Snel geleverd, paneel werkt perfect

Het paneel werd snel geleverd, was prima verpakt en eenvoudig te monteren. Het paneel werkt perfect en geeft een behaaglijke warmte af.

Mooie verwarmingsmat voor op mijn bureau, nooit meer koude handen!

Punktueel !

Alles in orde , waren alle bedrijven maar zo !!

Goed en snel geleverd

Overzichtelijke website, scherpe prijzen

Werkt naar wens

Infraroodpaneel gekocht voor werkkamer zodat CV niet de hele dag voor hele huis staat te loeien. Werkt prima, eigenlijk iets té: we zullen dit paneel naar zolder verplaatsen en een nieuw te kopen paneel met minder vermogen op de werkkamer zetten en mogelijk daar ook ophangen. Paneel is zeer licht en daardoor simpel te verplaatsen. TC-200 thermostaat erbij gekocht maar werkt niet intuïtief doordat de + en - knopjes precies andersom zijn geplaatst dan je zou verwachten.

Duidelijk

Perfect op de hoogte gehouden van levering

Goed telefonisch geholpen met vragen

Technische informatie zeer goed ,zodat instalatie makkelijk verliep.

Snel geleverd goed product

Ideaal de vloerverwarming onder het tapijt. Geen koude voeten meer en het trekt niet koud op van de vloer. De hond vind het ook heerlijk warm

Snel geleverd Product zoals beschreven

Zeer degelijk en esthetisch geslaagd product.

De kamer warmt snel en goed op. Het toestel is zeer " presentabel". (Zeg maar design) Enig minpuntje is het lawaai van expanderende onderdelen bij opwarmen.

Snel geleverd, goede service.

Paneel besteld. Snel geleverd maar behoorlijk beschadigd tijdens transport. Mail met foto gestuurd, nog dezelfde dag antwoord gekregen. Binnen 1 dag een nieuwe geleverd, top!

levering volgens afspraak

levering volgens afspraak goede kwaliteit

prima, vlot, mooie prijs-kwaliteit

snel in alles, communicatie, aanlevering product, ziet er leuk uit en met een goede prijs.

Prima, accuraat en snel

Levering via Bol.com. Desondanks keurig de volgende dag geleverd. Alleen jammer dat ik bij Bol.com bijna € 100,-- goedkoper uitwas voor hetzelfde product als bij "de Store", als leverancier. Dus mooie producten, goede service maar niet rechtstreeks bestellen.

Beste Hans, Bedankt voor het plaatsen van de review. Door een systeemfout was de prijs op bol.com helaas voor korte tijd onjuist. Echter, wij zorgen er juist altijd voor dat bestellen via onze webshops goedkoper is dan via het platform bol.com. Inmiddels is deze fout hersteld. m.v.g. Richard

Goed en kundig gehholpen Zeer snelle levering

Alles zoals verwacht, snel, betrouwbare levering en mooie elektrische kachels. De warmte gaan we in Frankrijk uitproberen!

Volgens toezegging

Duidelijke webshop en snelle levering

Elektrische verwarming besteld voor in mijn bureau. Snelle levering aan een competitieve prijs. Ik ben heel tevreden.

Prima, snelle levering

Dit tesamen met de gunstige prijs, uistekend!

Super goede service en vlotte verzending

Diverse elektrische convectors gekocht en zelf geïnstalleerd, gaat eenvoudig. Verwarming is prima. Ook een boiler van 120 liter, prima apparaat.

Goede web site, snelle aflevering, goed produkt

Telefonisch contact gehad, duidelijke antwoord op mijn vragen, via internet bestelling geplaatst en de volgende dag werd de bestelling thuisgebracht. Prima produkt.

Heel makkelijk

Hele snelle levering Heel makkelijk te monteren Ga veel plezier aan beleven

Veiligheid?

Na het zoeken naar een heater geschikt voor de badkamer dacht ik het gevonden te hebben. Op de site staat geschikt voor de badkamer......op de gebruiksaanwijzing lees ik echter (na installatie!) niet geschikt voor gebruik binnenshuis!

Simpel en Snel

Snel te installeren. Snel lekker warm. 2 nu in gebruik. 1 op zolder slaapkamer van mijn dochter dit niet altijd meer thuis is, kan ze zelf de tempratuur aanpassen voordat ze thuis is. App was wat minder makkelijk te syncen met de wifi, maar is wel gelukt er werkt gewoon ook zo als verwacht.

Mooi product