Snelle en correcte levering

Fijne website, de levering was snel en netjes.

Snel geleverd plug en play heater

Het panel komt overeen met de omschrijving. Prima prijs en snelle levering.

snelle en kwalitatieve levering

Op de website het gewenste product eenvoudig en snel gevonden. Bestelling gedaan en vervolgens conform afspraak geleverd

Goede klantenservice

Ondanks dat ik lang heb moeten wachten op mijn bestelling, omdat het niet leverbaar was, zeer goede ervaring met de telefonische klantenservice. Snel iemand aan de lijn en goede en vriendelijke hulp. Kan ze van harte aanraden.

Mooi, snel en goed advies

Na een eerder positieve ervaring over dit merk nu bij deze zaak twee panelen gekocht; 1 spiegel met infraroodpaneel en een paneel voor aan het plafond. Snel geleverd en duidelijke handleiding. Eerst telefonisch advies gevraagd= positief. Makkelijk betalingsopties achteraf. Kortom: top

Zeer goede service

Werkt perfect en snel geleverd

Werkt perfect en snel geleverd

communicatie kan beter

niet geleverd conform belofte

Prettig

Makkelijk te bestellen tegen gunstige prijs. Goede communicatie mbt levering etc.

Meer contakt over levering

Meer contact over levering 3 maanden moeten wachten op levering zelf contact moeten opnemen

Vriendelijk geholpen en direct geleverd.

Vriendelijk geholpen en direct geleverd. Groot assortiment. Maarhebben niet alles wat ik zoek.

Geeft veel warmte voor de ruimte waar het nodig is en ziet er strak uit

Makkelijk te installeren, geeft voldoende warmte en is esthetisch mooi. Valt niet op

Belazerd

Ik kocht een IR-paneel en een tijdschakelklok/thermostaat. De klok werd direct geleverd, het paneel ruim 3 weken later. Enkele dagen daarna de boel geïnstalleerd. De klok functioneerde niet goed. Terugsturen mocht niet meer, want de termijn van 2 weken was overschreden! Op mijn verweer dat ik het paneel pas een paar dagen had en daarom de klok niet eerder had gebruikt, werd niet gereageerd.

Verwarming doet wat het belooft en fantastische service erbij

Wij hebben een elektrische convector van Adax gekocht en deze werd op de beloofde datum/tijdstip geleverd. Vooraf hadden wij een aantal vragen die via de mail met de klantenservice hebben besproken. Hierop werd direct en duidelijk gecommuniceerd. Bij levering bleek dat de voorste plaat iets was verschoven tijdens het transport. Hierover hebben we contact opgenomen met de klantenservice. Na het invullen van het formulier kregen we direct een aantal opties om dit op te lossen. Inmiddels hebben we de verwarming in gebruik. Hij is van goeie kwaliteit en er valt niets op aan te merken. Kortom: prima product van goeie kwaliteit en fantastische service.

Jammer dat de levering vertraagd was maar paneel verwarmd goed.

Flut ding

Je kunt het onder je tapijt leggen, schrijven ze, maar het word alleen maar lauw warm. Dus het werkt totaal niet. Terug gestuurd hopelijk krijg ik snel genoeg het geld terug.

Niets te klagen

Duidelijke website, zeer snel geleverd, paneel werkt zoals geadverteerd. Toppiejoppie! Quality Heating infrarood verwarming 700W incl afstandsbediening / thermostaat

Perfecte vloerverwaming

Ik had al een vloerverwarming en nu het tweede systeem. De folie is lekker stevig en toch goed te behandelen. Wel opletten om de connectors stevig zijn bevestigd. Even controleren met de multimeter is noodzakelijk. Makkelijk op maat te knippen. Nadat het laminaat er overheen was gelegd ook testen. Heerlijk zo'n warme vloer aan je voeten!

Goede informatie verkregen voor een mooie aankoop!

Ik zocht een wat zuinigere boiler voor in een recreatieunit. Even contact met ze gezocht. Kreeg een link met de desbetreffende boilers. 1 gekozen, gemaild voor een montage beschrijving en gekocht. Mooi compact en makkelijk te monteren voor de handige doehetzelfer…..

Prima geleverd.

Het heeft wel een beetje lang geduurd voor de levering. Goed werk heeft tijd nodig.

Duidelijk

Technische ondersteunen is heel duidelijk en voelt ik dat goed geholpen ben.

slechte communicatie en 2 maanden op spiegel moeten wachten

Op de website stond bij de spiegel die ik wilde dat hij binnen 3 dagen bezorgd zou worden. Op de factuur die ik direct ontving stond: we versturen je bestelling 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van je betaling. Na twee weken heb ik gebeld waar hij bleef en bleek hij niet op voorraad te zijn en wat later te komen. Dat had ik graag geweten, dan had ik ergens anders mijn spiegel gekocht om mijn badkamer af te maken. Helaas voor zowel de infroroodverwarmingstore en mij bleek de levering nog langer te duren dan de drie weken die waren afgesproken. Ik kreeg wel steeds een berichtje dat het nog langer ging duren maar ik kreeg niet het gevoel dat ze het vervelend voor mij vonden. Uiteindelijk heb ik 10 december besteld en is de spiegel 8 februari geleverd. De spiegel is wel mooi!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Het paneel doet wat ervan verlangt wordt. Voor deze prijs gaat functionaliteit boven uitstraling.

Prima producten voor een eveneens prima prijs

Correcte informatie overlevertijd en daadwerkelijke levering. Mooi product, Wekt zoals het moet zijn

Heel mooi paneel

Het paneel is perfect. Makkelijk te monteren en heel warm. Ik moest er wel lang op wachten helaas.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.