redelijk

Jammer dat mij gezegd werd dat de levertijd 5 weken zou zijn. Het werden er 2 meer. Fijn was geweest als dat gemeld was.

Bestelling snel binnen

Goed advies Snelle levering Goed advies

Goed materiaal, mis nog de bijbehorende thermostaat en het mater6 is dikker dan de verwachting deed

Ben nog niet klaar met de plaatsing i.v.m moeilijke levering tegels

Alles ging goed.

Afwikkeling van order en communicatie hierover perfect, Levering zoals beloofd volgende dag in huis.

Product is perfect, de levertijd was te lang

Product perfect, klantenservice zeer correct, levertijd te lang

Een prachtige oplossing voor koude voeten.

Heb wel zes weken op de levering moeten wachten, maar dat was het zeker waard. Heerlijk warm aan de voeten en eenvoudig op te bergen tot de volgende winter.

Zeer goede dienstverlening

Ik moest een matje hebben met een verwarmingselement erin. Vond het op de website en verzending zou een paar dagen duren en ik vroeg ik het ook kon ophalen. Geen probleem zei de medewerker. Dezelfde dag opgehaald en geniet met koude dagen van warme voeten bij het werken (staat onder mijn bureau).

Goede kwaliteit, levering niet echt snel.

Snel besteld via de website. Helaas wordt het artikel niet de volgende dag geleverd zoals op de website staat. Dinsdag voor 15.00 uur besteld, vrijdag geleverd. Het verwarmingslint werkt uitstekend!

Matig

Zes meter vloerverwarming besteld maar ruim 10 meter gekregen. Helaas kom je daar pas achter als je de vloer gaat leggen op zaterdag. Geen telefonisch contact mogelijk op zaterdag dus geen back up over hoe verder. Nu allerlei manieren moeten zoeken om de lange draad kwijt te kunnen en maar hopen dat het goed gaat werken. Verder netjes verpakt en compleet verzonden.

Duidelijke en snelle levering

Erg tevreden met de ontvangen verwarming. Doet precies wat hij moet doen en bied ook mobiele ondersteuning via je telefoon wat super handig is. Tot nu toe nog geen minpunt ontdekt

Was even wachten

De levering liet even op zich wachten, na een e-mail meteen in orde gekomen. Prima communicatie.

Snel en conform verwachting

Snel en conform verwachting

Prima advies gekregen. Eerste maal zelfs werd ik terug gebeld omdat ik er niet door kwam. Niets op aan te merken

Goeie keuze in assortiment en snel uit voorraad geleverd

Zoekend naar een goeie convector radiator die via wifi bediend kan worden al snel op de site van electrische-verwarming.nl uitgekomen. Producten worden duidelijk beschreven en er is ruime keus uit verschillende merken, uitvoeringen en toepassingsgebieden. Ik had al eerder vloerverwarmingsmatten bij Quality Heating besteld, dus was al vertrouwd met het bedrijf. Voor volgende orders kom ik hier zeker terug.

Top, en snel geleverd

Het werkt perfect

Toppie!!!

Ik ben zeer tevreden, goede site, makkelijk te bestellen, goede terug koppeling betreft de status van je product en levering. En snel geleverd en goed verpakt

Voor mij erg handig in alle opzichten

zeer handig voor onder het bed

slaapkamer verwarming uit, te droog. Dit paneel is ideaal om aan mijn kant de juiste temperatuur te hebben. Onder het bed plaatsen en klaar. Spaart gas en 2 mensen hebben het fijn. Hartelijk dank. Dat ik daar niet eerder op was gekomen.

Duidelijke communicatie, nette levering, goed product

Het infraroodpaneel dat ik wou hebben, had een levertijd van drie weken. Dat stond duidelijk op de website, en na 3 weken werd het paneel netjes thuisbezorgd. Duidelijke emails met de status van de bestelling, pakket in goede orde ontvangen.

Geheel naar verwachting

Ik was op zoek naar een verwarming die op afstand te bedienen was, na wat zoeken op internet kwam ik sl snel uit bij Quality Heating. Quality Heating geeft een snelle heerlijke warmte en perfect af te stellen op je eigen behoefte. Een aanrader voor iedereen. Quality Heating is ook nog betaalbaar.

Ondanks de crisis toch snel geleverd. Voordelige en en goed werkende tapijtverwarming.

mooie modellen makkelijk te monteren en voldoen aan wat ze schrijven

Heb reeds 10 tal elektrische radiatoren geplaatst van het merk ADAX mooi van model en zeer handzaam en eenvoudig om te monteren en in te stellen via wifi.

Lange levertijd

Een gepersonaliseerd paneel besteld op 6 november. Zou ongeveer een maand levertijd zijn. Na een maand geen bericht gehad, dus zelf contact opgenomen. Blijkt dat het paneel niet is meegekomen met de levering. Kan het paneel niet meer annuleren, want is blijkbaar al wel gedrukt. (Waarom duurt het dan nog zo lang??) Volgende levering zou half/eind januari zijn. Uiteindelijk het paneel op 5 februari ontvangen (drie maanden later dus). Al met al wel tevreden over het paneel zelf, maar de levertijd was ontzettend lang en het personeel was niet bepaald proactief. Om die reden zou ik Infraroodverwarmingstore.nl niet aanbevelen aan anderen.

Ik had erg last van koude voeten en door deze mat zijn ze lekker warm.

Met -20 is het wel erg fijn als je je koude voeten warm kunt houden! Dat lukt met deze mat wel.

Mooie producten en snelle levering