Prachtige smart mirror, makkelijk te installeren en voor een zeer lage prijs in vergelijking met andere spiegels. Infrarood verwarming nog niet uitgeprobeerd ivm enorme hitte buiten/binnen.

Goede ervaring product goed we misten iets en hier over ge meld en te onbekende werd netjes op gestuurd. Top

Goede service, hulp en advies

Zeer zeker aan te bevelen!!

Goede en mooie kwaliteit/ prijs. Snelle levering, goede service!

Goed advies en door een fout van mij het retourneren ook geen probleem Dus zeer goede service

Zeggen wat ze doen en op een prettige manier.

Snelle levering, top product.

Fijne en overzichtelijke website met goed advies en duidelijke omschrijving. Adax neo zwart besteld; werkt super en ziet er geweldig mooi en strak uit!

Snel en kundig

Er werd via de mail al snel gereageerd op mijn vragen en ze kwamen met een prima suggestie. In de showroom de panelen 'gevoeld' en meteen mee genomen.

Apparaat 2de hands, service bereikbaar

Na een slordige ontvangst van een thermometer werd hier door de klantenservice vlot op gereageerd, maar matig afgehandeld.

Prima product

goede service, snelle levering,goede informatie.

Doet wat we ervan verwachten, maar capaciteit is feitelijk te bepekt.

Blijf ook wel beetje met de vraag zitten is dit nu IR-A? Welke capaciteit zou ik nodig hebben op een buiten terras. Vandaar een voorzichtige start. Voor één persoon toereikend als het niet teveel waait.

Slecht

Ik heb de infrarood niet ontvangen :(

terrasverwarming ok , snelle verzending .

Duidelijke omschrijving. Goede levering. Nederlandse handleiding. Top.

Snel en correct

Snelle levering en goed telefonisch advies Overhet produkt kan ikmij pas uitlaten in september. Voor de rest too.

Prima service, snelle levering

Zeer vlotte levering prima levering. Wij hadden met spoed een nieuwe boiler nodig voor onze bed and breakfast, dat continue bezet is. Veel dank!

Niet alles in 1x goed

Thermostaat zat in een "verkeerde" verpakking, schept verwarring en vraag of het origineel/nieuw is. Tape en primer misten. Na bellen werd de primer nagestuurd.

Klant vriendelijk

Zeer snelle reactie op mijn vraag.Duidelijk,transparant en voordelig.

Website overzichtelijk. Prijsstelling duidelijk. Telefonische ondersteuning nuchter, maar helder. Levering punctueel de volgende dag. Beoordeling van de aankoop vooraf was op deze manier gemakkelijk.

Goed en snel geleverd

Goed snel en scherp geprijsd

Bijzondere aanbieding, echt de goedkoopste voor hetzelfde artikel

Snelle en correcte levering, goed advies telefonisch. En echt de goedkoopste voor hetzelfde artikel elders. Heel bijzonder nu aansluiten/leggen en kijken of deze as winter wij echt een lekkere warme badkamer hierdoor krijgen. Na de vloerverwarming getest te hebben hebben wij hoge verwachtingen hoor. Alleen plaatsen de vakmensen hem pas eind september.

Super snelle levering

Snelle levering, dik tevreden.

Één telefoontje gepleegd met hun om wat extra info. Daarna besteld, betaald en volgende dag in huis. En alles werkt perfect. Wat wil je nog meer? Goede service dus.

Goeie service

Snel geregeld en goeie ondersteuning

prima, en goed advies gekregen

goed advies, snelle afhandeling en levering!