Spiegel met verlichting en kachel.

Erg mooie spiegel voor een goede prijs Snel geleverd.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

voldoet aan mijn verwachting, aan genaamd warm in warmte veld.

makkelijke installatie , alleen het ophangen van het warmt paneel is beter met twee man te doen , 8 kilo boven je hooft is wat zwaar

Goed product. Vlotte levering

De boiler (Eldom 30 l) werd binnen 2 dagen geleverd, was makkelijk te installeren en doet het tot nog toe naar behoren.

Oppassen,Doorstroomboilers kan je Niet Retourneren

Stiebel Eltron DEM 4 gekocht,deze aangesloten maar werkte Niet naar behoren.Had een Pisstraaltje en de Temperatuur kwam niet tussen de 35 en 50 graden,wat hij in de Boekjes had beschreven.Apparatuur aangesloten door een Installateur en deze vertelde mij dat het Niet deugde.Zo kan je Niet de Vaatwas wassen.Vele telefoontjes en Mail gestuurd naar Gasloos wonen.nl/Quality Heating.Deze mensen vertelde mij,wanneer je het eenmaal heb aangesloten,dat je het Niet retour mag sturen,volgens de Voorwaarden.Vind het Slechte Service.Hoe kan je het weten,als je het Apparatuur aansluit en daarna wilt gebruiken Niet Functioneerd en binnen 1 week na Aankoop,Niet terug mag sturen.Slechte Service.Dus PAS OP,als je een Doorstroomboiler Koopt.€285,= en €100,=(erkend installatuur)=€385,=,zo de prullenbak in.Zonde,wat een slechte Nachtmerrie.Nooit meer,koop ik wat bij ze.

Snel besteld en geleverde kwaliteit

Ze bestaan nog, bedrijven die doen wat ze schrijven.

korrekt in informatie en afhandeling

sorry

de bestelling en levering gingen prima

ik heb een infrarood panel besteld via de website, ik heb mijn bestelling snel gekregen.

Snel en goed geholpen in showroom hilversum

Na snel en goed geholpen te zijn in de showroom stond drie dagen later de boiler als afgesproken voor de deur. Ondanks dat er geen boilers in showroom Hilversum hingen wel goed advies gekregen! Ze hebben daar wel pracht collectie infrarood panelen, verwarmde spiegels etc, ik kom zeker terug.

Geduldig, ervaren en zeer klantvriendelijk.

Wij zijn blij dat wij u vorige week naar tevredenheid hebben geholpen Wij hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn.”

Handig om te leggen

Reageren snel op vragen. Ook telefonisch goed bereikbaar. De vloerverwarming is snel te leggen. Niet heel moeilijk. Hebben nog niet getest hoe de ruimte verwarmd.

Mooie spiegel snel verzonden

H

Snel, mooie spiegel, zeer goede prijs, goed verpakt en snel geleverd. Aan te raden

Snelle levering en goede prijs

Betere prijs dan bij bol.com

Mooie nieuwe boiler in mijn stacaravan toppie

Goed geholpen

Heel goed geholpen door advies te vragen. Goed advies gehad. Snelle bezorging. Binnen 2 dagen geleverd.

Makkelijk besteld en snel geleverd

De bestelde boiler was niet voorradig, kreeg hier netjes een melding van met de verwachte levertijd. Uiteindelijk sneller geleverd dan verwacht. Goede ervaring.

Zeer aantrekkelijke prijs

Snelle levering en mooie product

Het wordt goed ingepakt en de levering is snel en goed. Systeem moet ik nog ophangen maar op het eerste gezicht ziet alles er goed uit.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Duurde lang

Aangezien er transportschade was, moesten wij het retour sturen voor het omruilen. Dit kwam mede vanwege de ontbrekende verpakking van het product in de doos. Het heeft drie dagen geduurd om eindelijk een retour label te ontvangen. Wachten nu weer op een nieuw exemplaar.

Voor kostbare apparaten is een retourtermijn van 14 dagen veel te kort

Heb een prima apparaat gekocht bij dit bedrijf, een split airco, en hij werd op tijd geleverd, zag er prima uit. Maar de maatvoering was voor onze toepassing niet juist, dus moesten we het retour sturen. Wij dachten dat de gangbare termijn van 30 dagen van toepassing was maar deze winkel hanteert 14 dagen. Dat is veel te kort, als het gaat om apparatuur waar een installateur of monteur bij nodig is! Het gaat om een apparaat van Eur 450, dan doe je niet zomaar een beroep op een retourtermijn! De medewerker aan de telefoon zei vervolgens : 'Dan zet je het toch gewoon op Marktplaats'...

Geachte heer, mevrouw, Zojuist is uw review ons onder ogen gekomen. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw aankoop en met ons als bedrijf. Zoals eerder telefonisch besproken kunnen wij niet afwijken van ons retourtermijn. Helaas krijgen wij wekelijks meerdere verzoeken om retourneren buiten de vooraf gecommuniceerde retourtermijn mogelijk te maken. Natuurlijk zouden wij ook hier graag willen voldoen aan de wens van onze klanten, maar de vraag wordt dermate vaak gesteld dat wij deze niet als uitzondering kunnen beschouwen. Om die reden hebben we besloten de grens te blijven stellen op de retourtermijn van 14 dagen. U heeft de desbetreffende medewerker gevraagd om met u mee te denken voor een oplossing. Aan de hand hiervan is aangegeven dat u dit wellicht op een ander verkoop platform kunt aanbieden zodat u niet met een overbodig product blijft zitten. Onze excuses dat u dit anders ervaren heeft.

Goede klantenservice en advies

Ik heb een boiler besteld nadat ik goede informatie en advies vanuit de Klantenservice had gekregen. Hier had ik een aansluitset, maar dit pakketje was zoekgeraakt en dus niet bezorgd. Er is netjes een nieuwe opgestuurd en de boiler is ondertussen aangesloten. Netjes opgelost dus tevreden.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons de service. Helaas gebeurd het wel eens dat een pakket zoek raakt, maar dit proberen wij inderdaad z.s.m. op te lossen. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product.

Goed product.

Vroeg installatie informatie en kreeg die snel. Stapsgewijs wat ik moet doen. Prima.

Geachte heer, mevrouw, Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product.

Slechtste webwinkel zo ver

Er werden defecte en gebruikte producten geleverd met zichtbare gebruikssporen bij de schroef bevestiging en gebogen elementen. Bij melding binnen 11 dagen werd mij verteld dat de melding te laat was en binnen 1 week gemoeten had. Wettelijk heb ik hier 2 weken voor. Verder hebben jullie gekozen om een geretourneerd product door te sturen zonder deze correct te checken en schuiven jullie vervolgens de verantwoordelijkheid op mij af. En gezien de doos er onbeschadigd en goed uit zag, en gezien ik veel materiaal binnen kreeg voor de verbouwing en niet alles kon uitstallen, ging ik er van uit dat het product in orde zou zijn. Ik ben dus erg teleurstellend in de service en zal jullie niet aanraden. Jammer.

Goede service en reageert snel op je berichten

Prachtige, betaalbare producten en snelle levering!!

Zie titel!! Product wordt in een zeer stevige verpakking aangeleverd waardoor er tijdens het vervoer geen beschadigingen kunnen optreden. Erg mooi!

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor de recensie die u hebt geplaatst.

Best beoordeeld uit 5 leden

- Elektrische-verwarming | 8.9