Order prima afgehandeld

Zie boven en daarnaast goed en vakkundig geholpen bij een telefonisch contact.

vriendelijk advies, snelle levering

vriendelijk advies, snelle levering

Uitstekend !

Mooi geprijsd en snelle bezorging. TOP !

Goede informatie

Na diverse malen contact gehad te hebben waarbij ik vriendelijk en goed informatief te woord ben gestaan heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken Ik hoop op termijn nogmaals gebruik te kunnen maken van jullie diensten Ralph Bakker

Klantvriendelijk

Als je iets verkeerd besteld doen ze niet moeilijk en krijg je gewoon je geld terug, verder erg behulpzaam met informatie

Snel en klantvriendelijk

Infraroodverwarming heel snel geleverd, zelfs na wijziging van de order. Geduldig en klantvriendelijk aan telefoon.

Netjes geholpen

Op zich is eea uitstekend geregeld. Qua afhandeling verdient men een 8. Echter: Mijn bestelling was iets te snel gedaan; de kortingscode vergeten in te vullen. En mijn huisnummer. Men heeft beloofd de korting achteraf te crediteren; dat ben ik nog aan het afwachten... bang dat men het inmiddels is vergeten. Vandaar de 6. Voor het huisnummer ben ik gebeld en het pakket is keurig geleverd.

prima product

Op mijn zonnestroom met infrarood verwarmen gaat prima

Kan kort zijn perfect

Snelle en goede service coulant met omruilen.

Snel verstuurd, goed verpakt.

Prima convector kachel, werkt goed, lekkere warmte. Wifi heb ik nog niet aan de gang gekregen, maar dat gaat vermoedelijk wel lukken.

indrukwekkend

voldoet 100% aan mijn wensen

Alles netjes afgeleverd

Zie boven

Eenvoudig te leggen en wat genoegen voor je voeten

Snelle levering en duidelijke info

Alles correct afgehandeld

Snelle en correcte levering

Snelle levering, slechte garantieregeling

Pas in de handleiding van de vloerverwarming kom je erachter dat er alleen garantie wordt gegeven als je de installatie laat aansluiten door een erkende elektricien. Je voordelige pakketje van 300 euro kost dan opeens een stuk meer! Beetje slappe regeling jongens!

Meermaals perfect

Ik heb nu meerdere keren bij deze onlinewinkel besteld. Tot grote tevredenheid. Als je info nodig bent wordt er snel gereageerd. Ik zou zeker aanbevelen hier te bestellen.

Snelle levering van het product.

Nog niet gemonteerd, maar verwacht goede kwaliteit.

Uitgevoerd zoals beloofd!

Duidelijke persoonlijke informatie en snelle levering

Nadat ik telefonisch informatie had opgevraagd heb ik een 1000 Watt paneel besteld en een paar dagen geleverd gekregen.

Als je geen vloerwarming hebt is dit erg fijn. Service van het bedrijf uitstekend.

Bevalt goed

In een oud huis met niet geïsoleerde houten vloer toch warme voeten met deze elektrische vloerverwarming onder het karpet.

alles netjes volgens afspraak geleverd, alleen jammer dat het in twee pakketjes kwam

In de ochtend besteld zoals gevraagd is het klaar gezet en kon het in de middag ophalen. Alles goed verpakt erg professioneel.

Slecht want nog steeds niets ontvangen

Dhl leverde niet op de doorgegeven dag omdat de weg onverhard zou zijn.( de Onrustweg is een verharde grindweg waar veel zwaar vrachtverkeer overheen gaat, alleen wat modderig ). Na contact hierover met de afd. service heeft dhl toegezegd te leveren maar dit heeft tot op heden niet plaatsgevonden.

Filter op locatie