Eindelijk een warme buroplek

De regelbare buroverwarmer voldoet geheel aan onze verwachting. Eenvoudig te monteren. Bestelwijze en levering is prima verzorgd.

toestel en levering zeer oké

toestel zeer oké

Levert conform afspraak

Ondanks grote vraag gewoon geleverd conform afspraak

snelle levering en degelijk materiaal

Een mooie smalle convector verwarming gekocht. Past precies. Was lang op zoek naar dit formaat. Daarnaast is het ideaal om alles via mijn tablet te regelen.

goed, alleen de verpakking mag wat steviger

mooi product. de aankondiging op de website dat voor een bepaald moment besteld de volgende dag levering betekent klopt niet en schept onterechte verwachtingen. gewoon zegge dat het een aantal dagen duurt

Aangename warmte

Heb het infraroodpaneel onder mijn bureau tegen de muur gemonteerd en geeft een aangename warmte af

Adequaat en snel

Prijs was uitstekend, net als het product. Afgeleverd op afgesproken tijdstip, dus prima de luxe.

Vlotte levering

2 bestellingen gedaan, snelle afhandeling

dit mag verwachten..

Ik had een vraag over iets. krijg een natwoord terug gelijk met de link wat ik moest hebben. spullen besteld, twee dagen later de spullen ontvangen. perfect....

Goed afgehandeld

Ik was niet tevreden over mijn 580 wat IR paneel. Het rendement viel mij tegen. Desalniettemin zeer tevreden over het retourneren en de vlotte terugbetaling.

Heerlijk warm aan de voeten , zelfs op de laagste stand.

Groot aanbod, betrouwbaar en snelle levering

Groot aanbod, goede informatie van de producten op de website. Snelle levering.

Werkt uitstekend

Een voordelige verwarming.. Het enige minpuntje is, dat de pootjes scheef staan.

Prima advies in de showroom en de verwarming werkt naar verwachting. Bespaart ons veel gaskosten

Zie boven

Ik ervaar de royale tapijtverwarming als hoogwaardig, met enorm plezierige, goed instelbare warmte-afgifte die comfortabel is en ontspanning bevordert.

Voorraad klopt niet met eerdere belofte

Voor het plaatsen van een order is er telefonisch overleg geweest 'm.b.t. de voorraad van een artikel. Na plaatsing wordt er een klein artikel geleverd. De volgende dag komt er info dat de levering een maand later zou plaatsvinden. Uiteindelijk is het opgelost met een plaatsvervangend maar minder gespecificeerd artikel.

Heerlijk warm!

Heerlijk warm: hij staat thuis onder mijn werktafel en geeft een erg goede warmte af aan je onderbenen tot en met je knieën. Dat zorgde er bij mij voor, dat ik de kachel (op gas) lager kon zetten. Dit apparaat is maar 300 Watt, dus echt goedkoper. Ik ben er in ieder geval erg blij mee. En: ook een erg mooi design!

Goede snelle levering

Prettig om kwaliteit nog voor goede prijs te krijgen

Alle informatie is juist en waar die was aangegeven op de site.

Snel geleverd, duidelijke montagehandleiding. Keurig verpakt. In 15 min gebruiks klaar. Ook mensen die niet handig zijn plaatsen de verwarming in 30 min. Gewoon een top product.

Snelle levering en goede service

Er was een probleem....vlot opgelost door vriendelijke medewerker.

135watt met dimmer was niet nodig.

prima snel geleverd, een dimmer op een 135 watt paneel is onzin ... wat kan je verwachten voor die prijs, wellicht wat naief van mij ook

Spiegel zoals verwacht en snel in huis.

Spiegel zoals verwacht en snel in huis.

nette en correcte afhandeling.

Bestellen is heel gemakkelijk. Levering snel. Of het paneel voldoet kan ik nog niet beoordelen. Ik heb het pas in huis. Eerste indruk is : het werkt of het voldoende is even afwachten.

Prima product, goede omschrijving bij het maken van de keuze