Goed product, goede sevice

We hadden er eerder wat besteld, nu voor de 2e keer. Helaas was er iets zoek geraakt, na 1 telefoontje 2 dagen later product als nog ontvanger, geen gedoe, gewoon opgelost.

precies zoals de verkoopster vertelde

Het is zomer dus nog niet geprobeerd om aan te zetten

Het is een kado voor mijn zus

Dus ik weet niet of het haar zal bevallen,maar ik denk het wel omdat ze nu elke keer een kruik gebruikt.

Super mooi

Zeer tevreden!!

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle service en goed product

Een warmte deken besteld deze kon gelijk in de winkel opgehaald worden. Ook een goed product.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede verpakking,snelle levering, prma spiegel

Zie mijn ervaring hierboven. Alles prima naar wens. Mijn dank.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Indien u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering en een goed product!

Een heel goedwerkende vloerverwarming.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede kwaliteit

Ik heb de hele winter en lente de elektrische folie gebruikt en het was absoluut heerlijk om op deze manier mijn voeten te verwarmen. Ik gaf vier sterren omdat het niet gelijkmatig opwarmt.

Goed product!

Wij hebben de 2400 Watt heater in een winddicht tuinhuis geplaatst, het tuinhuis is 25m2. Voor de heater is het snel warm en warmte is direct voelbaar. De rest van de ruimte heeft wat langer de tijd nodig om op te warmen. De montage was makkelijk en de bediening spreekt voor zich. Bediening via de afstandsbediening is zeer eenvoudig en werkt goed, de wifi bediening hebben we nog niet geprobeerd.

Product zoals beschreven. Snelle levering.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Besteld en volgende dag binnen

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer goede ervaring met deze partij

Ik heb hier een vloerverwarming voor mijn badkamer besteld. Goede informatie te vinden op de site, ook voor installtie. De bestelling was super snel verstuurd en kwam netjes verpakt aan. Al met al aan te raden om hier te bestellen!

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Excellent

All went super well, clear, responsive on the phone and everything went very smoothly.

Ir/Madam, Thank you for taking the time to write this post. Your opinion is extremely important to us. We are very happy to hear that you are so satisfied with us as a company. We hope you enjoy purchasing your product. With kind regards, Team Quality Heating. Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering.

Snel en goed.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima store

Makkelijke, duidelijke site . Snel het juiste product. Goede klantenservice je er niet uitkomt.

Piccobello

+++++

Leuke verkoopster

Product en prijs prima

Goede terrasverwarming gekocht zelf opgehaald vriendelijke juffrouw met een goed advies heeft mij geholpen Als het te fris word kachel aan en lekker genieten van m’n balkon Met vriendelijke groeten

Goede kwaliteit voor weinig geld!

Perfecte boiler, doet wat die moet doen! 50l voor klein huishouden ruim voldoende! Klein aandachtspuntje misschien, de aan de boiler vastgezette beugels zijn niet waterpas ten opzichte van de boiler! Verder wel een uitstekend product.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Hartelijk dank voor de tip, dit zullen wij intern verder oppakken. Dank u wel hiervoor. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Top aftersales maar wellicht was een ander infrarood paneel meer geschikt

Ik heb een bureau met een balk er onder en daarom is een gebogen infrarood paneel minder geschikt (omdat die te ver naar voren komt naar de voeten) en ben ik wellicht beter geholpen met een vlakke infrarood paneel met gezien de gewenste toepassing een wellicht wat hoger wattage Overigens was mijn idee de airco wat minder hoog te zetten of wellicht op dezelfde stand in combinatie met stralingswarmte in de vorm van een infrarood paneel Ik werd uitermate vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan met de service afdeling voor mijn retour Of ik het product aanbeveel of niet is afhankelijk van de door u gewenste toepassing, of ik het bedrijf aanbeveel wordt met 5 sterren beloond

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Echter heeft dit 300Watt paneel een licht wattage waardoor deze een stralingsbereik van 30 á 40cm heeft. Mijn collega is samen met u tot een passende oplossing gekomen middels de e-mail. Hieruit is gekomen dat u het betreffende paneel kunt retourneren in een andere doos als waarin het paneel is ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Dikke prima

Snelle en correcte levering.

Wat een prachtige convectorkachel en wat een warmte geeft hij!

Uitstekend advies gekregen tijdens ons bezoek aan de showroom in Hilversum. De vriendelijke adviseur heeft berekend hoeveel vermogen wij nodig hadden in de ruimte waar deze elektrische kachel komt te staan. Wij zijn geslaagd voor een mooie Adax elektrische kachel met voetensteun zodat wij hem als het nodig is ook kunnen verplaatsen. De kachel werd keurig verpakt de volgende werkdag al geleverd. Wat een heerlijke warme geeft deze mooie Adax kachel!

Snelle levering. We hadden een te grote spiegel besteld dus die moest retour. Duidelijke uitleg op de site hierover. Kleinere spiegel weer besteld en die was even snel bij ons. Geld van andere spiegel netjes retour. Top!

Waardeloos

Ik kan de Boiler niet gebruiken het zakje met de onderdelen om de Boiler aan te sluiten mist. Ik heb de kap er afgehaald om te kijken of het daar in zat maar helaas. Het viel op dat het binnen werk er schreef in lag. Ik weet niet wat er gebeurt is maar ik ben diep teleur gesteld ik heb kontact op genomen met Quality heftig b.v. waar ik hem heb besteld die hebben mij aan geraden om foto's te sturen dat heb ik maandag 10/4 per mail gedaan. Ik hoop hier mee u genoeg te hebben ge informeert en hoop op snelle oplossing. Met vriendelijke groet B.Brouwer

Geachte heer, mevrouw, Wat vervelend dat u de boiler niet kunt aansluiten. Onze excuses hiervoor. Wij hebben contact met u middels de mail en doen ons uiterste best om samen tot een zo goed mogelijke oplossing te komen. Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Gewoon goed

Goed product en snel geleverd, niets om aan te merken.

Best beoordeeld uit 5 leden

- Elektrische-verwarming | 8.9