filter op locatie