snel en goed geleverd

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Niet echt geweldig!

We moesten een maand op onze infrarood paneel wachten terwijl op de site stond dat de panelen op voorraad waren!

Geachte heer, mevrouw, Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van uw review, dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten, onze excuses hiervoor. Wanneer de voorraad op is zorgen wij er altijd voor dat dit middels het woord back-order wordt aangegeven op onze website. Daarnaast zien de klanten dit ook wanneer het product in de winkelmand wordt geplaatst door een blauwe balk waarin staat dat de bestelling de huidige voorraad overstrijkt. Wij hopen dat u alsnog kunt genieten van uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Top bedrijf goede uitleg

Meerdere malen contact gehad met zeer vriendelijke medewerkers ( op 1 na dan die was zeer onvriendelijk)

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij zijn blij om te horen dat u over het algemeen zeer tevreden bent met ons als bedrijf. Uw tip zullen we meenemen voor in de toekomst, onze excuses hiervoor. Wij wensen u veel gebruiksplezier. Warme groet, Team Quality Heating.

Levering correct

Heb nog geen ervaring nog niet gebruikt wel geplaatst

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit stellen wij zeer op prijs. Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima bedrijf

goede communicatie, snelle levering en prima advies gekregen

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede en duidelijke info op de site.

Ik heb de elektrische vloerverwarming voor de badkamer besteld. Makkelijk via de site te bestellen en snel geleverd. Inmiddels geinstalleerd, prima installatie handleiding mee geleverd. We zijn zeer tevreden met de vloerverwarming. Aanrader om hier te bestellen.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Vragen die je hebt moeten per mail gevraagd worden en over de vraag ook foto’s bij sturen niet klant vriendelijk

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het schrijven dan de review. Dit stellen wij zeer op prijs. Wij vinden het jammer om te horen dat u onze service als niet klantvriendelijk ervaart. De reden dat wij foto's vragen is omdat wij op deze manier de garantie aanvraag in behandeling kunnen nemen. Vooral omdat de boilers bij onze leverancier vandaan komen hebben wij deze foto's nodig om door te sturen naar hen. Makkelijke technische vragen kunnen wij telefonisch beantwoorden en anders sturen wij deze vragen graag door via de mail naar de leverancier om u zo goed mogelijk te kunnen helpen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Goed product en levering

Mooi product en goede levering.

Ideaal product

De vormgeving van deze electrische verwarming is top. Mooi slank en neemt niet veel ruimte in. De ruimte verwarmd snel. Als enig minpunt is dat de verpakking groot was. Ik kan je dit bedrijf zeker aanraden. Ze leveren snel.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel gebruiksplezier van de convector. Warme groet, Team Quality Heating.

Rotslecht

Heb mijn smart spiegel opgehangen muur afgewassen en spiegel.doet niet meer

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Graag zouden wij met u in contact komen over uw spiegel. Heeft u misschien een ordernummer zodat wij in contact kunnen komen met u? Anders zouden wij u willen vragen om ons een e-mail te sturen na aanleiding van de recensie om op deze manier met u in contact te komen. Warme groet, Team Quality Heating.

Wij waren op zoek naar een spiegel met infrarood verwarming. Daarvoor zijn we eerst voor oriëntatie in de winkel in Alkmaar geweest Daar zijn we zeer vriendelijk en goed geholpen Thuis nog het een en ander opgemeten en daarna via de webshop de spiegel besteld Deze is daarna goed en snel geleverd

Netjes verpakte snelle levering

De radiator een dag van tevoren besteld en dag erna al binnen,zag er prima uit.alleen als je wat retour stuurt duurt het wat langer voordat het allemaal geregeld is,dat is wel jammer.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening stellen wij zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zullen uw tip wat betreft de retourprocedure meenemen ter verbetering van ons bedrijf. Bedankt hiervoor. Warme groet, Team Quality Heating.

