Prima service en de heater voldoet volledig aan de verwachtingen

Het is nog niet koud genoeg om hem te beoordelen.

zie bovenstaand commentaar.

Levering van een defect toestel, maar perfect rechtgezet.

Een zeer goede klantendienst.

Wordt als klant behandeld

In mijn geval was het product niet op voorraad, maar wanneer ik zou bestellen kreeg ik wel de garantie dat het bij de 1e beschikbare shipment ook geleverd zou worden. Eigenlijk houd ik niet zo van vooruit betalen maar in dit geval werd het netjes binnen de te verwachten termijn geleverd.

Drie elektrische kachels gekocht maar had nog wat vragen over de bediening en ben keurig en prima te woord gestaan. En alles werkt perfect Gr Ron

Snel en correct geholpen

Fijn dat er een showroom is waar je de panelen kan zien en de warmte kan voelen.

Zeer duidelijk en overzichtelijke website. Aanvullende vragen worden direct beantwoord door klantenservice. Super snelle levering vanuit eigen magazijn als ook vanuit leverancier. Super tevreden, zeer aan te bevelen. Dank mannen!

Ga weer met warme voeten naar bed.

Vlotte levering en zie boven. Heb vooral buiten de zomer om altijd koude voeten. Bovendien kan de verwarming een graadje lager. Win win situatie. Heb hem intussen al aanbevolen bij een fb vriendin.

Heb nog geen ervaring

Omdat ik nog maar net de verwarming heb geplaatst, kan ik nog geen mening geven. Na de winter wel.

Goed !!

Alles volgens afspraak gegaan .

supergoed

snelle levering en precies wat ik grevraagd heb.

Goede service, snelle levering!

Na een zoektocht naar vloerisolatie kwam ik bij jullie uit, in eerste instantie dacht ik slecht 1 cm kwijt te kunnen maar het bleek dat er ruimte was voor 2 cm isolatie, natuurlijk kom je hier pas achter als de isolatie al in huis is. Gebeld, oude kon retour en de juiste besteld, ook deze is keurig de volgende werkdag geleverd. Erg fijn , ook het telefonisch contact! Product makkelijk te verwerken, ik ben erg tevreden!!

Goede uitleg in de showroom

Goede uitleg in de showroom wij zijn blij met de vloerverwarming.

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen

Interessant om terug te komen om uv plaat en terrasverwarming te kopen.

100% ok

ok

ik ben er blij mee

levering was vlot en correct, zeer goed verpakt, communicatie via mail, communicatie via mail ook ok. De verplaatsbare infraroodverwarming heb ik geprobeerd, maar nog in een nazomerse periode, lijkt een goede warmteafgifte in relatie tot het stroomverbruik. Ideaal om op verschillende plekken in huis te gebruiken, afhankelijk van behoefte.

Goede kwaliteit welke snel geleverd werd

Goede prijs/kwaliteit verhouding en super snel geleverd. Ook makkelijk in gebruik met een 7daagse instel functie

Zeer snelle levering voor een goede prijs

Maandag middag besteld dinsdag geleverd. Mooi product.

Prima kachel, mooie vormgeving, zwakke ophangbeugels.

Maar .. de ophangbeugels zijn te licht. Kunnen de kachel niet dragen zonder te verbuigen. Ik heb er andere steviger beugels bij laten maken. Kosten 15€.

Goed en vriendelijk geholpen door klantenservice !

Snelle levering, en niet werkende kortingscode plus ontbrekend manual snel en vriendelijk uit de wereld geholpen door P.

Snelle en correcte levering

Vlotte levering en prima apparaat

Grandioos

Makkelijk te leggen en het werkt perfect. Heerlijke warmte

Uitstekend geholpen door hele vriendelijke jongeman

Zie vorige zin

Prima geregeld!

Snelheid bestelde plaat, prima verpakking.