maken waar wat ze beloven

Prima bedrijf komen afspraken na. SUPER

Goed alleen stond leverbaar naar 8weken maar duurde 14welem voor hij weer leverbaar was

Goed alleen lange lever tijd zijden 8 weken maar waren er 14

Had een verkeerde keus gemaakt doordat ik de informatie op site niet goed gelezen heb. Dom had ik advies vooraf had gevraagd. Per mailcontact alsnog gedaan. Reactie: geen probleem gewoon terugsturen en de juiste heather bestellen. Geen retourkosten indien er nieuwe bestelling wordt geplaatst. Kortom: goede informatieve site, snelle reactie op mail en perfecte (klanten)service. Kan infraroodverwarmingstore ten volle aanbevelen.

goede infrarood badkamerverwarming voor alle koude dagen

We zijn heel blij met dit apparaat dat een snelle badkamerverwarming is. We hebben even moeten wachten en dat kwam vast en zeker door de blokkade van het Suezkanaal. Adequate hulp van de afdeling verkoop heeft ons gerustgesteld en het apparaat is toen toch nog net op tijd gearriveerd zodat de installateur het kon ophangen. Helemaal tevreden

Top service.

Snelle en duidelijke communicatie.

Alles prettig, snel en correct geregeld.

Alles is volgens verwachting gegaan.

Snelle nette levering

Jammer dat de gebruiksaanwijzing niet in het Nederlands is.

Top electrishe verwarming

Mijn ervaring met de electrishe verwarming is top. Was even zoeken naar de juiste app maar werkt super. Verwarmt echt goed en door natuurlijk stroom zeer geschikt als bij verwarming. We hebben dit gekocht om onze overschot van de zonnepanelen op re maken. We zijn er erg blij mee. Is gewoon een aanrader ook het design is erg mooi.

Mooie producten , snelle levering

Prima webshop!

Snel goedkoop en goed

Snel

Goed advies en netjes geholpen.

Snelle reactie op vragen via de mail en goed geholpen via telefonisch contact.

Zie hieronder

Keurige en duidelijke adviezen en uitstekend nakomen van afspraken.

Zeer tevreden met mijn aankoop

Terrasverwarmer is groot en stevig. Warmt goed op. Heb hem staan onder mijn overkapping met een opp van 20 m2. Prijs kwaliteit verhouding is top. Dikke 10! Moest wel lang wachten voor de levering maar dat werd al aangegeven in het begin. Hopen dat de rekening niet hoog komt met dit :D

Ziet er goed en strak uit

Het is in de lente c.q. zomer natuurlijk een beetje moeilijk om te beoordelen of de elektrische wandradiator voldoet, maar tijdens het uitproberen kwam er een goede warmte uit.

Goed product

Was enorm verrast hoe makkelijk het geplaatst kan worden, en die warmte afgifte perfect.

Geweldig snel geleverd, binnen 24 uur in huis.

Het electrisch onder tapijt bevalt zeer goed, is goed en mooi afgewerkt. We hopen van de winter lekkere warme voeten te hebben.

Prima product voor een goede prijs.

alles oke

alles zeer goed afgewerk van begin tot het einde ik kom bij jullie terug

2 leveringen van 1 order wat niet werd gemeld

Door dat er 2 leveringen waren en dit niet was gemeld stond er een boiler van een paar 100 euro voor de deur toen wij er niet waren.

Geweldige service en supersnel geleverd naar Portugal

Ondanks dat de door ons bestelde formaten niet op voorraad waren werd er een snelle oplossing voor een alternatief bedacht.

Redelijk goed.

Na een wat gegrekkige communicatie een prima product voor een scherpe prijs geleverd.

Een mooie aanbieding

Prima tweede kans aanbieding van een niet meer geproduceerde infraheater

snelle levering was een iets fout gegaan maar primaopgelost

Snelle levering en een goed product

Goed, maar heeft enige opwarmtijd nodig.

Heb vaak last van koude voeten. Heb geen vloerverwarming. Dit was voor mij een perfecte oplossing om het onder het vloerkleed te leggen en zodoende warme voeten te krijgen.