Top service voor top quality products

Ik heb 80L Quality Heating Boiler met wifi bestelde, volgende dag was het geleverd, Mijn vragen en instellingen begeleiding was zeer goed. Snel en vakkundig geholpen. De Boiler inmiddels geïnteresseerd verbinding met wifi zeer makkelijk en controle via app is zeer comfortabel.

Goede klanteservice

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Dit stellen wij zeer op prijs. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering en correcte service

Mooie boiler, de details op de website mogen wel beter m.b.t wel of geen WiFi. Het aanvullend installatie pakket voor grote boilers zat veel meer in dan noodzakelijk voor mijn boiler aansluiting. De zaken die je wel nodig hebt gewoon bij een doe het zelf zaak halen, dat spaart je al gauw zo'n 30 euro.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Daarnaast zullen wij uw tip meenemen ter verbetering van ons bedrijf. Dank u wel hiervoor. Warme groet, Team Quality Heating.

Onduidelijk en onoverzichtelijk

De informatie op de website is slecht. We hebben eerder wat besteld bij elektrische verwarming en dat was prima dus ook een poging gedaan voor elektrische vloerverwarming. Feitelijk zou het moeten gaan om 2 keuzen: doe je het zelf of wil je het laten doen. In beide gevallen is niet duidelijk welke materialen je wel of niet nodig hebt. De website is duidelijk opgezet voor en door mensen die hier de gehele dag mee werken en het dus voor de leek heel onduidelijk is. Het is ook, vind ik, appart dat als je het laat doen, je toch nog moet betalen voor een tang en de spullen vooruit bezorgt worden. Ik hoop dat de kwaliteit van de verwarming beter is dan de informatievoorziening van Quality Heating.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wat vervelend dat u de website als niet prettig heeft ervaren. Wij zijn bezig met aanpassingen op onze website waardoor het voor u als klant gemakkelijker is om een keuze te maken bij de vloerverwarming. Dit omdat wij het belangrijk vinden om al onze klanten tevreden te houden. Graag zouden wij een ordernummer of aanvraagnummer van de e-mail ontvangen om met u in contact te komen. Of wellicht dat u ons een mail wilt sturen om met ons in contact te komen. Warme groet, Team Quality Heating.

Prettige snelle levering, ook reactie na mopperen

Vloerverwarming besteld voor caravan, zoals eerder, bleek 40cm er niet meer, jammer. Andere rol gekregen minder vermogen, kan niet meer ruilen, geknipt

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij hebben de 40cm al even niet meer in ons assortiment. Wij hopen dat u het product alsnog kunt gebruiken en wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Het materiaal ziet er goed uitv

De vloerverwarming is nog niet geplaatst

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons bedrijf. Wij wensen u alvast veel gebruiksplezier van het product. Warme groet, Team Quality Heating.

Vandaag besteld en volgende dag geleverd. Top

Prijs kwaliteit en levering zijn top.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel gebruiksplezier van de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Heerlijk warme voeten.

Zoals gezegd heb ik nu weer fijn warme voeten op de plek waar ik zit. Hierdoor hoef ik de cv beduidend minder hoog te zetten. Enige nadeel is dat mijn hondje de vloerverwarming ook heeft ontdekt. Dus ik moet de vloerverwarming nu delen. Maar dat doe ik graag.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u en uw hondje veel plezier met uw vloerverwarming. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede boiler

Boiler goed prijs zeer goed

We zitten er weer warmpjes bij

Senl besteld en snel geleverd voor een scherpe prijs

Mooie infrarood kachels

Snelle levering van een mooi en goed product. Installatie uitleg had wel wat beter gemogen, is niet helemaal duidelijk / correct, uit eindelijk wel gelukt. Geeft voldoende warmte af.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Uw tip zullen we meenemen om ons als bedrijf te verbeteren. Dank u wel hiervoor. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

top servies om tijd de bestelling zijn binnen

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer tevreden en snelle levering

Duidelijke site, snelle levering en product goed omschreven