Goed en vriendelijk geholpen door klantenservice !

Snelle levering, en niet werkende kortingscode plus ontbrekend manual snel en vriendelijk uit de wereld geholpen door P.

Snelle en correcte levering

Vlotte levering en prima apparaat

Grandioos

Makkelijk te leggen en het werkt perfect. Heerlijke warmte

Uitstekend geholpen door hele vriendelijke jongeman

Zie vorige zin

Prima geregeld!

Snelheid bestelde plaat, prima verpakking.

Was goed

Product is goed

Een duidelijke en overzichtelijke website.

Snel geleverd, paneel prima, pootjes ronduit slecht

Het infrarood paneel is prima, ziet er mooi uit en werkt goed. Maar de los erbij gekochte pootjes zijn ronduit amateuristisch. Ik heb het paneel nu in een metalen gitaar standaard staan. Veel stabieler, staat mooier en is nog goedkoper.

Super goed

Mooi model, werkt goed, goede prijs/kwaliteit

picobello

gemakkelijk bestellen en snelle levering en de 3 panelen voldoen GOED.

Goed product

Prima product werkt naar behoren,effe afwachten hoe de verwarming zich houd op de langere termijn ,tot dusver ok !

Prima ervaring

Zonder problemen

voldoet volledig aan de verwachtingen

vlot in huis en ziet een prima uit

Snelle, onvolledige, levering

Het paneel werd zonder voetsteunen geleverd. Bellen: ze zouden er niet zijn en een dag later waren ze er ineens wel. Ik pleit voor eerlijkheid: als iets niet goed gaat, geef het gewoon toe. Vanwege week vakantie nog niet veel gebruik gemaakt van het paneel. Ben benieuwd.

Betere korting zou gewenst zijn

Snel, flexibel en komen afspraak na. Product ook compleet en goede beschrijving bijgevoegd.

Prima leverancier! Had eerst het verkeerde product besteld, met een telefoontje geregeld en betaling van fout besteld product volgende dag retour.

Erg tevreden met het infraroodpaneel, snel geleverd.

Heel goed.

Goede bereikbaarheid en snelle service.

Via de telefoon goed geholpen

1 minpuntje. Volgens de omschrijving op de site zit er 2 meter snoer aan het paneel. Dit is krap 1 meter.

In Heiloo een prima uitleg gehad en meedenkend over het ontwerp van/en het verwarmingsdoel. Na berekening en demo de, in ons geval, 2 panelen met regelaar gelijk meegenomen en geinstalleerd. Nu nog inregelen en ervaring opdoen met de infrarood panelen, met name in het najaar en winter in onze tuinkamer/serre.

Alles super geregeld

Besteld en uitleg ook per telf. Perfecte uitleg kort en effectief. Betaling ook mogelijk na een mail via bank overschrijving. In een woord super en snel geleverd.

Prima winkel

Duidelijke site waarmee je goed je keuze kunt maken. Snelle levering en zeer degelijk verpakt. Mijn zending was niet compleet maar werd na melding snel en correct alsnog uitgeleverd.

Zeer snelle levering.

Perfect,geen negatieve ervaring.

goed echter nog geen antwoord op vraag mbt 10 % korting gehad.