Snelle levering! Lichte beschadiging op de radiator maar netjes contact over gehad en is goed opgelost

Snel en goed verpakt geleverd.

Werkt goed, Nederlandse handleiding bij navraag toegezonden, top.

Goede prijs, goede kwaliteit, snel geleverd

Niks op aan te merken!

Snelle service en prima product

Overzichtelijke website en duidelijke product beschrijving. Levering ging snel.

Goede voorlichting en vriendelijke service

Ik had mijn verwarming al op internet uitgezocht, maar wilde toch ook ff kijken. De verkoper in de winkel liet mij zien dat ik toch beter een ander wattage kon nemen, waardoor het tripje naar de winkel (30 km heen en 30 km terug) echt de moeite waard bleek.

Mijn ervaring

Hallo ten eerste bedankt voor de sending. Ik heb het met goede ervaring ontvangen. Hellaas heb ik geen instructies er bij gehad, hoe ik het moet plaatsen!! En dat vind ik geen goede zaak. Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg C kerkhof

Het product vloerverwarming pompschakelaar doet wat het moet doen

De installatie was in 5 minuten gepiept, de sensor werd met een tie rip aan de aanvoerbuis van de cv ketel bevestigd. Na een paar dagen zag ik al dat er minder stroom verbruikt werd. Vooral in de zomer is het een groot voordeel: geen lawaai meer van de pomp !

Mooi warmte

Warmte in een mooi design. Vlotte levering en alles zoals beschreven in de omschrijving.

Duidelijke webshop en voldoende info

Goede en duidelijke webshop om een goed beeld te vormen over infrarood panelen. Hier een staand model gekozen met meteen een stekker thermostaat met wifi zodat ik eenvoudig de temperatuur kan regelen en de thermostaat aan en uit kan zetten (stroomdoorgifte stoppen naar infrarood paneel)

Reageren niet snel als er een probleem is

Elektrische-Verwarming, vind het blijkbaar niet nodig om te reageren en blijft spullen sturen naar een louche en onbetrouwbaar DHL adres. DHL reageert ook niet na 4 mailtjes. Het tel.nr is "niet bereikbaar". Zolang Elektrische-Verwarming niets doet, kan ik ook niets bestellen. Dus NIET TEVREDEN. DHL heeft de kachel niet afgeleverd op mijn adres, wel op een adres waar nooit iemand is, in een achterbuurt 5 km vanaf het centrum, in een vies met onkruid begroeide voortuin met een briefje op de deur dat ze er niet zijn. Na 3 keer!!!! MEER DAN EEN UUR rijden per keer, heb ik de kachel nog niet en wordt deze geretourneerd

goede en mooie radiator

Verwarmt snel en fijn. Design is ook mooi en handige wifi-functie. Enige minpuntje is dat de handleiding niet precies uitlegt hoe het apparaat moet worden ingesteld m.b.v. de app.

Mooi exemplaar

Hangt in de schuur bij de motoren. Is mooi slank model en hoop dat we er veel plezier en warmte van mogen hebben

Snelle levering en goed advies

Eerst telefonisch advies gevraagd en daarna besteld. De volgende dag werd het al geleverd

Heerlijk warme voeten voor mijn vrouw

Alles prima voor elkaar

Kreeg mijn conrector kachel niet aan de praat maar na een belletje werkt hij geweldig goede reclame werkt als een lopend vuurtje Gr André

Goede service snelle levering

Ik had een convector kache gekocht. Die was kwijtgeraakt bij dhl. Gebeld met de klantenservice en dezelfde avond kwamen ze de kachel nog afleveren. Top service.

Goed product snelle service

Super snelle levering goed product

AHNCPR infrarood heater 2400 watt is een mooie product met slechte gebruiksaanwijzing

De AHNCPR infrarood heater 2400 watt is een mooi product met afstandsbediening alleen de gebruiksaanwijzing is waardeloos. Er wordt niet uitgelegd wat de werking is van de "mode" en de "timer". Misschien handig om hier iets aan te doen, desnoods door zelf iets te beschrijven en bij te voegen

Mooi product

Vlotte levering van mooie verwarmingsplaten. Ik had geen idee hoeveel warmte ze geven, dus dat was een test. Ik denk dat ik de voorkeur geef aan meer Watt, 135 is niet echt een toevoeging. Denk dat ik nog een plaat bestel met meer Watt. Mooi design!

Snelle levering ben zeer tevreden

Top boiler

Handig klein en eenvoudig te installeren.

Heb nog niet zoveel ervaring, maar ben tot nu heel tevreden met deze aan schaf,werkt snel en effectief.

Goede aanvulling voor plaatselijke bij verwarming

Helaas geen vloerverwarming in mijn huis, daardoor vaak koude voeten bij het zitgedeelte. Wel lag er al een tapijt maar die is dan ook koud natuurlijk.met deze elektrische vloerverwarming geen koude voeten meer bij de bank:)

Vlotte levering en goede werking

Online bestelling is volledig perfect verlopen.