Goed assortiment, goede prijs.

Erg goed

Snel te monteren duidelijke beschijving,en het resultaat is super

Goed product, makkelijk te installeren.

Ik werd telefonisch snel en adequaat geholpen.

goed en snel maar ...

goed en snel thermostaat op Wi-Fi bij een paneel besteld maar dat is een onding

Prima sercice, directe levering

Prima sercice, directe levering

Wederom erg tevreden

Voor de 2e keer bureauverwarming besteld. Vorige keer eentje, dit keer meteen drie tegelijk want op kantoor zijn ze super enthousiast over de verwarming

Goed en snel

Ik had eerst niet goed gezien dat het artikel niet op voorraad was. Gelijk gebeld en kreeg een gunstig aanbod voor hetzelfde geld. Volgende dag in huis. Perfect

Goed product

Werkt goed en is licht. Gebruik voor bijverwarming hobbykamer.

Snel en goed materiaal!

Mijn kapotte thermostaat vervangen door een model van Elektrische -Vloerverwarming, zeer snel in huis en na montage beter bedieningsgemak dan de oude + veel betere kwaliteit. Eenvoudig top.

werk perfect!!!

Handzaam paneel, makkelijk te hangen en stoort totaal niet in ons interieur. Geeft behagelijke warmte en voldoet geheelden onze verwachting.

Goede spullen, snelle levering

Uitstekend.

Te vroeg om te beoordelen

Ik probeer met de vloerverwarming de huidige kosten van de stadsverwarming te verlagen. De vloerverwarming staat alleen overdag aan omdat ik die met mijn 10 zonnepanelen wil voeden.

Snelle levering en reactie op vragen

Onze ervaring is heel erg positief, we hebben onmiddellijk na ontvangst zelfs een tweede bestelling geplaatst. Er is een snelle levering en bij vragen krijg je heel erg snel een duidelijk antwoord.

En goede aftersles

Prijs kwaliteit

Snelle levering duidelijke website juiste prijs kwaliteit

Uitstekende klantenservice

Het bezorgen ging mis door problemen bij de pakketdienst en de klantenservice van infraroodverwarmingstore heeft dat uitstekend en snel opgelost!

Levering oké.

Oorspronkelijke bestelling bleek niet op tijd leverbaar. Werd adequaat op gereageerd. Gewijzigde bestelling werd volgens afspraak geleverd

Netjes en snel geleverd

+ snelle levering + degelijke verzendverpakking, dus weinig kans op beschadiging + duidelijke gebruiksaanwijzing + goede telefonische bereikbaarheid en klachtafhandeling, - er werd eerst een verkeerd artikel geleverd. Maar na 1 telefoontje werd direct een retoursticker gestuurd en na terugzending een paar dagen later het juiste artikel geleverd. Voor ons bijna probleemloos opgelost.

netjes en snel verstuurd

ook bij hulp op installatie vragen snel en goed beantwoord

Zwakke communicatie en lange levertijd

Na twee dagen nog geen nieuws, bij navraag slechts na de tweede poging een bericht terug. De T&T kreeg ik een uur na de levering....

Nooit meer koude voeten na plaatsing vloer mat onder mijn kleed.

Goede aankoop

Vanwege de plavuizen 's winters een koude ondergrond. Nu neemt het de eerste kou weg.

Mooi systeem en duidelijke handleiding

Garantie zeer netjes afgeh

Probleem met een termostaat is zeer netjes opgelost Er wordt een nieuwe opgestuurd Ik ben zeer tevreden

We hebben nog niets ontvangen

Zeer lange levertijd. Communicatie loopt normaal, m.u.z. een e-mail van verzending terwijl dat niet zo was. 02-01-20: Een e-mail ontvangen dat het verzonden is. 06-01-20 Navraag gedaan waar het blijft. 07-01-20: Reactie: is nog niet verzonden. Vermoedelijke levertijd eind januari.

Geachte Luc, Zoals besproken via de mail had u een model besteld die op het moment niet op voorraad was. Er is gemeld dat de convector in week 4 geleverd zal worden. U gaf aan dat dit geen probleem was. Uiteindelijk heeft u de convector 22 januari ontvangen zoals afgesproken. Onze excuses voor de vertraging. Er zijn acties ondernomen om dit in de toekomst te voorkomen.