Excellent

All went super well, clear, responsive on the phone and everything went very smoothly.

Snelle levering.

Snel en goed.

Prima store

Makkelijke, duidelijke site . Snel het juiste product. Goede klantenservice je er niet uitkomt.

Piccobello

+++++

Leuke verkoopster

Product en prijs prima

Goede terrasverwarming gekocht zelf opgehaald vriendelijke juffrouw met een goed advies heeft mij geholpen Als het te fris word kachel aan en lekker genieten van m’n balkon Met vriendelijke groeten

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede kwaliteit voor weinig geld!

Perfecte boiler, doet wat die moet doen! 50l voor klein huishouden ruim voldoende! Klein aandachtspuntje misschien, de aan de boiler vastgezette beugels zijn niet waterpas ten opzichte van de boiler! Verder wel een uitstekend product.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Hartelijk dank voor de tip, dit zullen wij intern verder oppakken. Dank u wel hiervoor. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Extreem teleurstellend vrijwel geen warmte

Men vroeg mij een beoordeling te schrijven maar gezien mijn negatieve ervaring twijfelde ik even of ik die zou schrijven Er komt vrijwel geen warmte van af, heel smal en je moet met je benen en voeten er vrijwel boven op hebben zitten om er iets van te merken Een ander negatief punt achteraf gezien is dat onder mijn bureau een balk zit, hij kan door de bolling niet verder naar achteren Anderzijds komt er dan helemaal niets aan warmte meer van af Ik heb helaas de doos niet meer anders ging die terug Overigens heb ik een vlakke plaat van 600 watt die aanzienlijk meer warmte geeft Achteraf gezien kan je beter meer stroom gebruiken en iets wat effectief is dan dit wat weinig energie verbruikt

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Echter heeft dit 300Watt paneel een licht wattage waardoor deze een stralingsbereik van 30 á 40cm heeft. Mijn collega is samen met u tot een passende oplossing gekomen middels de e-mail. Hieruit is gekomen dat u het betreffende paneel kunt retourneren in een andere doos als waarin het paneel is ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Dikke prima

Snelle en correcte levering.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Wat een prachtige convectorkachel en wat een warmte geeft hij!

Uitstekend advies gekregen tijdens ons bezoek aan de showroom in Hilversum. De vriendelijke adviseur heeft berekend hoeveel vermogen wij nodig hadden in de ruimte waar deze elektrische kachel komt te staan. Wij zijn geslaagd voor een mooie Adax elektrische kachel met voetensteun zodat wij hem als het nodig is ook kunnen verplaatsen. De kachel werd keurig verpakt de volgende werkdag al geleverd. Wat een heerlijke warme geeft deze mooie Adax kachel!

Snelle levering. We hadden een te grote spiegel besteld dus die moest retour. Duidelijke uitleg op de site hierover. Kleinere spiegel weer besteld en die was even snel bij ons. Geld van andere spiegel netjes retour. Top!

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Waardeloos

Ik kan de Boiler niet gebruiken het zakje met de onderdelen om de Boiler aan te sluiten mist. Ik heb de kap er afgehaald om te kijken of het daar in zat maar helaas. Het viel op dat het binnen werk er schreef in lag. Ik weet niet wat er gebeurt is maar ik ben diep teleur gesteld ik heb kontact op genomen met Quality heftig b.v. waar ik hem heb besteld die hebben mij aan geraden om foto's te sturen dat heb ik maandag 10/4 per mail gedaan. Ik hoop hier mee u genoeg te hebben ge informeert en hoop op snelle oplossing. Met vriendelijke groet B.Brouwer

Geachte heer, mevrouw, Wat vervelend dat u de boiler niet kunt aansluiten. Onze excuses hiervoor. Wij hebben contact met u middels de mail en doen ons uiterste best om samen tot een zo goed mogelijke oplossing te komen. Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Gewoon goed

Goed product en snel geleverd, niets om aan te merken.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Alles Oke

Vriendelijk personeel uitstekend geholpen

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Bij vragen snel antwoord

Klantenservice is goed

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf en de klantenservice. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Levering snel. Service prima. Handleiding kan beter.

Zeer tevreden met de 700Watt infrarood paneel met verlichting in de badkamer.

Boilers stonden op na order en bij veel andere dealers was dat niet vermeld en kwam pas na betaling zichtbaar. Niet bij deze leverancier. Voorraad is ook echte aanwezige voorraad en snel geleverd.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Wat heet: gewenst warm water laat je niet koud!

Wat heet: gewenst warm water laat je niet koud!

Het is een mooi vormgegeven apparaat en het werkt ook nog goed.

Het is een mooi vormgegeven apparaat en het werkt ook nog goed

Snel geleverd en prima kwaliteit

Goede ervaring, blij mee.

Positief

Eerlijke informatie Net geprijsd Verzen den in orde

Elektrische-Boilers

Zeer snelle leavering , wat ze beloven vandaag bestellen morgen leveren Elektrische-Boiler besteld geef mij de mogelijkheid om beetje meer om van de Gas te gaan

Prima materiaal, goede service!

Alhoewel de handleidingen niet op alle punten voor mij helemaal duidelijk waren is de hulplijn danveeer top. Bereikbaar en behulpzaam. Echte goede service dus.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Graag horen wij van u welke handleiding niet duidelijk was voor u. Wij zullen dit dan intern verder oppakken ter verbetering van ons bedrijf. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima product

Goede warm water boiler voor de helft van de prijs van de meeste andere merken. Met het extra bij bestelde setje slangen snel en makkelijk aan te sluiten. Snelle levering.

Perfect apparaat werkt heel goed

Makkelijk aan te sluiten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.