Prima materiaal, goede service!

Alhoewel de handleidingen niet op alle punten voor mij helemaal duidelijk waren is de hulplijn danveeer top. Bereikbaar en behulpzaam. Echte goede service dus.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Graag horen wij van u welke handleiding niet duidelijk was voor u. Wij zullen dit dan intern verder oppakken ter verbetering van ons bedrijf. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima product

Goede warm water boiler voor de helft van de prijs van de meeste andere merken. Met het extra bij bestelde setje slangen snel en makkelijk aan te sluiten. Snelle levering.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Perfect apparaat werkt heel goed

Makkelijk aan te sluiten.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

duidelijke communicatie, geven goed informatie op mijn vraag per mail

Levertijd was aan de lange kant

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Helaas heeft de levering vertraging opgelopen wegens onvoorziene omstandigheden. Onze excuses hiervoor. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Eenvoudig te installeren.

Een elektrische boiler is eenvoudig te installeren op bijna elke locatie, maar bij voorkeur niet in vochtige ruimten indien dat niet gecertificeerd is daarvoor. Een groot voordeel, er zijn geen giftige gassen die vrijkomen ten opzichte van een gas boiler.

Kan de boiler nog niet beoordelen moet nog geplaatst worden

De levering was precies zoals afgesproken. Ik kan nog niks vertellen over de werking van de boiler moet of geïnstalleerd worden. Groet Albert Vetkamp

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Verliep prima

Product voldoet aan verwachting en levering was snel.

Werkt perfect met wifi

Snel op temperatuur en koelt niet snel af goed geïsoleerd

Wat late verzending maar na emails toch gekomen

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Het stukje feedback over de communicatie zullen wij intern meenemen voor in de toekomst. Bedankt voor uw tip. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Goed advies , ruime keuze en snel geleverd (gelijk meenemen)

Thuis al de nodige informatie opgezocht en afmetingen genoteerd. Aangekomen in de showroom werden we vriendelijk te woord gestaan en de nodige informatie werd verstrekt. uiteindelijk een keuze gemaakt en alles werd gelijk ingepakt e konden we alles meenemen in de auto. Omdat we er nog niet helemaal aantoe waren heeft de installatie een paar weken later plaatsgevonden, alles werkt naar behoren en zijn er erg blij mee. Met vriendelijke groet, J Haaijer

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

wel heel lang er op gewacht

maar wel aangeboden om geld terug te geven dat dan weer wel En hij is mooi zwart

Snelle levering gord verpakt

Jammer dat je ht aansluitset erbij moet kopen ,zelfde als je een fiets koopt zonder wielen.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Wij hebben ervoor gekozen om de aansluitsets apart te verkopen omdat niet al onze klanten de aansluit set nodig hebben. In verband met duurzaamheid vind wij het zonde als de klanten de aansluit set weg zouden moeten gooien. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Tevreden klant

Wordt snel gereageerd op vragen en goede service

Mooie energieklasse A boiler voor een concurrerende prijs

Mooie prijs. Wat vertragingen bij de levering, waarbij de communicatie daarover niet top was. Levering zelf perfect verpakt en voor de deur afgeleverd.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Wat betreft de communicatie, onze excuses hiervoor. Wij zullen dit intern oppakken en hier mee aan de slag gaan voor in de toekomst. Bedankt voor uw tip. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Op zich wel prima

Toevallig had ik een boiler die niet op voorraad was. Daar kunnen hun niks aan doen en we werden wel op de hoogte gehouden.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Uw review waarderen wij dan ook heel erg. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

zeer snelle levering

binnen 1 dag geleverd

Een top boiler.

Hij is klein en compact, en past overal. Duidelijke uitleg en beschrijving. Gemakkelijk te installeren.

Levering van de spiegel voldoet compleet aan de verwachting!

Ik was op zoek naar een moderne wolkspiegel. Op internet vond ik op badkamerspiegels.nl vrij snel mijn gewenste spiegel. Makkelijke site, snelle levering en mooi resultaat thuis aan de muur.

Snel en goed geleverd mooi product

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Dit stellen wij zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

zeer prettig en profesioneel geholpen in Hilversum

zie hierboven verder de infrarood nog niet in gebruik genomen ivm verbouwing .

Mooi product, snelle levering

Zoals de titel zegt, mooi product ( we hebben een prachtige heatpanel 2400 w die het echt super doet) en zee snel geleverd. Netjes en goed verpakt.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Geweldige verwarmingsplaat en goede service

Had een verwarmingsplaat besteld elektrisch voor in de slaapkamer. Mooi en formaat prima.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Goed snel

Adax radiator bevalt ons zeer goed verwarmt goed nú afwachten wat onze kleuters in Den Haag gaan beslissen over de saldering zucht

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. We hopen op positief bericht vanuit Den Haag. Warme groet, Team Quality Heating.

Top product, snelle levering

Snelle levering. Product werkt perfect

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.